عمومیکسب و کار ایرانی

راهنمای خرید گن لاغری بالاتنه زنانه

معمولا خانم ها برای هر دورهمی و یا مهمانی های دوستانه یا رسمی و مجالس بزرگ تر مانند عروسی ها از گن لاغری زیر لباس های خود استفاده می کنند . گن های لاغری دارای انواع و مدل های زیادی می باشند که کار اصلی آن ها سفت نگه داشتن چربی های ناحیه های مختلف بدن مانند : چربی های شکم و پهلو , چربی هان ران و باسن , چربی های بازو ها و همچنین لیفت و بالا نگه داشتن سینه ها می باشد .

در اینجا شما را برای انتخاب و خرید گن لاغری زنانه راهنمایی خواهیم کرد : انتخاب سایز مناسب : اولین نکته ای که باید در هنگام خرید یک گن لاغری به آن توجه داشته باشید ، سایز مناسب آن با ابعاد جسمانی شما است . بد نیست در این خصوص بدانید چنانچه بخواهید از گن های لاغری بزرگتر از سایز خودتان استفاده کنید ، هیچ تاثیری در طولانی مدت مشاهده نخواهید کرد و اگر هم بخواهید از گن های لاغری کوچکتر از اندازه بدن خود بهره گیری نمایید ، هم با فشار نا مطلوبی در نواحی بسته شدن گن مواجه خواهید شد و هم خیلی زود بر روی پوست بدن شما چین و چروک های متعدد حاصل خواهد شد .

جنس گن لاغری زنانه : برای خرید گن های لاغری هم زنانه و هم مردانه نیاز است که به جنس آن توجه داشته باشید و در واقع این جنس تاثیر زیادی در کارایی گن لاغری شما دارد . در نظر داشته باشید که گن ها بعد از استفاده و پوشیده شدن تحت فشار زیادی قرار خواهند گرفت بنابراین الیاف به کار رفته و دوخت آن ها باید به صورتی باشد که این فشار را بتواند تا حد زیادی تحمل کند . همچنین در مورد بعدی باید دقت داشته باشید که این پوشش ارتباط مستقیمی با پوست بدن شما دارد و در طول استفاده ممکن است بخاطر تعرق بدن شما کثیف بشود , بنابراین الیاف آن باید در مقابل شست و شو نیز مقاومت بالایی داشته باشند . به شما توصیه می کنیم قبلا شست نگن های لاغری از نحوه ی شست و شوی آن ها آگاهی داشته باشید . ( حرارت آب – پودر مناسب شست و شو )

رنگ گن لاغری : به صورت معمول گن های لاغری در سه رنگ : کرم – مشکی و سفید عرضه می شوند . شما می توانید با توجه به لباس های خود از بین این سه رنگ , رنگی را انتخاب و خریداری کنید که از زیر لباس های شما مشخص نباشد و در صورت پوشیده شدن تنها خودتان متوجه وجود گن آنچری شوید . به شما توصیه می کنیم از گن های لاغری در رنگ مشکی استفاده کنید . این رنگ در مقابل لک شدن مقاومت بیشتری دارد و عموما از زیر لباس های رنگی دیده نمی شود .

تعیین نوع و مدل گن لاغری :همان طور که گفته شد گن های لاغری دارای انواع متنوعی هستند . از مدل های شکمی گرفته تا انواع سرتاسری آن ها . خانم ها برای خرید باید ابتدا در نظر داشته باشند که از گن برای پوشش دهید چربی های کدام منطقه از بدن شان می خواهند استفاده کنند . اگر برای قسمت شکم و پهلو ها به دنبال گن لاغری هستید , گن لاغری شکمی و اگر برای ران پا و باسن به دنبال گن لاغری هستید از شلوار های گنی , اگر برای قسمت بازو ها و پشت کتف به دنبال گن لاغری هستید از گن بازو می توانید استفاده کنید .

اگر می خواهید گن لاغری زنانه ارزان به صورتی باشد که تمامی این ناحیه ها را در بر داشته باشد ( سینه ها – شکم و پهلو – ران و باسن .) می توانید از گن های لاغری سرتاسری استفاده کنید . معمولا این گن ها از ناحیه ی فاق دارای دکمه و یا قزن می باشند که برای استفاده و همچنین رفتن به سرویس بهداشتی نیاز به در آوردن کامل گن لاغری نباشد . فراموش نکنید که گن های لاغری می تواند در سلامت بدنی و پوستی شما نقش بالایی داشته باشند , بنابراین هنگام خرید به اصل بودن آن توجه داشته باشید . همه چیز درباره ی گن و راهنمای خرید گن زنانه مناسب لباس های فرم دهنده به بدن که با نام گن شناخته می شود، مورد علاقه و استفاده ی بسیاری از افراد هستند. این لباس ها با فرم دهی به بدن در قسمت های بخصوص، سبب زیبایی بیشتر اندام می شوند.

گن چیست و چگونه کار می کند؟

لباس های فرم دهنده به بدن (گن) به منظور کاهش سایز و صاف و بدون چربی نشان دادن بدن ساخته شده اند. این لباس ها معمولا از ترکیبات مختلف مانند الاستین (اسپندکس) ، پلی آمید و پارچه های نخی ساخته شده اند. قیمت گن لاغری آرتان به عنوان نمادی از ترکیب هنر دوخت، راحتی و مدرنیته، در مقایسه با سایر برندهای بازار به صورت متوازن و منصفانه تعیین شده است . پوشیدن گن سبب صاف تر نشان داده شدن بدن و پوشاندن چربی ها شده و بسیاری از گن ها می توانند دو تا سه سایز را به محض پوشیدن کاهش دهند. در ادامه ی این مقاله ی تیدامی می خواهیم بررسی کنیم انواع گن زنانه کدام اند و چه کاربردی دارند تا برای خرید گن زنانه مناسب آماده شوید.

این نوع متریال، با خاصیت کشسانی بسیار بالایی که دارند چربی های بدن را فشرده کرده و بدین ترتیب اندام را لاغر تر نشان می دهد. برای مهار چربی ها و صاف و یک دست نشان دادن بهتر بدن، از قفل ها و قزن ها یا چسب های چندگانه و بسیار محکم هم در گن ها استفاده می شود. البته بسته به نوع گن، ممکن است قفل و چسب وجود داشته باشد و یا گن تنها کشی باشد. یکی از سریعترین  راه هایی که برای حفظ تناسب اندام زیر لباس و نمایان نبودن چربی های اضافه بدن به ذهن می‌رسد، پوشیدن گن است. خرید گن به شما کمک میکند بتواند بلافاصله پهلوها، شکم، سینه، ران و باسن را متناسب تر و جمع و جور تر نشان دهید انگار که کاهش سایز داشته اید.

گن ها برای اولین بار برای استفاده های درمانی روانه بازار شدند. افرادی که جراحی‌ شکم، سینه ، باسن یا غیره داشتند معمولا به توصیه پزشک از گن استفاده می کردند. پوشیدن گن شکم یا اندام جراحی شده را را ثابت و بدون  حرکت نگه میدارد بنابراین باعث تسریع در بهبود جراحی میشد. معمولا این گن‌ها باید از شب تا صبح پوشیده میشدند و همین ثابت نگه داشتن اطراف زخم جراحی مانع التهاب شده و منجر به جوش خوردن سریعتر زخم شکم میشد. حتی  گاهی ورزشکاران برای سفت تر شدن عضلات خود از گن استفاده میکنند. گن لاغری خاصیت چربی سوزی و کاهش وزن ندارد بلکه باید در کنار رژیم غذایی مناسب و ورزش مورد استفاده قرار بگیرد تا از افتادگی اندام با کاش وزن جلوگیری نماید.

انواع گن لاغری

گن های لاغری در دو نوع قزن دار و زیپ دار یا فری سایز تولید میشوند.  الیاف استفاده شده در گن های فری سایز کشسانی بیشتری داشته و ضخامت گن معمولا کمتر است بنابراین هنگام پوشیدن احساس راحت تری دارید و اگر به رنگ بدن باشند هیچگونه سایه ای روی لباس نخواهند انداخت. گن هایی که چند لایه هستند و بافتی سفت تر و متراکم تر دارند معمولا از زیپ یا قزن برای بسته شدن استفاده میکنند و با استفاده از آن ها کاهش سایز بیشتری احساس خواهید کرد ولی به دلیل ضخامت بالای گن احساس راحتی کمتری خواهید داشت.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا