عمومیکسب و کار ایرانی

تعداد پمپ انواع بوستر پمپ چقدر است؟

برای انتخاب پمپ تقویت کننده مناسب برای نیازهای خود وقت بگذارید. چندین مارک پمپ تقویت کننده را جستجو کنید و تمام مشخصات آنها را مشاهده کنید. بوستر پمپ ها برندهای مختلفی دارند. شما باید قیمت ها و مشخصات برندهای بوستر پمپ را مقایسه کنید تا مدل مورد نظر خود را پیدا کنید.

انواع مختلفی در بازار وجود دارد که در ادامه به بررسی و استفاده از بوستر پمپ ها می پردازیم تا به شما کمک کنیم تا بوستر پمپ مورد نظر خود را پیدا کنید.

بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ نوعی سیستم افزایش فشار آب است. به طور کلی برای اطمینان از فشار مورد نیاز در شبکه های آبرسانی ساختمان های بلند از سیستم های زیر استفاده می شود:

مخزن جاذبه

پمپ تقویتی

مخزن فشار

پمپ دور متغیر

در تمامی سیستم های فوق مخزن برای ذخیره آب و تغذیه آن به ایستگاه پمپاژ می باشد. این مخزن توسط یک انشعاب با قطر مناسب از شبکه آب شهری تغذیه می شود.

مزایای روش بوستر پمپ

هنگام طراحی خدمات مکانیکی برای پروژه هایی مانند آبرسانی، فاضلاب و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، یکی از مهم ترین و پیچیده ترین وظایف، انتخاب سیستم لوله کشی فشاری مناسب برای تامین آب و حفاظت در برابر آتش ساختمان مورد نظر می باشد.

بنابراین بهترین روش فنی، ارزان و با مدیریت آسان، نگه داشتن آمپلی فایر پمپ و ایجاد شرایط خاص در خانه است. مزایای سیستم بوستر پمپ در سیستم آبرسانی به شرح زیر است.

از بین بردن کمک فنرهای هیدرولیک

حمل و نقل و نصب آسان

توانایی کسب درآمد در حین کار

در دسترس بودن انواع سیستم های امنیتی الکترونیکی

صرفه جویی در مصرف برق

آب خیلی کم یا خیلی زیاد

فشار دائمی روی شبکه وجود دارد

در یک بوستر پمپ، هر پمپ می تواند به طور خودکار یا دستی مستقل از پمپ های دیگر روشن یا خاموش شود. در این صورت اگر پمپی نیاز به تعمیر داشته باشد می توان پمپ مورد نیاز را با خاموش شدن از مدار خارج کرد و با بستن شیر مناسب آن را تعمیر کرد تا پمپ های دیگر در سیستم بوست به کار خود ادامه دهند.

مهمترین تجهیزات استخر خانگی

نصب صحیح بوستر پمپ

هنگام بررسی تفاوت ها و ویژگی های بوستر پمپ های مختلف، نیاز آب خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر از پمپ آب برای آبیاری استفاده می کنید، مطمئن شوید که آن را نزدیک منبع اصلی آبیاری نصب کرده اید.

محل قرارگیری بوستر پمپ بسیار مهم است، از نصب پمپ آب در مکان های دور و یا غیر قابل دسترس خودداری کنید، در غیر این صورت در صورت نیاز به تعمیر پمپ آب کار سختی خواهد بود.

تامین آب با جریان ثابت پمپ بوستر

بوستر پمپ کاربردهای زیادی دارد. آنها در سیستم های تامین آب، آبیاری صنعتی، آبیاری مزارع سبز و پر کردن مخازن استفاده می شوند. یکی از مزایای پمپ های دور ثابت این است که حداکثر کارایی را در کمترین زمان ممکن می دهد.

بوستر پمپ ها از نوع دور ثابت به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

یک نوع آن PLC است که دارای یک قطعه هوشمند است که پمپ ها را در زمان مشخصی خاموش و روشن می کند و با برنامه ای که در آن ذخیره می شود پمپ ها را تا حد مشخصی کاهش می دهد. قیمت

نوع دوم بدون کلید یا PLC، پمپ آب را در مدار تنظیم می کند و کلید کنترل و فشار را در شبکه تنظیم می کند.

تقویت کننده پمپ آتش نشانی

سیستم های پمپ آتش نشانی بیش از یک پمپ دارند. پمپ های برقی آتش نشانی بسته به نیاز سازمان آتش نشانی در انواع کاربردهای مسکونی، تجاری یا صنعتی استفاده می شود. این بوستر پمپ ها فشار و دبی مورد نیاز را تنظیم می کنند.

یکی از مزایای بوستر پمپ برای اطفای حریق می توان به دستیابی به بالاترین راندمان در کمترین زمان اشاره کرد. این پمپ ها به دو دسته تقسیم می شوند:

تقویت کننده پمپ آتش نشانی یک سیستم سلف سرویس با سوئیچ یا PLC است که بخشی از گزینه روشن و خاموش کردن پمپ ها در فواصل زمانی مشخص از طریق برنامه ای است که آنها را خاموش و روشن می کند. این قفل هزینه بمب ها را باز می کند و تا حدودی آن را افزایش می دهد.

نوع دیگری بدون کلید کلید یا PLC که پمپ آب را در یک مدار متوالی از طریق پیکربندی دکمه های کنترل و ورودی های فشار شبکه نصب می کند.

نوک تقویت کننده پمپ آتش نشانی

در مورد پمپ آتش نشانی از آنجایی که این بوستر پمپ ها برای مدت نسبتا طولانی خاموش می شوند، احتمال پرش (مسدود شدن پروانه ها) به دلیل زنگ زدن پروانه وجود دارد.

اساس کار آنها این است که پمپ در زمان مشخص شده روشن می شود و آب در سیستم تقویت کننده پمپ آتش نشانی از طریق شیری که قبلاً در ورودی و خروجی پمپ نصب شده است به گردش در می آید. این رسوب سخت از ترک خوردن پمپ جلوگیری می کند.

تیوپ منبع تحت فشار

تعداد پمپ، نوع بوستر پمپ

بمب های تقویت کننده بسته به تعداد بمب ها به دو دسته تک بمب و دو یا چند بمب تقسیم می شوند.

پمپ تقویت کننده نوه

بوستر پمپ های تک پمپی برای نیازهای کم تا متوسط ​​آب بهداشتی در مصارف آبرسانی و صنعتی استفاده می شود. بوستر پمپ های تک پمپی را سیستم تک تکه می گویند و برای استفاده از آن فقط ورودی بوستر پمپ به منبع آب و خروجی آن به سیستم مصرف کننده و دبی مورد نیاز وصل می شود. ارائه شده توسط پنل کنترل و فرمان. این محصول در کانال اسپلیت هایسنس استفاده می شود.

پمپ، دو یا چند پمپ

بوستر پمپ ها و دو یا چند پمپ پیوسته به دو گروه الکتروپمپ های پیشرو و الکتروپمپ های غیر پیشرو تقسیم می شوند.

پمپ برقی خوب

این بوستر پمپ از یک الکترون پیشرو (پمپ جوکی) و یک یا چند پمپ اصلی تشکیل شده است که ظرفیت پمپ اصلی کمتر از پمپ اصلی الکتریکی است اما فشار آن برابر فشار الکتروپمپ های اصلی است.

بوستر پمپ تانپا الکتروپمپ پیشرو

بوستر پمپ های بدون الکتروپمپ پیشرو از بیش از یک الکتروپمپ پیشرو ساخته می شوند. مشابه نوع الکتروپمپ

اخرین حرف

پیامگسترش تابان سابقه طولانی در ارائه سیستم های آبرسانی و ماشین آلات صنعتی با وب سایت payagostaresh.ir دارد. این شرکت همواره با ساخت و واردات ابزار و فروش به مشتریان در خدمت مردم است. با انتخاب پایا سفر خورشید تابان می توانید از کیفیت بالای ابزار خود مطمئن باشید.

دکمه بازگشت به بالا