اقتصادی

ایجاد ۶۷۹۲ فرصت شغلی با ۲۷ طرح و پروژه جهش تولید در زنجان

مجله تفریحی زیباروز / زنجان رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد: در استان زنجان 27 طرح و پروژه از بخش جهش تولید در نظر گرفته شده است که 6792 فرصت شغلی ایجاد می کند.

محمد باقر نوبخت با بیان اینکه امشب (26 اوت) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان با اشاره به اینکه حضور مقامات دولتی در استان ها زمینه ای برای اعلام مطالبات مردم به مقامات دولتی است ، اظهار داشت: استاندار زنجان در این جلسه؛ به دلیل همین مسائل ، مقامات ارشد کشور با مشکلات استان ها آشنا می شوند.

وی با تأکید بر اینکه خلاصه ای از عملکردهای اجرایی ناشی از بازدید مقامات دولتی از استانها باید صورت گیرد ، افزود: استان زنجان باید در جهش تولید سهم و نقش خود را ایفا کند و برنامه و سازمان دولتی نیز باید نماینده برنامه استان باشد.

ادامه رسمی: در سفر قبلی رئیس جمهور به استان زنجان بیش از 46 طرح و پروژه با 751 میلیارد تومان بودجه تدوین شده و مقرر شد این مبلغ در مدت دو سال به استان اختصاص یابد که مبلغ مورد نظر است. 178 درصد از این تحقق به استان زنجان اختصاص یافته است که با توجه به رشد مستمر قیمت مواد ، همچنان حمایت مالی برای تکمیل پروژه ها انجام می شود.

نوبخت با بیان اینکه در مورد بررسی و ارزیابی استان زنجان در سفرهای تحقق یافته و بررسی مستمر پروژه ها ، اظهار داشت: قبل از تأمین اعتبار پروژه به ریال ، دستگاه ها متعهد می شوند که دستگاه مناسب را برای انجام آن در زمان مناسب انجام دهند و امروز راه آهن تکمیل دوم زنجان – قزوین را انجام می دهد. زمان.

وی افزود: پس از پرداخت وام ، تأخیر در پروژه ها قابل قبول نیست و پروژه های مورد بررسی امروز باید تا پایان سال عملیاتی شوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به جهش در تولید گفت: در استان زنجان 27 طرح و پروژه در بخش جهش تولید در نظر گرفته شده است که در بخش صنعت ، خدمات ، کشاورزی و فناوری های جدید است. اعتبار.

ادامه رسمی: علاوه بر بودجه 6646 میلیارد تومانی ، 13 میلیون و 136 هزار دلار منابع ارزی برای پروژه های جهش تولیدی در استان زنجان در نظر گرفته شده است که می تواند 6792 فرصت شغلی ایجاد کند.

معاون رئیس جمهور با تأکید بر اینکه هنوز در حال جنگ هستیم ، اظهار داشت: در یک جنگ اقتصادی باید به گونه ای عمل کنیم که دشمن از فعالیت های ما آگاه نشود.حالا شوک های موجود در بازار ارز عمدتا به دلیل تحریم ها است و باید در پیشبرد کشورها با مقاومت قرار بگیریم.

نوبخت با اشاره به اینکه تساوی حقوق بازنشستگان از اول اکتبر آغاز می شود ، یادآور شد: 32 هزار میلیارد تومان برای برابری در افزایش حقوق های تأمین اجتماعی هزینه می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: 14 هزار میلیارد تومان برای گندم هزینه شده است و این اقدام در حالی صورت می گیرد که ایالات متحده در تلاش است تا اقتصاد کشور را مختل کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا