بین الملل

حمله رژیم صهونیستی به جنین بی پاسخ نمی‌ماند

مجمع جهانی بیداری اسلامی:

مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای در واکنش به حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به شهر جنین در کرانه باختری اعلام کرد: رژیم صهیونیستی می‌داند که این حملات بی پاسخ نخواهد ماند و بار دیگر پاسخی دندان شکن به آن‌ها داده می‌شود.

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به شهر جنین در کرانه باختری را که به شهادت ۴ تن و زخمی شدن تعدادی از مردم مظلوم فلسطین منجر شد، محکوم کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

این حملات وحشیانه بخشی از همان تروریسم سازمان یافته است که با حمایت غرب و آمریکا توسط این رژیم سفاک انجام می‌شود و بدون شک تمام نهاد‌ها و سازمان‌های حقوق بشری و بین المللی که فقط نظاره گر این گونه جنایات هستند باید پاسخگو باشند.

رژیم صهیونیستی امروز در ضعیف‌ترین موقعیت خود در منطقه و جهان قرار دارد و با این حملات و جنایات علاوه بر اینکه نفرت بیشتر جهان را به دنبال دارد بلکه تیر خلاص بر پیکره نظام نامشروع خود خواهد زد.

رژیم صهیونیستی می‌داند که این حملات بی پاسخ نخواهد ماند و نیرو‌های مقاومت و مردم و ملت شجاع فلسطین بار دیگر پاسخی دندان شکن به آن‌ها خواهند داد.

در پایان بیانیه، مجمع جهانی بیداری اسلامی این جنایات وحشیانه و تروریسم دولتی را به شدت محکوم نموده و از تمام کشور‌های جبهه مقاومت و جهان اسلام خواسته است که اتحاد خود را در برابر دسیسه‌ها و اقدامات این رژیم شیطانی حفظ نمایند و با عزمی راسخ به مبارزه علیه تروریسم و رژیم غاصب صهیونیستی برخیزند.

کارگروه خبری مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای فضایی و نجومی جهانی. با دانش در زمینه اخبار فضایی، کشف‌های نجومی و پیشرفت‌های فضانوردی، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای فضایی، اکتشافات نجومی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی جامع از تحولات فضایی و نجومی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا