عمومیکسب و کار ایرانی

راهنمای بازی اساسین کرید میراژ

راهنمای بازی اساسین کرید میراژ: ابزارهای بازی

در قسمتی از داستان، بازی به شما اجازه می‌دهد یک ابزار جدید به Inventoy خود اضافه کنید. این ابزارها شامل وسایل مختلفی چون بمب دودزا، دارت بادی، تله و بمب صوتی هستند. اگرچه همه این ابزارها کاربرد خاص خود را دارند، اما توصیه می‌کنیم اول سراغ دارت بادی بروید. دارت بادی یک وسیله فوق‌العاده برای کشتن دشمنان است. مثلاً شما می‌توانید با مسموم‌کردن دشمنان زره‌پوش آن‌ها را بی‌حرکت کنید و سپس با یک ضربه به حساب‌شان برسید.

اساسین کرید میراژ برای ps4 |اساسین کرید میراژ زومجی

همه چیز را بفروشید شما با غارت (Loot) کردن صندوقچه‌های بازی وسایل مختلفی به دست می‌آورید که بسیاری از آن‌ها کاربردی ندارند. با این که بازی اساسین کرید میراژ محدودیتی برای حمل بار ندارد، اما بهتر است تمام این وسایل اضافی را بفروشید تا پول‌دار شوید. شما برای فروختن وسایل‌تان باید سراغ فروشنده‌ها بروید، وارد صفحه «فروش» (Sell) شوید و سپس دکمه مربع (روی پلی استیشن) را نگه دارید.

بله، شما می‌توانید گربه‌ها را نوازش کنید در نهایت به مهم‌ترین ویژگی اساسین کرید میراژ می‌رسیم. این بازی به شما اجازه می‌دهد گربه‌هایی که در سطح شهر بغداد هستند را نوازش کنید. اگرچه این حرکت چیز خاصی به بازی اضافه نمی‌کند، اما بسیار لذت‌بخش است! البته نوازش آنها برخی مواقع به شما آیتم‌های ارزشمندی اهدا می‌کند. روش باز کردن لباس‌های مختلف در بازی اساسین کرید میراژ

بازی اساسین کرید میراژ در مجموع ۲۴ لباس مختلف دارد که بیشتر آن‌ها از طریق بازی‌کردن باز می‌شوند. البته شما برای دسترسی به بعضی از آن‌ها نیاز به خرید بسته‌های Premium یا عضویت در Ubisoft Connect دارید. در این قسمت از راهنمای بازی اساسین کرید میراژ ما روش باز کردن لباس‌ها و پوشش‌ها بازی را به شما آموزش می‌دهیم. راهنمای بازی assassins creed mirage برای کامپیوتر و  ارتقا لباس‌ها در بازی اساسین کرید میراژ راهنمای لباس‌های اساسین کرید میراژ و روش بازکردن آن‌ها

روش باز کردن: داستان بازی را تا رسیدن به قسمت اصلی شهر بغداد ادامه دهید. علاوه بر این، شما با تمام‌کردن بازی این لباس را به‌عنوان یک پوشش (Costume) باز می‌کنید. روش باز کردن: باز کردن صندوق‌های تجهیزات. لباس Hidden One روش باز کردن: بازکردن یک صندوق تجهیزات مخفی. ویژگی: Lick Your Wounds – در هر دو ثانیه یک درصد از جان شما را پر می‌کند (تا حداکثر ۵۰ درصد). این مقدار در سطوح دو و سه به ترتیب به ۲ و ۳ درصد می‌رسد. روش باز کردن: بازکردن یک صندوق تجهیزات مخفی. ویژگی: صدای خاموشی (Sound of Silence) – صدای راه‌رفتن بسیم ۵۰ درصد کمتر می‌شود. این کاهش در سطوح دو و سه به ترتیب به ۷۵ و ۱۰۰ درصد می‌رسد.

روش باز کردن: بازکردن یک صندوق تجهیزات مخفی. این لباس به‌صورت ارتقا یافته باز می‌شود. این لباس قابل ارتقا است و شما با خرید نسخه Deluxe همه الگوهای ارتقا آن را دریافت می‌کنید. لباس Jinn ویژگی: تأثیر سم روی دشمنان را دوبرابر می‌کند. لباس شیطان آتشین (Fire Demon) ویژگی: دشمنان کشته شده بعد از چند ثانیه آتش می‌گیرند. این لباس به‌صورت ارتقا یافته باز می‌شود. راهنمای پوشش‌های اساسین کرید میراژ و روش بازکردن آن‌ها

پوشش اتزیو (Ezio) شما برای باز کردن این پوشش باید در Ubisoft Connect عضو شوید و ۱۰۰ واحد (Unit) به دست بیاورید. این واحدها از طریق کامل‌کردن چالش‌های مختلف در بازی‌های یوبی‌سافت به دست می‌آیند. شما برای باز کردن این پوشش باید در Ubisoft Connect عضو شوید و ۶۰ واحد (Unit) به دست بیاورید. این واحدها از طریق کامل‌کردن چالش‌های مختلف در بازی‌های یوبی‌سافت به دست می‌آیند. پوشش Eunuch Tunic

بازیکنان با پیشروی در بازی و می‌توانند تمامی ابزارهای خود را آزاد کرده و از آن‌ها استفاده کنند. یکی از ابزارها، تله است. حال تنها کافی است تله‌های خود را به‌گونه‌ای استفاده کنید که ۱۰ عدد از نگهبان‌های بازی آن‌ها را فعال کنند. توضیح: به‌واسطه بمب‌های دودزا، ۲۰ نگهبان را تحت تاثیر قرار دهید توضیح: حواس ۱۰ عدد از نگهبان‌های بازی را با تولید کننده نویز پرت کنید توضیح: از ۵۰ نفر جیب‌بری کنید در جهان بازی و به خاطر گذشته داستانی بسیم، می‌توانید جیب مردم را بزنید. حال بعضی از مردم کیسه‌های کوچکی را با خود حمله می‌کنند که حاوی آیتم‌های مختلف بوده و می‌توانید آن‌ها را بدزدید. ۵۰ بار این کار را انجام دهید.

با مشاهده ویدیو زیر نحوه انجام این کار را مشاهده خواهید کرد. توضیح: هر ۱۸ آرتیفکت را با جیب بری به‌دست آورده و به درویس برگردانید ویدیو تروفی و اچیومنت Explorer را تماشا کنید. توضیح: ۲۰۰۷ درهم ذخیره کنید برای کسب این تروفی و اچیومنت باید به‌صورت یک‌جا ۲۰۰۷ درهم داشته باشید. سریع‌ترین راه ب رای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که مشغول جیب‌بری از سایر شده و آیتم‌های آن‌ها را بفروشید تا پول خوبی را کسب کنید.

با مخفی شدن در بوته‌ها، نشستن روی صندلی‌ها یا قرار گرفتن در سایر مکان‌های طراحی شده برای مخفی شدن و سپس کشتن سایر نگهبان‌ها می‌توانید تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید. تنها کافی است پس از مخفی شدن، برای نگهبان نزدیک خود سوت زده تا توجه او را جلب کنید. توضیح: یک شکیریا را در مبارزه شکست دهید شکیریا، نینجاهایی هستند که ماسک به‌صورت خود زده و از دو شمشیر در مبارزات استفاده می‌کنند. زمانی‌که سطح تحت تعقیب شما سه باشد، برای شکارتان دست به کار می‌شوند. تنها کافی است پس از قرار گرفتن در سطح ۳ تحت تعقیب، منتظر ظاهر شدن این دسته از دشمنان باشید که چالش‌برانگیز‌ترین دشمنان بازی هم به حساب می‌آیند.

توضیح: برای ۱۰ دقیقه در آخرین سطح بدنامی باقی بمانید بدنامی زمانی رخ می‌دهد که شما تحت تعقیب قرار بگیرید. سطح سه بدنامی همان سطح سه تحت تعقیب بودن شما است و زمانی رخ می‌دهد که به دشمنان و مردم عادی حمله کنید. این کار را انجام دهید تا نوار مربوط‌به این بخش در آخرین سطح خود قرار بگیرد و سپس ۱۰ دقیقه در این وضعیت قرار بگیرید. بازیکنان می‌توانند این تروفی و اچیومنت را با تروفی و اچیومنت مربوط‌به شکست دادن یک شکیریا ترکیب کنند.

توضیح: پس از قرار گرفتن در آخرین سطح بدنامی، پوسترهای تحت تعقیب خود را پاره کرده و در حالت عادی قرار بگیرید بعد از اینکه بازیکنان بدنام شده و سطح بدنامی آن‌ها بالا می‌رود، پوسترهایی در سطح شهر قرار گرفته که با پاره کردن‌شان می‌توانند دوباره به همان شخص ناشناس قبل قرار گرفته و وضعیت را برای خود در حالت اولیه قرار دهند. برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده تنها کافی است سطح بدنامی خود را به سطح ۳ رسانده و سپس سه پوستر تحت تعقیب خود را پشت سر هم پاره کرده تا سطح بدنامی‌تان به‌صورت کامل از بین برود. توضیح: از سرویس‌های مونادی سه بار استفاده کنید توضیح: ۱۰ دقیقه در یک یک نبرد زنده بمانید تنها کافی است به یک نگهبان ضربه زده و وارد نبرد شوید.

حال به مدت ۱۰ دقیقه ضربات او را جاخالی داده و پری کنید. توضیح: ۲۰ داربست را از بین ببرید با تماشای ویدیو زیر نحوه انجام این کار را متوجه خواهید شد. توضیح: بدون اینکه وارد یک درگیری رودررو شوید، ۱۰ نگهبان را بکشید به‌عبارتی برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده باید ۱۰ نگهبان را به‌صورت مخفیانه و پشت سر هم شکست دهید. اگر دراین‌میان یکی از نگهبان‌ها متوجه حضور شما شد و وارد مبارزه شدید، باید مجددا برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده تلاش کنید. توضیح: بدن پنج نگهبان را در یونجه‌ها مخفی کنید

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا