عمومیکسب و کار ایرانی

خواص روغن بادام تلخ برای مو

درخت بادام تلخ دارای گل های صورتی است در حالی که گل های درخت بادام شیرین، سفید است. روغن بادام تلخ از بادام تلخ گرفته می شود و برای مصارف خوراکی و نوشیدنی توصیه نمی شود. بعد از روغن گیری از دانه‌های بادام تلخ، روغن به دست آمده حاوی چربی های اشباع نشده، هیدروژن سیانید و… می‌شود. خواص روغن بادام تلخ فراوان است و برای سلامتی ما مفید است.

در این مطلب از غفاری دایت که در ارتباط با خواص روغن بادام تلخ است  به بررسی خواص روغن بادام تلخ در طب سنتی، خواص روغن بادام تلخ برای صورت، خواص روغن بادام تلخ برای چروک صورت، خواص روغن بادام تلخ برای لک صورت، خواص روغن بادام تلخ برای مو، خواص روغن بادام تلخ برای مفاصل، خواص روغن بادام تلخ و روغن کرچک و روغن بادام تلخ برای واژن می‌پردازیم.

خواص روغن بادام تلخ در طب سنتی

روغن بادام تلخ برای چی خوبه؟

بر اساس طب سنتی روغن بادام تلخ طبیعتی گرم مایل به مرطوب دارد. از خواص روغن بادام تلخ در طب سنتی می‌توانیم به مواردی مانند درمان درد و وز وز گوش، تب‌بر بودن برای کودکان، ملین، ضد سرطان، آرامش بخش، ضد سرفه، ضد ریزش مو، جلوگیری از آفتاب سوختگی، ضد باکتری، ضد قارچ، ضد ویروس و باز کردن گرفتگی عضلات اشاره کرد. متخصصین طب سنتی معتقد هستند که درد کلیه ناشی از بافت خود کلیه با خوردن ترکیبی از روغن بادام تلخ، مقداری نشاسته و مقداری پودر نعناع خشک شده را درمان می‌شود. خواص روغن بادام تلخ برای درمان بسیاری از بیماری‌ها موثر و مفید است و از همین رو مورد توجه طب سنتی قرار گرفته است.

بهترین زمان برای خرید نهال بادام و کاشت آن فصل پاییز می باشد.

خواص روغن بادام تلخ برای صورت

روغن بادام تلخ حاوی اسید اولئیک، نوعی اسید اشباع شده منفرد و  اسید چرب امگا 9 است که به این روغن طبیعی خاصیت مرطوب کنندگی قوی بخشیده‌اند. روغن بادام تلخ به راحتی جذب می‌شود، درنتیجه می‌توتتد مواد مغذی و ویتامین‌های خود را در عمق لایه‌های درم پوست وارد کند تا به سلامت و تغذیه  پوست کمک کند. یکی از ویتامین های روغن بادام تلخ ویتامین E است که این ویتامین به آن توانایی مبارزه با رادیکال های آزاد را داده و باعث کم کردن و یا حتی از بین بردن علائم پیری مانند چین و چروک و خطوط ریز می‌شود. یکی دیگر از خواص بادام تلخ این است که ضد باکتری و ضد میکروب است و می‌تواند باعث از بین رفتن باکتری های ایجاد کننده‌ی آکنه شود و از طرف دیگر برای درمان بریدگی، خراش و زخم نیز مفید است.  روغن بادام می‌تواند موجب روشن شدن پوست شود. از این روغن می‌توانید برای محو شدن لکه‌های پوستی، تیرگی زیر چشم، و استفاده کنید. همچنین روغن بادام تلخ می‌تواند تا حدی از آسیب اشعه ماورای بنفش به پوست جلوگیری کند. روغن بادام تلخ دارای اسید‌های چرب است که از طریق آن‌ها می‌تواند چربی پوست را کنترل کند و به درمان جوش و آکنه کمک کند.

روش استفاده روغن بادام تلخ برای پوست صورت

برخی از افراد دوست دارند از آن به عنوان پاک کننده آرایش استفاده کنند. در واقع، این یک عنصر رایج در بسیاری از محصولات پاک کننده آرایش طبیعی است.

خواص روغن بادم تلخ برای چروک صورت

ابتدا صورت خود را با آب گرم بشویید، یک قاشق روغن بادام تلخ یا گرم را به مدت ۱۰ دقیقه به آرامی با انگشتان خود به صورت حرکات دایره‌ای روی پوست صورت ماساژ دهید سپس صورت را با آب گرم بشویید. برای بهره مندی از نتیجه بهتر، این کار را هر شب انجام دهید.

خواص روغن بادام تلخ برای لک صورت

خواص روغن بادام تلخ برای مو

روغن بادام تلخ از موثرترین روغن‌های طبیعی است که به سلامت و تغذیه مو‌ها کمک می‌کند. از خواص روغن بادام تلخ برای مو، درمان شکنندگی و آسیب موها و افزایش درخشش آن‌ها است. یکی دیگر از خواص  بادام تلخ این است که از ریزش مو جلوگیری می‌کند و سبب تقویت فولیکول‌های مو می‌شود. روغن بادام تلخ غنی از  مواد مغذی برای پوست سر و فولیکول‌های مو است که این مواد مغذی موجب افزایش رشد مو می‌شوند و از موها در برابر اشعه UV محافظت می‌کنند. موهای خود را با روغن بادام تلخ یا بادام شیرین برای یک ماه هر روز ماساژ دهید با این کار باعث تقویت و افزایش رشد موهای خود شوید.

روغن بادام تلخ از ریزش مو نیز جلوگیری می‌کند. برای این کار یک قاشق غذاخوری روغن بادام تلخ یا بادام شیرین را گرم کنید و هر شب قبل از خواب بر روی پوست سر خود بمالید و اجازه دهید یک شب بماند و روز بعد با آب و شامپو بشویید. روغن بادام تلخ حاوی آنتی اکسیدان‌ها است که با از بین بردن باکتری‌ها و قارچ‌های پوست سر از شوره سر جلوگیری می کنند. همچنین روغن بادام تلخ خاصیت مرطوب کنندگی دارد و باعث نرم شدن و درخشش مو‌ها می‌شود.

طرز استفاده از روغن بادام تلخ برای مو

به سادگی روغن بادام شیرین را روی پوست سر بمالید و به آرامی موها را از ریشه تا نوک ماساژ دهید. بگذارید حداقل 20 دقیقه بماند، پس از درمان با یک پاک کننده ملایم مو و آب گرم آن را تمیز کنید. همچنین می توانید روغن را در طول شب روی موهای خود بگذارید.

خواص روغن بادام تلخ برای مژه

روغن بادام تلخ موجب افزایش رشد و تقویت مژه‌ها می‌شود. می‌توانید برس مژه را به روغن بادام تلخ یا بادام شیرین آغشته کنید و روی مژه‌ها بمالید. یک شب روی مژه‌ها بماند و روز بعد با آب بشویید.

خواص روغن بادام تلخ برای ابرو

کمک به افزایش رشد و تقویت ابرو‌ها یکی دیگر از خواص  بادام تلخ است. برای بهره منده از این خاصیت، هر شب قبل از خواب روغن بادام گرم را به صورت حرکات دایره‌ای بر روی ابروها ماساژ دهید. صبح روز بعد صورت خود را با آب بشویید.

خواص روغن بادام تلخ برای ریش

روغن بادام تلخ  غنی از منیزیم و بیوتین است که موجب تقویت و افزایش رشد ریش می‌شوند. بر روس پوست صورت و ریش‌ها مقداری روغن بادام تلخ بمالید، یک شب بماند و روز بعد با آب بشویید.

ممکن است به درمان اسپاسم کمک کند

روغن بادام تلخ همچنین دارای خواص ضد اسپاسم است.

خواص بادام تلخ برای مفاصل

از دیگر خواص روغن بادام تلخ درمان درد مفاصل و آرتروز زانو است. بادام تلخ درد عضلات را تسکین می‌دهد و گرفتگی مفاصل زانو را درمان می‌کند. علاوه بر روغن بادام تلخ، برای درمان درد مفاصل می‌توانید از روغن بادام شیرین هم استفاده کنید. ماساژ دادن مفاصل نوزاد با روغن بادام تلخ، گردش خون را افزایش‌ می‌دهد و از مشکلات پوستی جلوگیری‌ می‌کند.

خواص روغن بادام تلخ و روغن کرچک

روغن کرچک برای سلامت و شادابی پوست بسیار مفید است. جذب روغن کرچک روی پوست به زمان احتیاج دارد، شما می‌توانید برای افزایش جذب روغن کرچک آن را رقیق کنید. یکی از روش‌های رقیق کردن روغن کرچک اسن است که روغن کرچک را با روغن بادام تلخ به نسبت نصف به نصف رقیق کنید. از این طریق پس از استفاده از این روغن‌ها برای پوست صورت، از خواص بی‌نظیر آن‌ها برای سلامت پوست و رفع جوش و آکنه بهره‌مند شوید.

روغن بادام تلخ برای تقویت و پرپشت شدن مو‌ها بسیار مفید است. برای استفاده بهتر از روغن بادام تلخ  می‌توان آن را با برخی روغن‌های گیاهی دیگر همراه کرد. برای این کار می‌توانید ۴ یا ۵ قطره روغن رزماری، ۲ قاشق غذاخوری روغن کرچک و روغن نارگیل را به روغن بادام تلخ اضافه کنید. این ترکیب را به مدت ۳۰ ثانیه روی سرتان ماساژ داده و سپس آن را با شامپو شسته و آبکشی کنید.

روغن بادام تلخ برای واژن

از خواص روغن واژن این است که باعث نرمی پوست واژن می‌شود. یکی از خواص بادام تلخ جوان‌سازی پوست است درنتیجه می‌تواند موجب ترمیم پوست واژن و روشن شدن رنگ پوست ناحیه واژن شود. به خانم‌هایی که در هنگام نزدیکی دچار خشکی می‌شوند، توصیه می‌شود که از روغن بادام که از روان‌کننده‌های طبیعی است استفاده کنند. از دیگر خواص  بادام تلخ درمان عفونت‌های زنانه که با بوی بد ترشحات، درد، خارش و سوزش همراه است می‌پردازد.

روغن بادام تلخ برای از بین رفتن چربی شکم و پهلو

طی تحقیقاتی که بر روی چند فرد چاق انجام شد به این نتیجه رسیدند که مصرف روزانه حدود ۴۰ گرم بادام می‌تواند سبب کاهش چربی‌های و پهلو شود و در عین‌ حال کلسترول بد خون را کاهش دهد. با این‌حال تنها مصرف روغن بادام نمی‌تواند به‌تنهایی شما را به وزن ایده‌آل برساند.

بهتر است چنانچه اراده کافی برای رسیدن به تناسب اندام را دارید از یک استفاده نمایید که شما را به وزن ایده‌آل برساند و در عین حال به شما کمک کند تا با جذب تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن خود در طی روز، سلامتی خود را بهبود ببخشید. این ویژگی‌ها را می‌توانید در رژیم‌های بهاره غفاری در کنار هم داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رژیم‌های پرطرفدار، بر روی و برای دریافت رژیم غذایی خود بر روی کلیک نمایید.

بادام نیروگاه‌های مواد مغذی هستند. آن‌ها پر از چربی‌های سالم، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند. از این رو، روغن بادام تلخ نیز دارای خواص مهمی برای موهای شماست. شما می‌توانید با خرید روغن بادام تلخ، موهای خود را تقویت و مواد مورد نیاز آن برای سلامتی را تأمین کنید.

لازم به ذکر است توضیحات محصولات به صورت کلی در سایت درج می‌شود. طبیعتاً تأثیر محصولات بر روی افراد متفاوت است، بنابراین حتماً قبل از تهیه محصولات با مشاورین مجموعه زیما در خصوص عملکرد و کارایی هر محصول مشورت کنید.

روش استفاده روغن بادام تلخ برای پوست صورت |روغن بادام تلخ برای رشد مو

روغن بادام تلخ چیست؟

تقریباً نیمی از وزن بادام خشک را روغن تشکیل می‌دهد. بادام رسیده تحت ‌فشار قرار می‌گیرد تا روغن با حداقل حرارت استخراج شود. این روغن بادام تصفیه نشده دارای مواد مغذی، عطر و طعم اصلی بادام است. لازم است بدانید روغن بادام که روغن بادام شیرین نیز نامیده می‌شود، همان روغن بادام تلخ نیست. روغن بادام تلخ از انواع مختلف بادام ساخته می‌شود. نوع تصفیه نشده این روغن، خواص آن را بهتر در خود حفظ کرده و دارای کیفیت بالاتری است. بادام در اصل در خاورمیانه کشت می‌شد، اما امروزه آن را می‌توان در بسیاری از مناطق دنیا یافت.

روغن بادام سرشار از ویتامین E و منبع بسیار خوبی از منیزیم، فسفر و مس است. روغن بادام تلخ غنی از آنتی‌اکسیدان بوده و به دلیل توانایی‌های مبارزه با رادیکال‌های آزاد شناخته می‌شود و ضدالتهاب است. روغن بادام تلخ حاوی اسیدهای چرب امگا 3 نیز هست.

انواع روغن بادام و تفاوت‌های آن‌ها

روغن بادام درختی در دو نوع روغن بادام تلخ و روغن بادام شیرین وجود دارد. دور از ذهن نیست که روغن بادام شیرین از بادام شیرین و روغن بادام تلخ از بادام تلخ استخراج می‌شود. همین موضوع پایه تفاوت‌هایی در عناصر و خواص این دو محصول می‌باشد.

تفاوت عمده روغن بادام تلخ و شیرین در کاربردهای آن‌ها می‌باشد. روغنی که بیشتر برای تقویت پوست و برطرف کردن مشکلات آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، روغن بادام شیرین می‌باشد. در حالیکه روغن بادام تلخ بیشتر برای تقویت مو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به علاوه روغن بادام شیرین خوراکی است، در حالیکه روغن بادام تلخ مصرف خوراکی ندارد. البته میزان مصرف روغن بادام شیرین باید با تجویز پزشک متخصص تعیین شود.

خواص روغن بادام تلخ برای مو

روغن بادام تلخ به شما کمک می‌کند تا موهایی سالم داشته باشید. شما می‌توانید با خرید روغن بادام تلخ از بروز شوره سر پیشگیری کرده و از خشک شدن آن‌ها نیز جلوگیری کنید. در ادامه با مهمترین آشنا می شویم:

نرم و تقویت کننده مو

روغن بادام تلخ، مغذی است و می‌تواند موهای شما را نرم و تقویت کند. سرشار از ویتامین B-7 یا بیوتین است، بنابراین روغن بادام به سالم و قوی نگه‌داشتن موهایتان کمک می‌کند. همچنین می‌تواند به عنوان یک SPF  طبیعی از موهای شما در برابر آفتاب محافظت کند. نیز از دیگر روغن‌های مفید برای مو به شمار می‌رود. روغن بادام تلخ نرم‌کننده است، به این معنی که می‌تواند جای خالی موهای شما را در سطح سلولی پر کند. این باعث می‌شود موهای شما در هنگام لمس، نرم‌تر شود. استفاده از روغن بادام تلخ با گذشت زمان، موجب ایجاد بافت نرم‌تری روی مو می‌شود.

یکی دیگر از نتایجی که از استفاده منظم روغن بادام بر روی موها حاصل می‌شود، تقویت ساقه مو می‌باشد. بدین ترتیب تار موها کمتر پتانسیل شکسته شدن و موخوره را خواهد داشت.

پیشگیری از شوره سر

می‌توانید از روغن بادام به عنوان ماده‌ای ضد شوره استفاده کنید. خاصیت ضد باکتری و قارچ‌کش این روغن، آن را در ایجاد تعادل پوست سر مؤثر می‌کند. به راحتی به پوست سر جذب می‌شود، بنابراین روغن بادام به خوبی در آب‌رسانی پوست سر و پاک‌سازی فولیکول‌های مو عمل می‌کند. روغن بادام تلخ همچنین می‌تواند به عنوان درمانی برای پوسته پوسته شدن پوست سر (درماتیت سبورئیک) و پسوریازیس پوست سر استفاده شود. از قرن‌ها قبل روغن بادام تلخ برای درمان شرایط خشکی پوست سر در داروهای چینی و آیورودا استفاده شده است. مالیدن مقدار کمی روغن بادام به طور مستقیم روی پوست سر باعث افزایش جریان خون در این ناحیه شده و آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمندی را به پوست سر شما وارد می‌کند.

بهبود ظاهر موها

خرید روغن بادام تلخ و مصرف آن به ظاهر موهای شما کمک می‌کند. این روغن موها را صاف کرده و موهای آسیب دیده را بهبود می‌دهد. قبل از حمام به اندازه یک سکه یا کمتر به ساقه موهای خود بمالید تا موهای شما رطوبت و مواد مورد نیاز خود را دریافت کند و پس از آن موها را بشویید. هنگامی که روغن بادام تلخ در برنامه مراقبت از موهای شما گنجانده می‌شود، ممکن است متوجه شوید که موهای شما راحت‌تر شانه می‌شوند و حالت می‌گیرند. استفاده از روغن‌های خاص برای درمان موها باعث می‌شود که موها کمتر در معرض شکستگی قرار بگیرند و قسمت‌های شکاف خورده کمتری داشته باشند. خواص روان کاری روغن‌های مغز، مانند روغن بادام تلخ، اصطکاک را در هنگام حالت دادن به مو کاهش می‌دهد.

روغن بادام تلخ با ویتامین‌ها و مواد معدنی که دارد، از جمله روغن‌های مفید برای موها محسوب می‌شود. با خرید روغن بادام تلخ می‌توانید موها و پوست سری سالم و شاداب داشته باشید.

ضخامت بخشیدن به موها

روغن بادام دارای خواص پرکنندگی و ترمیم است. این بدان معنی است که روغن بادام می‌تواند نواقص موجود در تار مو را در سطح سلولی پوشش بدهد. به این ترتیب تار موها با استفاده منظم از این روغن، ضخیم‌تر و صاف‌تر خواهد شد. اگر استعمال این روغن بر روی موهای خود را به یک برنامه روتین مراقبتی تبدیل کنید، حتی متوجه می‌شوید که موهایتان خیلی راحت‌تر شانه می‌شوند.

کنترل ریزش مو

این روغن سرشار از ویتامین E می‌باشد. ویتامین E همانطور که می‌دانید یک آنتی‌اکسیدان قدرتمند به حساب می‌آید. بنابراین استفاده منظم از این روغن می‌تواند موهای شما را در برابر عوامل تنش‌زای محیطی حفظ کرده و از ریزش آنها بر اثر این عوامل پیشگیری کند.

درمان بیماری‌های مو

بیماری‌هایی از قبیل اگزما و پسوریازیس در اثر استفاده منظم از روغن بادام به میزان قابل توجهی کنترل و درمان می‌شوند. دلیل این قابلیت وجود انواع اسیدهای چرب و املاح معدنی در ترکیبات این روغن است.

کاربردهای روغن بادام تلخ و شیرین

کاربردهای روغن بادام به حدی گسترده است که می‌توان آن را جایگزین بخش زیادی از محصولات مراقبت از پوست و موی روزانه کرد. مهم‌ترین کاربردهای این روغن عبارتند از:

سرم موی قبل از حمام

قبل از استحمام می‌توان ساقه موها را به طور کامل به روغن بادام تلخ آغشته کرد و پس از گذشت چند دقیقه شست‌وشو داد. به این ترتیب موهای شما نرم و ابریشمی شده و به راحتی شانه زده می‌شود.

لوسیون بدن

ماساژ روغن بادام شیرین بر روی پوست بدن از خشکی ناشی از مواد شوینده پیشگیری می‌کند. به علاوه پوست شما با استفاده مستمر از این روغن نرم و لطیف خواهد شد. همچنین تقویت پوست به منظور تولید کلاژن بیشتر و حفظ جوانی از مزایای این محصول است.

مکمل ضد آفتاب

روغن بادام شیرین حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی است. بنابراین می‌توان از این روغن به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی برای پیشگیری از آسیب‌های ناشی از اشعه‌های مضر آفتاب استفاده کرد. البته این روغن جایگزین کاملی برای کرم ضد آفتاب نیست، بلکه برای حفاظت بهتر پوست می‌توان قبل از استعمال ضد آفتاب چند قطره از این روغن را بر روی پوست ماساژ داد. همچنین حفاظت از پوست و مو در مقابل دیگر عوامل آسیب‌زای موجود در محیط، بخشی از کارکردهای این محصول است.

آبرسان پوست و مو

با بالا رفتن سن رطوبت طبیعی پوست و مو روز به روز کمتر می‌شود. به علاوه عواملی مانند استفاده مکرر از مواد شوینده و لوازم بهداشتی، آلودگی‌های موجود در محیط، شرایط نامناسب آب و هوایی و فاکتورهایی از این دست به خشک‌تر شدن پوست و مو منجر می‌شود. خشکی پوست هم همانطور که می‌دانید منجر به ایجاد چین و چروک می‌شود. به علاوه خشکی موها عامل موخوره و شکستگی است. روغن بادام به عنوان یک آبرسان طبیعی عمل کرده و می‌توان آن را به طور منظم به عنوان مرطوب‌کننده پوست و مو استفاده کرد. البته پوست‌های چرب پیش از مصرف نیاز به دریافت مشاوره دارند که از ایجاد جوش جلوگیری شود.

روغن بادام تلخ برای تقویت ریش و سبیل چه تأثیری دارد؟

روغن بادام تلخ حاوی مقادیر قابل‌توجهی از منیزیم و بیوتین است. این ماده همان عناصری هستند که ریش و سبیل را تقویت کرده و بافت سالم و زیباتری به آن می‌بخشند. به منظور استفاده از روغن بادام تلخ برای تقویت ریش و سبیل می‌توان آن را قبل از خواب استعمال کرد. یعنی ریش و سبیل خود را قبل از خواب با استفاده از این روغن چرب کنید و بگذارید تا صبح به همین حالت بماند.

قیمت روغن بادام تلخ

قیمت روغن بادام تلخ بر اساس چند عامل مختلف تعیین می‌شود. درجه خلوص روغن بادام تلخ، کیفیت، واحد تولید کننده و البته مقدار آن بر اساس سی‌سی از جمله این عوامل به حساب می‌آید.

دقت کنید که کیفیت و اصالت روغن بادام خالص را نمی‌توان در محصولات ارزان قیمت و نامعتبر جستجو کرد. بنابراین ارزشش را دارد که مبلغ بالاتری برای خرید روغن بادام اصل پرداخت کنید. چرا که کمترین آسیب خرید روغن بادام غیراصل و‌ ناخالص به شما، عدم اثرگذاری و هدر رفتن پول و زمانی است که صرف کرده‌اید.

درنهالستان گردو پالیز سعید قاسمی فروش نهال گردو کانادایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می‌شود.

زمان ماندگاری روغن بادام چه مدت است؟

تاریخ انقضای روغن بادام بر طبق نظر کارشناسان و متخصصانی که در این زمینه تبحر دارند، یک سال است. البته شرایط نگهداری این ماده، در ماندگاری آن تأثیر دارد. برای حفظ ماندگاری روغن بادام لازم است آن را در یک محیط خشک و با دمای معمولی نگه دارید.

در این میان عواملی وجود دارد که مدت زمان ماندگاری روغن بادام را کاهش می‌دهد. نور، گرمای زیاد، سرمای زیاد و جریان هوا از بارزترین این عوامل هستند. بنابراین برای افزایش ماندگاری روغن بادام لازم است آن را از این عوامل دور نگه دارید.

بهترین برند روغن بادام

برندهای کارخانه‌ای موجود در بازار حتی اگر بهترین مارک روغن بادام باشد، محصولی غیر بکر و غیرطبیعی به حساب می‌آید. اگر می‌خواهید از تمام خواص روغن‌های طبیعی بهره برده و در عین حال از محصولات غیرطبیعی دوری کنید، بهتر است به سراغ منبع اصیل فروش روغن بادام بروید.

بهترین گزینه عرضه‌کنندگانی هستند که به طور تخصصی در زمینه استخراج و تولید روغن‌های طبیعی فعالیت می‌کنند. مجموعه زیمالب نیز با افتخار تمام سعی خود را می‌کند که محصولات کاملاً بکر و طبیعی را وارد زندگی روزانه مردم کرده و شما را از قابلیت‌های بدون ضرر اینگونه محصولات بهره‌مند سازد.

روغن بادام تلخ را از کجا تهیه کنیم؟

مسلم است که برای تهیه روغن بادام اصل که درجه خلوص بالایی داشته باشد، نمی‌توان به هر عرضه‌کننده‌ای اعتماد کرد. خیلی از نمونه‌های موجود در بازار غیر اصل بوده و یا خلوص خیلی کمی دارند.

در مجموعه زیمالب شما می‌توانید انواع روغن‌های طبیعی را با درجه کیفی و البته خلوص بالا خریداری کنید و پیش از خرید مشاوره دریافت کنید. کافی است یک نمونه از روغن‌های مجموعه زیما را خریداری و مصرف کنید، تا تفاوت محصول اصل و غیر اصل را متوجه شوید.

 

دکمه بازگشت به بالا