ورزشی

دعوت ستاره آمریکایی شهرداری گرگان به تیم ملی لبنان

ستاره آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فهرست تیم ملی لبنان قرار گرفت.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، جاد الحاج، سرمربی تیم ملی بسکتبال لبنان، فهرست ۱۳نفره‌ای را برای حضور در رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ عربستان معرفی کرد که نام ستاره آمریکایی تیم شهرداری گرگان نیز در آن حضور دارد.

نورول پل، سنتر آمریکایی‌تبار تیم بسکتبال شهرداری گرگان است که ملیت لبنانی دارد و طبق فهرست اعلامی جاد الاحاج می‌تواند در مسابقات انتخابی کاپ آسیا پیراهن لبنان را بار دیگر به تن کند.

نورول پل در فصل جاری به تیم شهرداری گرگان پیوست و با این تیم نیز عملکرد خوبی در رقابت‌های لیگ برتر ایران و سوپرلیگ غرب آسیا داشته است.

شهرداری گرگان در سوپرلیگ غرب آسیا با تیم ساجس لبنان که هدایت آن را نیز جاد الحاج بر عهده دارد همگروه است و در هر دو بازی رفت و برگشت، حریف لبنانی‌اش را شکست داده است. نورول در این دو بازی نیز عملکرد خوبی را مقابل شاگردان جاد الحاج به نمایش گذاشت.

فهرست لبنان برای حضور در انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ عربستان:

۱- علی منصور
۲- علی مزهر
۳- جاد خلیل
۴- وائل عرکچی
۵- امیر سعود
۶- مارک خویری
۷- کریم زینون
۸- عمر جمال‌الدین
۹- سرجیو درویش
۱۰- هایک گئوکجیان
۱۱- جرارد حدیدیان
۱۲- کریم عزالدین
۱۳- نورول پل

انتهای پیام

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا