عمومی

نگرانی از کمبود آب مورد نیاز برای فضای سبز زنجان  – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسین حمزه‌لو پاک ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای شهر زنجان اظهار کرد: متاسفانه میزان بارندگی تاکنون در کشور و شهر زنجان وضعیت خوبی ندارد و با این روند باید بخش دیگری از فضای سبز به رفیوژ تبدیل شود.

وی اضافه کرد: اگر شرایط به همین روال پیش رود، ممکن است سال آینده در تامین آب شرب با مشکلاتی مواجه شویم و این فصل بهترین زمان برداشتن چمن‌های اضافی در مسیرهایی همچون مسیر دانشگاه زنجان و ایران ترانسفو است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه با اشاره به همت شهرداری در خصوص مجموعه تفریحی خانه بوران عنوان کرد: این مجموعه یکی از سرمایه‌های شهر زنجان است که حدود یک سال است که مشاور این طرح کارهای لازم را انجام داده و بسته‌های سرمایه گذاری آمده شده است ولی در انتشار این بسته‌ها هنوز اقدامی را شاهد نیستیم و باید این موضوع تسریع شود.

وی به بودجه سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: امسال در تحقق بخشی از بودجه با کسری مواجه هستیم و امیدواریم بودجه سال بعد کمترین کسری را داشته باشد.

حمزه‌لو پاک به تسریع در ارسال لایحه‌ها تأکید کرد و افزود: علاوه بر آن بحث دفترچه عوارض بودجه و تفریغ که سه لایحه مهم و کلیدی است به بهترین نحو انجام شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با انتقاد از مفاهیم و شعارهای به کار گرفته شده در سفر رییس جمهور به زنجان، تصریح کرد: در این سفر از ویژگی‌های استان زنجان همچون «پایتخت شور و شعور حسینی» و «دیار غواصان دریادل» حرفی به میان نیامد.

عضو شورای شهر زنجان عنوان کرد: اصطلاح «میزبان مهربان» هیچ مغزی نداشت و باید پرسید چرا در بنرها و پوسترها به جای استفاده از پایتخت شعور و شعور حسینی از میزبان مهربان استفاده شد؟.

دکمه بازگشت به بالا