ورزشی

حضور زودهنگام هواداران در ورزشگاه/ برخورد جدی با بازار سیاه بلیت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز از هفته ششم گروه E لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

حاشیه‌های قبل از شروع بازی را در پی می‌خوانید:

* طرفداران پرسپولیس از ظهر امروز خود را به ورزشگاه آزادی رساندند تا چند ساعت مانده به شروع این دیدار در صندلی‌های خریداری شده قرار بگیرند.

* با وجود اینکه اعلام شده بود کسانی که بلیت نخریده اند به ورزشگاه مراجعه نکنند باز هم عده زیادی از تماشاگران پرسپولیس دنبال تهیه بلیت حضوری بودند که به هیچ وجه فروخته نمی‌شد.

* نظارت ویژه ای روی بازار سیاه بلیت‌ها بود و مأموران انتظامی به طور جدی با این موضوع برخورد داشتند.

* ترافیک در اطراف ورودی‌های ورزشگاه آزادی دیده می‌شد و احتمال اینکه منع رفت و آمد در بعضی از خیابان‌ها دیده شود وجود دارد.

* هواداران زن که بلیت جایگاه مخصوص خود را خریده بودند بدون مشکل وارد ورزشگاه شدند. تعدادی از آنها پرچم‌های قرمز رایگانی را که باشگاه تهیه کرده، دریافت کردند.

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا