اقتصادیعمومیکسب و کار ایرانی

دکوراسیون داخلی تزیین دیوار پذیرایی با سنگ انتیک

تصاویر دیدنی از تزیین منزل با سنگ آنتیک

سنگ های آنتیک درطراحی داخلی خانه ابتدا و در معماری های قدیمی، در نماهای بیرونی ساختمانها به شکل منظم و متقارن به کار می رفت، اما با گذشت سالها و با ورود معماری جدید در استفاده از دکوراسیون های نا منظم و طرح دار، استفاده از سنگ آنتیک در دیزاین و رواج پیدا کرد. در این مطلب نمونه هایی زیبا از انواع تزیینات منزل با سنگ آنتیک به نمایش گذاشته ایم که مشاهده این تصاویر می تواند الگوی مناسب جهت دیزاین و تزئینات داخلی با استفاده از این نوع سنگ ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

سنگ آنتیک در واقع قطعات شکسته سنگ ها و خرده سنگ بوده که از کنار هم قرار دادن و چسباندن آنها با چسب مخصوص در کنار هم بدست می آیند، این سنگ های تزئینی که دارای مقاوت و دوام بالایی هستند برای استفاده در نمای خارجی و بخش های خاص داخلی منازل و ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرند؛ از آنجا که سنگ آنتیک دارای تنوع در رنگ و مدل است، از آن می توان به صورت چینش های مختلف و به دلخواه بر روی دیوار و نیز نما های مختلف اعم از گچ، سرامیک و سیمان استفاده کرد. در این قسمت مدل هایی از تزیین منزل با سنگ آنتیک به اشتراک گذاشته ایم که بعد از تماشای آنها می توانید برای دکوراسیون منازل تان از این ایده ها کمک بگیرید.

چیدمان و طراحی داخلی منزل با تزیینات زیبا و خاص

استفاده از سنگ های آنتیک در طراحی نمای بیرونی منزل

دیزاین جذاب دیوار اتاق نشیمن با استفاده از سنگ های زیبا

دیزاین دیدنی اتاق خواب با سنگ های آنتیک

با استفاده از سنگ های زیبا

دکوراسیون شیک منزل با طراحی زیبا

ایده دیزاین حمام با سنگ های آنتیک

دکوراسیون شیک و متفاوت منزل با ایده خلاقانه

تزئین دیوار نشیمن با ایده های شیک و جذاب

تزئین دیوار پشت تلویزیون با سنگ های زیبا

تزئینات شیک سنگ در طراحی اتاق نشیمن

دکوراسیون شیک سرویس بهداشتی منزل

تزیین منزل با ایده های جذاب و زیبا

چیدمان زیبای منازل امروزی با طراحی خاص

ایده طراحی دیوار پشت تلویزیون با سنگ آنتیک

طراحی شومینه به شکل هنرمندانه و زیبا

دکوراتیو زیبای خانه با سنگ آنتیک

دکوراتیو و طراحی زیبای دیوار پشت شومینه

ایده هایی جذاب و دوست داشتنی برای تزئین منزل

در پایان امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد و با کمی دقت در تصاویر ارائه شده در بالا بتوانید ایده مناسب برای دیزاین منازل خود را بدست آورده و با توجه به سلیقه تان دکوراسیون زیبا و متفاوتی را ایجاد نمایید.

طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران: نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

در این مقاله با هم یاد میگیریم پس تا آخر مطلب با من باشید.

تزیین دیوار با سنگ و کاغذ دیواری |سنگ آنتیک سفید برای پذیرایی

1. انواع سنگ آنتیک برای تزیین دیوار را بشناسید:

در ابتدا بهتر است تا انواع سنگآنتیک را با هم بشناسیم تا انتخاب راحت تری داشته باشیم. سنگ آنتیک به دو دسته سنگ طبیعی و مصنوعی تقسیم می شود، که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا می شویم.

سنگ آنتیک طبیعی:از ضایعات سنگ تراورتن برای تولید سنگ آنتیک طبیعی استفاده می کنند. سنگ های طبیعی بسیار چشم نواز هستند و به راحتی می‌توان آن ها را برش داد و بافت کریستالی دارند.

اما اگر میخواهید از آن ها در محیط های باز استفاده کنید احتمال به وجود آمدن قارچ و حشره در ما بین سنگ های طبیعی وجود دارد اما با تمیز کردن مکرر می‌توانید از این اتفاق جلوگیری کنید.

سنگ آنتیک مصنوعی:سنگ آنتیک مصنوعی از ترکیبات سیمان، خاک رس و ترکیبات سنگ طبیعی به وجود می آید و دارای وزن سبک تری نسبت به سنگ طبیعی می باشد. این مدل سنگ قیمت کمتری نسبت به سنگ طبیعی دارد.

به علت داشتن تحمل گرمایی بالا برای استفاده روی دیوار شومینه  نیز مناسب می باشد.

  1. مدل و رنگ های سنگ آنتیک را بشناسد

سنگ آنتیک دارای مدل های بسیار زیادی مانند: قیچی (گیوتین)، روتری، مالون، رودخانه‌ای، بادبر، پازل لب پر، پازل لب صاف، پازل نامنظم، پازل منظم، پازل الوان، پازل چرمی، طرح آجر، حاشیه، سوپر براش، سه بعدی (پروفیلی) می باشد.

رنگ سنگ های آنتیک شامل رنگ های مختلف مانند: کرم، قهوه ای، قرمز مسی، خاکستری، طوسی، سفید، شیری، نباتی و مشکی می باشند. شما باید با توجه به دکوراسیون داخلی منزلتان رنگ سنگ آنتیک خود را انتخاب کنید.

3. سنگ آنتیک برای چه قسمت هایی از خانه مناسب می باشد؟

شما میتوانید از سنگ آنتیک برای، پشت تلویزیون، اطراف دیوار شومینه، دیوار بین کابینت ها، اطراف ستون ها، راهرو ها و ابتدای درب ورودی و حتی برای یک دیوار نشیمن عنوان دیوار تاکیدی از سنگ آنتیک استفاده کنید.

4. سنگ آنتیک را چطوری تمیز کنیم؟!

همان طور که می دانید راه های مختلفی برای تمیز کردن سنگ آنتیک وجود دارد، یکی از بهترین روش ها استفاده از شوینده های مخصوص سنگ آنتیک می باشد که به راحتی در بازار یافت می شود.

به هیچ عنوان برای شست و شو سنگ آنتیک از محلول های اسیدی استفاده نکنید چون طول عمر سنگ را پایین می آورد. همچنین شما می‌توانید از بخارشوی و محلول شوینده صابون و مایع ظرفشویی نیز استفاده کنید.

و در آخر

در انتها باید بگویم که شما می توانید با استفاده از نکات بالا و سلیقه شخصیتان،  تزیین دیوار با سنگ آنتیک‌ را به بهترین شکل انجام دهید. همچنین اگر این مطلب را دوست داشتید، می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید و هر روز مطالب جدید راجب دکوراسیون داخلی آموزش ببینید.

 

دکمه بازگشت به بالا