عمومی

هوای زنجان از اواخر امروز گرم می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین، با بیان اینکه طی هفته گذشته با ورود سامانه بارشی به استان، شاهد وقوع بارش‌هایی در مناطق مختلف استان بودیم، گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ها از اواخر امروز دمای هوای استان افزایش خواهد یافت.

وی با یادآوری اینکه افزایش دمای هوا در مناطق مختلف استان از امروز (چهارشنبه) به صورت تدریجی اتفاق خواهد افتاد، اظهار کرد: این در حالی است که این روند تا ابتدای هفته آینده تداوم داشته و از روز شنبه هفته آینده دوباره شاهد کاهش دمای هوای استان خواهیم بود.

این مسوول با اشاره به اینکه در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان ابری با مه صبحگاهی همراه است، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه از امروز شاهد افزایش دمای هوا در مناطق مختلف استان خواهیم بود اما بارش‌های پراکنده و خفیف در مناطقه مختلف استان دور از ذهن نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه از اواخر روز جمعه این هفته و اوایل هفته آینده بر میزان ابرها در آسمان مناطق مختلف استان افزوده خواهد شد، ادامه داد: در حال حاضر دمای فعلی هوای شهر زنجان منفی ۳ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.

وی یادآور شد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان منفی ۳ و ۹ درجه، ابهر منفی ۲ و ۵ درجه، خرمدره منفی یک و ۷ درجه، آببر ۵ و ۱۲ درجه، قیدار منفی ۳ و ۵ درجه، سلطانیه منفی ۴ و ۷ درجه و ماهنشان منفی ۲ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

دکمه بازگشت به بالا