اقتصادی

حسین پور: توسعه راه های روستایی و پایانه های مرزی در اولویت وزارت راه دولت سیزدهم باشد

یکی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: توسعه راه های روستایی ، توسعه پایانه های مرزی و ساماندهی بازار مسکن باید با انتخاب وزیر باتجربه و برنامه محور در وزارت راه همراه باشد. . و توسعه شهری 13. دولت.

کمال حسین پور در گفت وگو با مجله تفریحی زیباروز ، در مورد اولویت های پیگیری در وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم اظهار داشت: متأسفانه شاهد حوادث رانندگی زیادی هستیم که به دلیل جاده های نا ایمن و جان هموطنان رخ داده است. “مهمترین اولویتی که وزارت راه و شهرسازی باید از آن پیروی کند ، توسعه راههای روستایی و دو برابر کردن برخی از راههای اصلی بین شهری است.

وی افزود: ما مرزهای مشترکی با چندین کشور داریم اما متأسفانه بیشتر مرزهای کشور فاقد پایانه واقعی هستند و پس از اولویت های دیگر برای اجرا در این وزارتخانه در دولت سیزدهم ، بحث توسعه پایانه های مرزی است ، زیرا ترمینال توسعه نقش مهمی در تقویت تولید و صادرات محصول دارد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس مشورتی اسلامی گفت: “متأسفانه در بعضی از استان ها بیشتر راه های روستایی خاکی است اما در برخی دیگر از استان ها حتی جاده های روستایی نیز دو برابر می شود ، بنابراین بودجه توسعه راه های استان باید چهره خوبی توزیع کند ،

حسین پور تأکید کرد: وزیر پیشنهادی به مجلس باید دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه ساخت و ساز باشد ، نباید به گونه ای باشد که وزیر پس از دو سال کار جدید به دنبال راه حل باشد.

یکی از اعضای کمیسیون مدنی مجلس گفت: “همچنین ، یکی دیگر از اولویت هایی که باید در این وزارتخانه اجرا شود ، سازماندهی وضعیت حساسی در بازار مسکن است. وزیر پیشنهادی باید فردی باتجربه و دارای برنامه بهبود مسکن باشد. بازار.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا