بین الملل

دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با ۲ خانواده شهید

بهروز ناصری رئیس، حجت‌الاسلام امیر هادی‌زاده، رئیس نهاد رهبری و اعضای متعدد هیئت‌مدیره دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با خانواده‌های شهید محمدیان و شهید یحیی شهبازی دیدار کردند.


بیشتر بخوانید:

دیدار دانشمندان دانشگاه زاهدان با خانواده یک شهید شناسایی شده دفاع مقدس


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در این نشست گفت: استقلال و آزادی مردم ایران اسلامی و اقتدار نظام به برکت خون شهداست و وظیفه همه مسئولان است که به خانواده شهدا به بهترین نحو ممکن احترام بگذارید.

بهروز ناصری افزود: امنیت کنونی کشور در برابر نابسامانی های بین المللی به برکت خون شهدای گرانقدر است. دفاع مقدس مردم استان ایلام که در جنگ تحمیلی بیشترین مرز مشترک را با کشور عراق دارد با تمام توان از این مرز دفاع کردند و همه مسئولان قدردان رشادت ها و رشادت های مردم این استان هستند.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی محل نشر و تبیین آرمان های والای امام شهدا، شهدا و منویات مقام معظم رهبری است. امروز مفتخریم که فرزندان این دو شهید والامقام (شهید محمدیان و شهید شهبازی) از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و معاونت اداری و مالی دانشگاه و انصافا در آموزش و پرورش سنگر هستند. علاوه بر این آموزش علمی دانش‌آموزان همچون پدران خود در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

ادای احترام به خانواده شهدا کمترین کار ممکن است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام نیز گفت: ادای احترام به خانواده های معظم شهدا کمترین کار ممکن است و یاد و خاطره شهدای گرانقدر و صبر و الطاف خانواده های معظم شهدا باید ضروری باشد. همیشه قدردان باشید.”

حجت الاسلام امیر هادی زاده افزود: یکی از مهمترین وظایف جامعه دانشگاهی و به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی باید با تبیین و اشاعه ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در این راستا، دوران دفاع مقدس را بیش از پیش برای دانش آموزان تبیین و بازگو کرد.

در این دیدارها مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با اهدای لوح سپاس از دو خانواده این شهید گرانقدر تقدیر کردند. شهید محمود محمدیان در سال 1359 در منطقه عمومی دهلران استان ایلام و شهید والامقام یحیی شهبازی در سال 1361 در منطقه عملیاتی میمک شهرستان مهران استان ایلام به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/4121/

دکمه بازگشت به بالا