اقتصادی

اختصاص ۳۷۰ میلیارد به پروژه های جهش تولید در ایلام

مجله تفریحی زیباروز / ایلام معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از اختصاص 370 میلیارد تومان برای پروژه های جهش تولید در استان خبر داد.

دکتر “محمد باقر نوبخت” در دومین روز سفر خود به ایلام ، پس از مراسم ریختن پایه های احداث 2 هزار واحد مسکونی برای استانهای محروم ، اظهار داشت: استان ایلام به عنوان نماد مقاومت و پایداری در دوران دفاع مقدس مقصد این هفته مقدس بود. کمترین کاری که ما توانستیم در پاسخ به همه سخاوت ، از خودگذشتگی و فداکاری مردم اسلام انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در این سفر تصمیم به سرمایه گذاری 1300 میلیارد تومانی برای 23 پروژه قابل اتمام تا پایان دولت گرفته شده است ، از سرمایه گذاری 370 میلیارد تومانی برای پروژه های تولیدی در سال جهش تولید برای استان ایلام خبر داد و گفت: اجرای این پروژه ها می تواند زمینه ساز ایجاد بیشتر از 3000 فرصت شغلی در استان.

معاون رئیس جمهور از احداث 2 هزار واحد مسکونی تا پایان دولت استانی خبر داد و گفت: این برنامه با همکاری بنیاد مسکن و کمیته انقلاب اسلامی در مدت یک سال برای مددجویان و افرادی که نمی توانند مسکن بسازند یا خریداری کنند ، اجرا می شود. استان ایلام. “

نوبخت ادامه داد: “علاوه بر این 2000 واحد ، كمیته امداد و بنیاد مسكن 300 واحد دیگر برای مددجویان كمیته امداد در شهرهای بیش از 25000 نفر احداث می كنند. اعتبار این پروژه ها از طریق دولت از طریق سازمان برنامه و بودجه تأمین می شود.” انجام خواهد شد.

وی افزود: در این تفاهم نامه ساخت مسکن فقرا که امروز در جلسه مشترک سه جانبه اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان به امضا رسید ، توسط بودجه سازمان برنامه بودجه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تأمین می شود. در استان

سرانجام دکتر نوبخت گفت: به پیشنهاد استاندار ایلام و با برنامه ای در شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی استان ، 300 واحد نیروگاه خورشیدی در استان برای گروه های کم درآمد در نظر گرفته شد که می توانند از این طریق امرار معاش کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا