بین الملل

دانشگاه آزاد اسلامی بازوی علمی مردم و مسئولان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز ناصری در ششمین جشنواره استانی بسیج جهادگران علم و فناوری که به همت سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و به همین مناسبت برگزار شد. تو هفته پژوهش برگزار شد، تصریح کرد: رسالت نسل چهارم دانشگاه حل معضلات اجتماعی است و دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و سایر واحدهای دانشگاه آزاد در راستای رسالت حل معضلات اجتماعی در استان ایلام هستند. بر اساس انقلاب سند تسلیم نمی شود و به عنوان دستی علمی و اجرایی آماده خدمت در کنار مردم و مسئولان این استان است.


بیشتر بخوانید:

تحول در آموزش عالی با تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در راستای این رسالت با تمام توان و با استفاده از ظرفیت و هم افزایی علمی بالای اساتید و دارای ظرفیت ها، بسترها و زیرساخت های پژوهشی، سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجهی در مسیر توسعه، توسعه و پیشرفت است. حذف مسائل مهم استان بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب از تلاش فروگذار نخواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: این دانشگاه همواره در کنار مردم و مسئولان استان به عنوان دستی علمی و اجرایی در خدمت مردم شریف و شایسته استان ایلام است.

حدود 300 اثر در بخش های مختلف ششمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری ایلام بسی حضور داشتند. کارگروه تخصصی برتر مرکز رشد و فناوری و حمیده روشنفکر بالاترین عنوان در بخش اساتید برتر را به خود اختصاص دادند. بسیج استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام است.

انتهای پیام/4117/

دکمه بازگشت به بالا