عمومی

در هنگام خرید سوله باید به چه مشخصاتی توجه کرد؟

همانگونه که می دانید بهترین مکان ها برای خرید سوله شهرک های صنعتی و یا مناطق صنعتی است. مثلا خرید سوله در جاده مخصوص کرج و یا خرید سوله در تهران بدلیل پایتخت بودن از مناطق صنعتی مطلوب است که متقاضیان زیادی دارد.

اشتباهاتی که هرگز نباید به هنگام خرید سوله مرتکب شوید ! سوله را کیلویی نخرید! سوله استاندارد را باید بر اساس متر مربع کف سوله خریداری نمود و خرید این محصول بر اساس تُناژ فولاد به کار رفته در سازه، کاری اشتباه است. برخی تولید کنندگان نا معتبر با اقدام به فروش کیلویی سوله و سوله سنگین کردن بدون علت اسکلت فلزی، هزینه زیادی را به خریدار تحمیل می کنند که از اصول اخلاق حرفه ای به دور است. سوله باید به صورت متر مربع به مشتری عرضه شود و شرکت سوله سازی موظف است با استفاده بهینه از فولاد مرغوب، وزن سازه را نیز در حد مطلوبی حفظ نماید.

البته توجه به کاربرد سوله و در نظر گرفتن ملزومات کاری، موارد دیگری هستند که پیش از اقدام به تهیه ، حتماً باید در نظر گرفته شود. باید اذعان داشت که تهیه سوله تنها مختص مشاغل موجود و فعال نیست. عصر حاضر را به جرأت باید عصر ایده های نو و تولد استارت آپ ها دانست که حوزه صنعت هم از این قاعده مستثنی نیست. شهرک های صنعتی در سراسر کشور، مکان هایی هستند که جمع کثیری از صنوف و مشاغل را در کنار هم و در یک مکان متمرکز می کنند.

در تخمین نیاز های خود دقت کنید! تعداد زیادی از متقاضیان هستند که تخمین درستی از متراژ و ملزومات مورد نیاز کسب و کار خود ندارند و معمولاً دچار خطا در تصمیمگیری می شوند. گروهی از خریداران نیاز خود را بیش از آنچه که هست برآورد می کنند و لذا هزینه های زیادی به آنها تحمیل خواهد شد. برخی از مشتریان هم هستند که برآورد کمتر از واقعیت می زنند و خیلی زود متوجه خواهند شد که این سوله شده، با نیازها و مطلوبات آنها تطابق ندارد. برای اینکه دچار اشتباه نشوید، به توصیه های مهندسین و متخصصان گروه سوله سازی، توجه ویژه داشته باشید. سقف بودجه خود را پنهان نکنید!

محل تاسیس سوله از نظر زیست محیطی باید دقیق انتخاب شود. البته این مورد به تنهایی کافی نبوده و در پاره ای از موارد، به ناچار به سیاست های جریمه ای و تنبیهی نیز متوسل شده اند که لازم بوده است. آلودگی های زیست محیطی برای ساکنین مناطق مسکونی و نیز عدم امکان خدمت رسانی مناسب به واحد های صنعتی، از بزرگترین معضلات تداوم کار به سبک و سیاق سنتی است. ساخت سوله می تواند گامی درخشان در تغییر مدل کاری یک واحد تولیدی محسوب شود که زمینه لازم برای رشد و توسعه را هموار می سازد.

چنانچه نیازمند تهیه سوله برای مشاغل خود هستید، یکی از راه ها آن است که با مراجعه به دفتر مدیریت نزدیک ترین شهرک صنعتی، اقدام به استعلام قیمت و عقد قرارداد نمایید. حضور در شهرک های صنعتی فرصتی مغتنم برای بهتر دیده شدن کسب و کار شما به حساب می آید و امکان بهره مندی از خدمات و پشتیبانی مورد نیاز بخش صنعت را فراهم می آورد. پیشنهادی که با بررسی های انجام شده میتوان ارائه نمود این است که صاحبان مشاغل جهت خرید سوله به شهرک های صنعتی و یا املاک صنعتی سوله تاپ به نشانی اینترنتی https://soletop.ir  مراجعه نمایند.

دکمه بازگشت به بالا