عمومیکسب و کار ایرانی

دوچرخه سایز 12 مناسب چه سنی است

دوچرخه بر چه اساسی سایزبندی می‌شود؟ (انواع سایز دوچرخه)

به طور کلی، دوچرخه از دو جنبه سایزبندی می‌شود. مطالعه این بخش از مطلب به شما کمک می‌کند تا در فرایند خرید دوچرخه دچار تردید و اشتباه نشوید و انتخاب سایز دوچرخه را به طور دقیق و مطمئن انجام دهید. اگر می‌خواهید دوچرخه خود را به صورت آنلاین بخرید،

نکته: سایز بندی از هر جنبه و لحاظ بر اساس اینچ است.

برای مشاهده قیمت دوچرخه با مدل های مختلف حتماً راهنمای انتخاب سایز دوچرخه را به طور کامل مطالعه کنید تا از خرید آنلاین خود لذت ببرید.

سایزبندی بر اساس طوقه چرخ دوچرخه

روال کلی انتخاب سایز دوچرخه این است که اندازه دوچرخه را از روی اندازه طوقه بر می‌دارند؛ برای مثال، وقتی می‌گوییم دوچرخه سایز ۲۶ است، یعنی قطر دایره طوقه دوچرخه ۲۶ اینچ است.

البته به غیر از سایز چرخ‌های دوچرخه، سایز تنه همگام با آن تغییر می‌کند تا چرخ‌های دوچرخه با تنه تناسب داشته باشد. در نظر داشته باشید که یک سایز ثابت از چرخ دوچرخه ممکن است سایز تنه‌های متفاوتی داشته باشد؛ مثلاً دوچرخه سایز ۲۰ (با سایز چرخ ۲۰) ممکن است با اندازه‌های تنه متفاوتی به بازار عرضه شود.

دوچرخه سایز ۱۶ مناسب چه سنی است |دوچرخه سایز ۲۰ مناسب چه سنی است نی نی سایت

سایز مناسب دوچرخه‌ی کودک

برخلاف دوچرخه‌های ویژه‌ی بزرگسال، که اندازه‌ی ساختار آن بر اساس طول لوله‌ی صندلی تعیین می‌شود، دوچرخه‌های کودکان سایزبندی‌ای بر اساس اندازه‌ی قطر چرخ‌ها دارند که در شکل زیر می‌توانید چرخ‌های مناسب برای هر گروه سنی را مشاهده کنید.

هر آنچه برای سایز دوچرخه‌ کودک لازم است بدانید

فروشگاه اینترنتی آریا چرخ بهترین مارک و برند دوچرخه کودک ایرانی و خارج را امروز موجود کرد

دوچرخه شهری پورت لاین مدل چیچک سایز ۱۶ رنگ آبی

دوچرخه شهری پورت لاین مدل چیچک گزینه‌ای ۱۲ کیلوگرمی با بلبرینگ‌های نرم، ترمز لقمه‌ای و ضامن‌های استاندارد است که در سایز ۱۶ اینچی به بازار عرضه شده است. این نوع دوچرخه کودک محصولی با فریم آهنی است و دسته ترمز آن از پی وی سی نرم ساخته شده است. ضمنا زین این نوع دوچرخه از جنس پلی یورتان است که راحتی در سواری را برای فرزند شما به ارمغان می‌آورد

دکمه بازگشت به بالا