عمومیکسب و کار ایرانی

ترفند فرستادن سریع پست به اکسپلور

این روزها که افراد زیادی در پی کسب درآمد از اینستاگرام هستند، رقابت بین صاحبان کسب و کارهای اینستاگرامی داغ است. به همین دلیل به دنبال راه‌هایی هستند که سریع‌تر از دیگران پیشرفت کنند. یکی از بهترین راهکارهایی که می‌تواند باعث پیشرفت کسب و کار اینستاگرامی شما شود، رفتن پست‌ها به اکسپلور اینستاگرام است.

تنظیمات اینستا برای رفتن به اکسپلور |چرا پستم از اکسپلور حذف شد

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

اکسپلور اینستاگرام به بخش جستجوی این اپلیکیشن گفته می‌شود. کاربران می‌توانند در این بخش اکانت‌ها، هشتگ‌ها و تگ‌های مکان را جستجو کنند. همچنین بخش اکسپلور اینستا به گونه‌ای طراحی شده است که محتوای مورد علاقه‌ی شما را به نمایش بگذارد.

چرا باید پست‌های خود را به اکسپلور اینستاگرام ببریم؟

رفتن پست‌های یک پیج به اکسپلورر اینستاگرام می‌تواند در پیشرفت پیج نقش بزرگی داشته باشد. در صورت قرار گرفتن پست‌ها در اکسپلور، بازدیدکنندگان و به دنبال آن، فالوورهای پیج به سرعت افزایش خواهند یافت.

علی‌رغم رقابت سنگینی که بین پیج‌ها برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام وجود دارد، می‌توانید با رعایت نکاتی که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت، پست‌های خود را به اکسپلورر رسانده و شاهد افزایش مخاطبین خود باشید.

روش های بردن پست‌ها به اکسپلور اینستاگرام

چگونه پست خود را وارد اکسپلور کنیم؟ اگر شما هم به فکر پیشرفت پیج خود هستید، مطمئناً تا به حال به دنبال پاسخ این سوال بوده‌اید. در این بخش از مقاله‌ی امروز قصد داریم روش‌های بردن پست به اکسپلورر اینستاگرام را آموزش دهیم.

7 ترفند فرستادن سریع پست به اکسپلور

آشنایی با الگوریتم اکسپلور زمانی برای پیشرفت در اینستاگرام کاربرد خواهد داشت که بتوانید از آن برای رفتن پست‌هایتان به اکسپلور استفاده کنید. حالا که با قواعد کلی الگوریتم اکسپلور آشنا شده‌اید، ایده‌هایی را یاد می‌گیرید که به شما کمک می‌کنند بیشترین بهره‌مندی را از قوانین الگوریتم اکسپلور داشته باشید.

0. خرید اکسپلور اینستاگرام

یکی از سریعترین راه های ورود به اکسپلور اینستاگرام خدمات اکسپلور اینستاگرام می‌باشد. مانند خرید اکسپلور اینستاگرام و یا خرید بازدید اینستاگرام

  1. استفاده از المان‌های تصویری مرتبط با زمینه فعالیت پیج

برای هماهنگی با سیستم پردازش تصویر باید در محتوای تصویری خود از عناصری استفاده کنید که به کسب و کار شما مربوط باشند. در این صورت پست شما در صفحۀ اکسپلور افرادی علاقه‌مند به زمینه شما قرار خواهد گرفت. برای مثال اگر صاحب پیجی هستید که در آن کافی شاپ خود را معرفی می‌کنید، بایستی در پست‌های خود از تصاویر وسایل مرتبط با این زمینه استفاده نمایید؛ مثلاً محیط داخلی کافی شاپ، انواع نوشیدنی‌ها، دسرها و …

  1. استفاده از کلمات کلیدی کسب و کار در صوت ویدیو برای رفتن پست به اکسپلور

برای همگام کردن صوت ویدیوی خود با الگوریتم اکسپلور اینستاگرام باید از عبارت‌هایی استفاده کنید که برای کسب و کار شما کلیدی هستند. به عنوان مثال اگر در حوزه بازاریابی فعالیت می‌کنید، حتماً در صوت ویدیوی خود از کلماتی مثل مارکتینگ، استراتژی بازاریابی، بازار و مشتری استفاده نمایید.

  1. استفاده از کلمات کلیدی کسب و کار در محتوای متنی

سیستم پردازش متن اینستاگرام هم مانند سیستم صوتی از کلمات کلیدی برای تشخیص موضوع محتوا بهره می‌برد. پس اگر بخواهیم با این الگوریتم سازگار شویم، باید از کلمات کلیدی کسب و کارمان استفاده کنیم. به عنوان مثال استفاده از کلماتی مانند دوربین، مدل، منظره و موارد مشابه در محتوای پیج‌های عکاسی برای هماهنگی با الگوریتم اکسپلور بهترین گزینه به شمار می‌رود.

  1. بهینه‌سازی معماری صفحه اکسپلور خود

معماری اکسپلور به این معناست که وقتی به صفحه اکسپلور خودتان می‌روید، چه محتواهایی را مشاهده می‌کنید. اگر می‌خواهید محتواهایتان بازدهی ایده‌آلی از اکسپلور داشته باشند، باید معماری اکسپلور خودتان را هم بهینه کنید. وقتی در زمینه آشپزی تولید محتوا می‌کنید، نباید در اکسپلور خود پست‌هایی درباره لوازم آرایشی ببینید.

اگر در حال حاضر به صفحۀ اکسپلور می‌رویم و محتوایی نامرتبط به زمینۀ فعالیت خود می‌بینیم، با انجام کارهای زیر می‌توانیم معماری صفحه اکسپلور خود را بهینه کنیم:

  • فالو کردن پیج‌های همکار
  • فالو کردن هشتگ‌های مرتبط
  • تعامل با پست‌های مرتبط
  1. استفاده از قابلیت ریلز (Reels)

چون اینستاگرام قابلیت Reels را با هدف رقابت با اپلیکیشن Tik Tok عرضه کرده است، از کاربرانی که از این قابلیت محتوایی استفاده می‌کنند، حمایت می‌کند و شانس بیشتری به پست‌های آن‌ها برای حضور در اکسپلور می‌دهد. پس اگر قصد دارید ویدیوهای کوتاه در پیجتان قرار دهید، ریلز را در اولویت قرار دهید!

  1. تولید محتوای تعاملی برای رفتن پست به اکسپلور

دریافت ورودی از اکسپلور خیلی مهم‌تر است!!

با به کار گرفتن ترفندهای بالا و استفاده از قوانینی که در مقاله‌های قبلی گفته شده‌اند، به احتمال خیلی زیاد پست‌های شما به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا خواهند کرد. اما اگر این پست‌ها هیچ ورودی از اکسپلور نداشته باشند، چه سودی برای شما خواهند داشت؟ یکی از مهم‌ترین عوامل در جذب کاربران اکسپلور و دریافت ورودی از این صفحه، داشتن یک کاور جذاب و فوق‌العاده است. در مقاله نحوه طراحی این گونه کاورها را یاد بگیرید!

سریع ترین راه رفتن پست به اکسپلور چیست؟

در این مقاله شما را با راه کارهای رفتن سریع پست ها به اکسپلور آشنا کردیم اما باید بدانید که گرفتن بازخورد مثبت از این راه کارها کمی زمان بر است و شما باید فعالیت تان در اینستاگرام به صورت مستمر باشد. در غیر این صورت نمی توانید پست های خود را به اکسپلور اینستاگرام برسانید! راه کاری که ما برای شما داریم تا سریع تر پست های خود را به اکسپلور برسانید یک روش میانبر است. ما در اینبو خدمات تضمینی ورود به اکسپلور اینستاگرام را به شما ارائه می کنیم. اگر دوست دارید سریع تر پست های خود را به اکسپلور برسانید حتما از خدمات اکسپلور ما استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر از قسمت خدمات ما روی کلیک کنید تا اطلاعات کامل تری از این خدمات دریافت کنید.

موانع رفتن پست‌ها به اکسپلور اینستاگرام

تا به اینجا یاد گرفتیم که چگونه پست‌های خود را به اکسپلور اینستاگرام برسانیم. اما موانعی در این راه پیش روی ما وجود دارند که از سرعت پیشرفت محتوای ما کم می‌کنند. حتماً باید این موانع را بشناسیم و سعی کنیم هرچه سریع‌تر آن‌ها را از بین ببریم. موانعی که از آن‌ها حرف می‌زنیم، عبارتند از:

1. اد کردن پست‌ها به استوری

در الگوریتم جدید اینستاگرام اضافه کردن پست‌های پیج خود به استوری می‌شود گفت نوعی حرکت اسپم شناخته می‌شود. اینستاگرام برای اینکه محتوای استوری‌ها اختصاصی باشد و کپی‌شده از پست‌های همان پیج نباشد، برای اد کردن بیش از اندازه‌ی پست‌ها به استوری، جریمه‌ای را در نظر گرفته است. این جریمه به این شکل است که پست‌هایی که در استوری پیج تگ می‌شوند، برای کاربران کمتری نمایش داده می‌شوند. این موضوع باعث کاهش تعامل پست و جلوگیری از رفتن آن به اکسپلور اینستاگرام می‌شود.

2. شادوبن شدن پیج

شادوبن شدن به حالتی گفته می‌شود که وقتی شما در پست‌های خود از هشتگ استفاده می‌کنید، پست‌های شما در صفحه‌ی نتایج جستجوی آن هشتگ نمایش داده نمی‌شوند. به عبارت دیگر شما نمی‌توانید هیچ بازدیدکننده‌ای از طریق هشتگ‌ها دریافت کنید. از آنجایی که هشتگ‌ها سهم بزرگی در جذب بازدیدکننده به پیج دارند، پیج شما ضرر بسیار بزرگی را متحمل خواهد شد.

چگونه از شادوبن اینستا خارج شویم؟

اگر پیجتان گرفتار جریمه‌ی شادوبن اینستاگرام شده است، هر چه سریعتر باید به فکر رفع این مشکل باشید؛ در غیر اینصورت نه تنها سرعت پیشرفت پیج شما کاهش خواهد یافت، بلکه احتمال کاهش تعداد فالوورها نیز وجود دارد. در مقاله‌ی بالا یاد می‌گیرید چه کارهایی انجام دهید که با شادوبن اینستا مواجه نشوید. همچنین با راه‌حل‌های رفع شادوبن نیز آشنا می‌شوید.

3. فلاپ شدن پست‌ها در اینستاگرام

فلاپ شدن هم یکی دیگر از جریمه‌های اینستاگرام است که به شدت مانع رفتن پست‌های شما به اکسپلور می‌شود. وقتی یک پست فلاپ می‌شود، فقط برای تعداد محدودی از فالوورهای پیج نمایش داده می‌شود. پس طبیعتاً تعامل پست مورد نظر بسیار کم خواهد بود. همانطور که می‌دانید، کم بودن تعامل پست‌ها مساوی است با عدم راه یافتن پست‌های شما به اکسپلور.

برای اینکه با فلاپ اینستاگرام مواجه نشوید، باید یک سری نکات را رعایت کنید؛ به عنوان مثال گذاشتن کامنت‌های زیاد که فقط شامل ایموجی باشند، باعث فلاپ شدن پست می‌شود.
برای اینکه با این نکات آشنا شوید و بتوانید از فلاپ شدن پست‌های خود جلوگیری کنید، مقاله‌ی بالا را از دست ندهید!

چگونه پست خود را در اکسپلور ببینیم؟

پس از این که مدتی در اینستاگرام فعالیت کرده و نکات گفته‌شده در این مقاله را اجرا نمودید، به احتمال زیاد تمایل خواهید داشت تا پست‌های خود را در صفحه‌ی اکسپلور ببینید. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که مشاهده‌ی پست‌های منتشرشده توسط خود شما در اکسپلور، روش خاصی ندارد. به ندرت پیش می‌آید که پست‌های منتشرشده توسط یک اکانت به خود صاحب پیج در صفحه‌ی اکسپلور نمایش داده شود. اما با استفاده از یک روش می‌توانید بفهمید که پست شما به اکسپلور راه پیدا کرده است یا نه. همچنین آمار ورودی از اکسپلور نیز قابل پیگیری می‌باشد.

چگونه بفهمیم پست ما به اکسپلور اینستاگرام رفته یا نه؟

برای پی بردن به اینکه آیا پست‌های شما در اکسپلور اینستاگرام قرار گرفته است یا نه، می‌توانید از ابزار Insights اینستاگرام استفاده نمایید. این ابزار به شما اطلاع می‌دهد که چند نفر از طریق اکسپلور اینستا پست شما را مشاهده کرده‌اند. با استفاده از این روش می‌توانید دستاورد فعالیت‌های خود را مشاهده نمایید.

پرسش‌های شما

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

✅ اکسپلور اینستاگرام صفحه‌ای است که کاربران می‌توانند محتوای مورد علاقه‌ی خود را در آن مشاهده کنند.

چی کار کنیم پستمون بره اکسپلور اینستا؟

✅ برای رفتن پست‌ها به اکسپلور اینستاگرام ترفندهای مختلفی وجود دارد. ما در این مقاله شما را با روش‌های رفتن به اکسپلور آشنا می‌کنیم.

از کجا بفهمیم پست ما به اکسپلور اینستاگرام رفته یا نه؟

✅ برای اطلاع از اینکه پست شما در اکسپلور اینستا منتشر شده است، باید از ابزار Insights اینستاگرام استفاده کنید. نحوه‌ی استفاده از

دکمه بازگشت به بالا