اقتصادی

توضیحات بانک سپه در رابطه با تعطیلی یک کارخانه

توضیحات بانک سپه در خصوص تعطیلی کارخانه

در پی انتشار گزارشی مبنی بر تعطیلی یک کارخانه غیر صنعتی در استان گیلان، مدیر عامل بانک سپه دستور تکمیلی را صادر کرد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، بانک سپه اعلام کرد: علیرغم اینکه نتایج مکاتبات این بانک با نانوایی نشان می دهد این بانک نه تنها نقشی در تعطیلی آن نداشته است، بلکه بر اساس مفاد قرارداد دوجانبه تولید و کمک به اشتغال در استان.” ابراهیمی از روسای واحدهای ذیصلاح بانک خواست تا در چارچوب مقررات و در اسرع وقت این واحد تولیدی را به چرخه تولید بازگردانند.
همچنین اداره کل روابط عمومی بانک سپه به منظور تنویر افکار عمومی، ذکر نکات زیر را ضروری می داند:
ابتدا تسهیلات اولیه مشارکت مدنی شرکت بین المللی خسرین زرین چلک به مبلغ 18 میلیارد و 550 میلیون ریال با نرخ سود 12 درصد و معرفی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به مهراقتصاد سابق ارسال شد. بانک و تسهیلات طی سال های 90-1389 پرداخت شده است
همچنین تسهیلات خرید ماشین آلات و سرمایه در گردش اجرای طرح زیر نظر کارشناسان بانک مذکور پرداخت شد.
همچنین کارگروه های تخصصی متعددی برای رفع مشکلات بدهکاران با حضور نمایندگان بانک ها تشکیل شده است اما تاکنون مدیران این شرکت برنامه ای برای راه اندازی کارخانه و تعیین مطالبات بانک ارائه نکرده اند.
در ادامه سوالات این بانک آمده است: علیرغم سوالات مطرح شده مبنی بر تاکید رئیس بانک سپه مبنی بر رفع مشکل و بازگشت این واحد تولیدی به چرخه تولید با تعامل دو جانبه، این بانک آمادگی هرگونه کمکی را دارد. حمایت از تولید در استان گیلان
این گزارش می افزاید: بانک سپه مشتریان بخش تولیدی را شریک خود می داند و با رعایت قوانین و مقررات و انضباط مالی سایر طرفین انتظار دارد بانک به تعهدات مندرج در قرارداد به موقع عمل کند.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا