بین الملل

رئیس پلیس تل‌آویو استعفا داد

رئیس پلیس تل‌آویو با اشاره به مداخلات کابینه رژیم صهیونیستی و درخواست سرکوب بیشتر معترضان علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی استعفای خود را اعلام کرد.

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، «آمی اشد» رئیس پلیس تل‌آویو در فلسطین اشغالی برای اعتراض به دخالت‌های کابینه رژیم صهیونیستی در کار نیروهای امنیتی، از سمت خود  استعفا داد.

وی با اشاره به مداخله سیاسی اعضای کابینه راست‌گرا و افراطی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر درخواست سرکوب  بیشتر معترضان علیه نتانیاهو، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

آمی اشد در بیانیه‌ای تلویزیونی اعلام کرد: نمی‌تواند انتظارات یک نهاد وزراتی خاص برای سرکوب بیشتر معترضان را برآورده کند؛ چراکه  این درخواست به منزله نقض قوانین و دخالت آشکار در تصمیم‌گیری‌های حرفه‌ای است.

رئیس پلیس تل آویو تاکید کرد: من نمی‌توانستم از نیروی غیرمعقولی استفاده کنم که بعد از آن باعث می‌شد اورژانس ایچیلوف (بیمارستان تل‌آویو» پر از زخمی‌ها  شود. در طول سه دهه‌های که فعالیت کردم این اولین باری بود که با یک واقعیت پوچ روبرو می‌شدم و برقرار نظم آرامش چیزی نبود که از من خواسته می‌شود ؛ بلکه عکس آن از من خواسته می‌شد.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» همچنین گزارش داد که رئیس پلیس تل‌آویو استعفای خود را به دلایل سیاسی اعلام کرد.

کارگروه خبری مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای فضایی و نجومی جهانی. با دانش در زمینه اخبار فضایی، کشف‌های نجومی و پیشرفت‌های فضانوردی، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای فضایی، اکتشافات نجومی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی جامع از تحولات فضایی و نجومی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا