بین الملل

ذوالنوری: ۵ گزینه داوطلب ریاست مجلس می‌شوند

در جمع خبرنگاران؛

ذوالنوری: ۵ گزینه داوطلب ریاست مجلس می‌شوند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر حدود پنج نفر به شکل پراکنده برای ریاست مجلس دوازدهم داوطلب شدند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛  حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نایب رئیس مجلس در نشست شورای وحدت برای تحول در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر حدود پنج نفر به شکل پراکنده برای ریاست مجلس دوازدهم داوطلب شدند.

وی افزود: نمیدانم چه اسامی مطرح شده است، اما برخی از جریان‌ها و تشکل‌ها به بنده هم پیشنهاد دادند، اما تصمیم قطعی نگرفته‌ام.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین درپاسخ به سوالی درباره انتقام ایران از رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: برخورد جمهوری اسلامی با رژیم صهیونیستی سخت و متنوع است.

ذوالنوری در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق پایتخت سوریه، اظهارکرد: ایران پاسخ شدید به رژیم صهیونیستی را حق خود می‌داند ولی کیفیت پاسخ دست جمهوری اسلامی است. رژیم صهیونیستی در وضعیت انزوا قرار گرفته است و به دنبال راه برون رفت از این شرایط است.  

وی ادامه داد: ادامه جنگ غزه نفرت از رژیم صهیونیستی و انزجار ملت‌ها را بیشتر می‌کند. رژیم صهیونیستی کمتر از ۲۰ درصد امکانات جبهه مقاومت را از بین برده است.  

نایب رئیس مجلس گفت: رژیم صهیونیستی نه راه پس دارد و نه راه پیش برای همین دنبال عرصه جدید می‌گردد ولی ایران اجازه این عرصه جدید را نخواهد داد.

ذوالنوری در پاسخ به سئوالی درباره اینکه به نظر شما مجلس یازدهم نقش خود را به خوبی ایفا کرد یا خیر، بیان کرد: مجلس یازدهم قوانین بسیار خوبی تصویب کرده است. مجلس یازدهم ۲۵ قانون اصلی و در کل ۱۲۰ قانون تصویب کرده است. مجلس یازدهم می‌توانست بهتر از این عمل کند عملکرد بهتر مجلس به عملکرد هیئت رئیسه بستگی دارد

وی تأکید کرد: اگر هیئت رئیسه مجلس یازدهم رسالت و نقش اصلی خود را ایفا می‌کرد می‌توانست ریل گذاری بهتر داشته باشد و تحولی در وضعیت اقتصادی رخ بدهد

کارگروه خبری مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای فضایی و نجومی جهانی. با دانش در زمینه اخبار فضایی، کشف‌های نجومی و پیشرفت‌های فضانوردی، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای فضایی، اکتشافات نجومی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی جامع از تحولات فضایی و نجومی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا