عمومیکسب و کار ایرانی

جزئیات دیوار ساندویچ پانل dwg

آشنایی با ساندویچ پانل

امروزه به لطف وجود ساندویچ پانل شاهد این هستیم که مشکلات و موانع خاصی در صنعت ساختمان سازی وجود ندارد چرا که طراحی و تولید مصالح پیش ساخته جدید، کار را برای مهندسان این زمینه راحت کرده است. یکی از این مصالح پیش ساخته انواع ساندویچ پانل هستند. به صورت کلی شاهد این مسئله هستیم که ساندویچ پانل متشکل از سه لایه است. سه لایه‌ای که لایه میانی آن از موادی نظیر فوم پلی یورتان، پلی استایرن و پشم سنگ شکل گرفته است و به همین علت می‌تواند نقش یک عایق حرارتی و رطوبتی را پیش ساخته ایفا کند. همچنین قابل توجه است که مواد به کار رفته در لایه های درونی و بیرونی ساندویچ پنل از ورق‌های فلزی آلمینیومی، گالوانیزه و آلوزینک می‌باشند. پس تا به اینجای کار با مفهوم ساندویچ پانل و همچنین محتویات آن آشنا شدید، در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید تا به توضیح نحوه‌ی نصب آن بپردازیم.

نحوه نصب ساندویچ پانل

اجرای یا نصب ساندویچ پانل و بسیار کار ساده‌ای می‌باشد و اگر به دست متخصصین انجام شود، به سرعت می توان آن را در محل تعیین شده نصب کرد. این نکته یکی از اصلیترین ویژگی‌های مصالح پیش ساخته می‌باشد که باعث کاهش هزینه‌ها، مدیریت زمان و از همه مهمتر راحتی هرچه بیشتر مشتری در مراحل نصب می‌‌شود.

اجرا و نصب ساندویچ پانل بسته به نوع خم و ورق

استفاده شده و نوع کاربری آن ها دارای روش های

مختلفی می باشد. در برخی از روش ها با استفاده

از پیچ واشر دار و در برخی دیگر بدون نیاز به واشر، نصب می شود.

تنوع روش های اجرای ساندویچ پانل به ابعاد پروژه نیز وابسته است.

 

نکات قبل از اجرای ساندویچ پانل

قبل از نصب ساندویچ پانل ها نیاز به انجام زیرسازی مناسب وجود دارد.

برای انجام این کار از پروفیل فولادی قوطی و یا نبشی استفاده می شود که متناسب با مصالح مصرفی

و با در نظر گرفتن بار بار باد و بار های افقی وارد بر

پروفیل های زیر سازی، نوع و شماره پروفیل انتخاب میگردد.

به این مرحله پروفیل کشی یا زیرسازی گفته می شود.

نصاب ساندویچ پانل ، با جوشکاری، پروفیل ها را به یکدیگر

متصل می کند تا زمینه مناسب جهت اجرای ساندویچ پانل ایجاد شود.

دانلود رایگان دتایل دیوار تری دی پانل |دتایل اجرایی 3d panel

ویژگی های ساندویچ پانل دیواری

از ویژگی های منحصر به فرد ساندویچ پنل دیواری، مونتاژ ساده و سریع آنها می باشد. همچنین دلیل مقرون به صرفه بودن و نصب آسان ساندویچ پانل دیواری، از آنها در پوشش دیوارهای سالن ها، انبارها، مغازه ها، فروشگاه های بزرگ، انبارها، گاراژ ها، سردخانه های مخصوص میوه و سبزیجات، غرفه ها، سالن های پرورش دام و مرغ، سالن های صنعتی و کارخانجات استفاده می شود.

اهمیت ساندویچ پانل ها در پوشش دیوار کارخانجات و سالن های صنعتی بسیار بیشتر از ساختمان های مسکونی می باشد. علت آن هم مربوط به بحث ایمنی و ضد حریق بودن آن می باشد تا امنیت افرادی که در چنین مکان هایی فعالیت می کنند را تامین نماید.

خدمات شرکت ویرا در زمینه ساندویچ پانل دیواری

با توجه به مشخصات منحصر به فرد انواع ساندویچ پنل های دیواری که در بالا توضیح داده شد، و ارائه خدمات بی نقص و کامل شرکت ویرا در زمینه فروش و نصب انواع ساندویچ پانل در ساختمان ها و سالن ها، شما می توانید صاحب ساختمان هایی با استاندارد امنیتی عالی، مقاوم و در عین حال زیبا و شیک شوید. کافیست با مشاورین ما در شرکت ویرا تماس حاصل فرمایید تا شما عزیزان را با فرایند کار آشنا نموده و اطلاعات کافی در زمینه خدمات نصب ساندویچ پانل های دیواری در اختیار شما قرار دهند. اعتماد شما سرمایه کار ماست.

جهت مشاهده انواع کولرگازی تکنوپنل به همراه مشخصات و قیمت بر روی بزنید.

قیمت ساندویچ پنل با توجه به مدل و ظرفیت دستگاه متفاوت است. جهت خرید ساندویچ پانل می‌توانید در وب سایت ما اقدام کنید.

دکمه بازگشت به بالا