اقتصادیکسب و کار ایرانی

راه اندازی خط تولید آب آشامیدنی بسته بندی شده

به نقل از کارشناسان فروشگاه آنلاین آب اکساب شاپ؛ آب مایعی غنی از گازهای آلی، معدنی و محلول است، بنابراین به طور قطع نمی توان کیفیت خوب یا بد این مایع مهم را از بیرون و با چشم غیر مسلح تشخیص داد. اکنون بیشتر مردم به دنبال فروشگاه آنلاین آب یا دستگاه های تصفیه هستند یعنی امر آب آشامیدنی هم اکنون در بورس است. با خرید دستگاه آب معدنی و احداث خط تولید آب معدنی با توجه به استفاده از دستگاه های مختلف تصفیه و تصفیه آب می توانید با خیالی آسوده از نوشیدن و تامین آب سالم لذت ببرید. قبل از شروع این کار باید از هزینه راه اندازی خط تولید آب آشامیدنی و قیمت خرید خط تولید آب آشامیدنی اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید دستگاه ها را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری کنید. شرکت اکساب شاپ با بهترین خط تولید و بسته بندی تمام اتوماتیک آب شرب (اپتیما) گزینه مناسبی برای خرید می باشد.

اهمیت خط تولید آب معدنی

تولید آب آشامیدنی کارآمدتر از همیشه است. افراد بیشتری از آب لوله کشی استفاده می کنند، بنابراین راه اندازی این نوع آب مزایایی دارد که به طور کامل در مورد آنها صحبت کردیم. چند سالی است که وضعیت آب آشامیدنی و لوله کشی خوب نیست و همین امر باعث بروز بیماری های مختلفی از جمله سنگ کلیه و حتی سرطان شده است. از طرفی اکثر دستگاه های تصفیه آب به خوبی کار نمی کنند به همین دلیل تقاضا برای استفاده مردم از آب معدنی و سالن افزایش یافته است.در نتیجه این مشکل مردم شروع به استفاده از آب معدنی طبیعی کردند در نتیجه با افزایش تقاضا برای آب معدنی بسیاری به فکر خرید خط تولید آب آشامیدنی یا خرید دستگاه آب معدنی افتادند.

مزایای تولید آب آشامیدنی

از آنجایی که اکثر مردم از بطری های آب معدنی و آشامیدنی استفاده می کنند، ایجاد و طراحی خط تولید آب آشامیدنی بسیار مهم است. مخصوصاً در فصل گرم سال که بیرون از خانه هستند و تشنه می شوند، بلافاصله به نزدیک ترین فروشگاه می روند و یک بطری آب معدنی می خرند. حتی افراد خانه هم سعی می کنند از آب لوله کشی استفاده نکنند و آب معدنی بخرند. حتی بسیاری از پزشکان توصیه می کنند که مردم به جای آب لوله کشی از آب آشامیدنی استفاده کنند، دلیل آن این است که وقتی این آب ها تولید می شوند، به گونه ای غنی می شوند که حاوی املاحی هستند که می تواند به سلامت بدن کمک کند. با این حساب راه اندازی خط تولید آب معدنی به نفع شماست چون بازار خوبی دارد. در ادامه در مورد اتفاقاتی که در طول ایجاد کارخانه آب بطری رخ خواهد داد و شرایطی که پیش روی شما خواهد بود بیشتر صحبت خواهیم کرد.تا آخر با ما باشید

تحقیق در مورد ایجاد خط تولید آب آشامیدنی یا خط تولید آب معدنی

دستگاه تولید آب آشامیدنی بسته بندی شده و همچنین آب معدنی که از زمین استخراج می شود برای تکمیل تمامی عملیات نیاز به یک سری دستگاه دارد. این قطعات شامل ذخیره سازی آب خام، عملیات حرارتی، پر کردن، دربندی، برچسب زدن، بسته بندی و توزیع می باشد. تمام مراحل ذکر شده شامل مرحله ای است که آب غنی شده و به طور کلی آماده می شود تا زمانی که بطری ها آماده شده و در نتیجه با آب پر شده و آماده توزیع می شوند که در واقع خط نامیده می شود که به این مرحله تولید کامل می گویند.

در واقع می توانید با خرید خط تولید آب آشامیدنی و خط تولید آب آشامیدنی بسته بندی شده این مواد را به آب اضافه کنید. هزینه ساخت کارخانه آب معدنی بسیار متغیر است و قیمت خرید خط تولید آب شرب باید با توجه به نیاز شما ارزیابی شود. زیرا ممکن است ظرفیت کارخانه شما برای دستگاه های گران تر مناسب نباشد. در این زمینه می توانیم انواع دستگاه ها را در اختیار شما قرار دهیم تا در نهایت خط تولید کاملی برای کارخانه خود داشته باشید.شرایط فروش خط تولید آب آشامیدنی را نیز برای شما داریم.

مراحل خط تولید آب معدنی

اولین مرحله آماده سازی و تصفیه آب است

مرحله اول انتقال آب از منابع: در این مرحله آب از منابع زیرزمینی با استفاده از دستگاهی به تاسیسات تولید آب معدنی منتقل می شود. این عمل باعث ته نشین شدن مواد سنگین مانند سنگ می شود.

مرحله دوم مخازن ذخیره آب: هنگام انتقال آب باید به ظرفیت منابعی که قرار است آب در آنها ذخیره شود توجه کرد و بر اساس آن آب را انتقال داد.

مرحله سوم تصفیه آب: با استفاده از یک سری فیلترهای شنی با فشار معین، مواد معلق و شناور از آب خارج می شوند.

مرحله چهارم تعادل رنگ، بو و طعم: در این مرحله آبی که از کربن فعال عبور می کند، طعم و رنگ بد و همچنین بوی نامطبوع را از بین می برد.

مرحله پنجم تصفیه نهایی آب: برای اینکه بتوان ذرات ریز را که با چشم قابل رویت نیستند حذف کرد، این مواد از فیلتر کارتریجی به نام دستگاه پولیش عبور کرده و در نهایت حذف می شوند.

مرحله ششم استریل کردن آب: برای رفع آلودگی میکروبی و حفظ بهداشت آب از نظر وجود هر گونه میکروب، آب باید تحت فشار معینی از سیستم UV عبور کند.در این صورت آب استریل شده و قابل استفاده است.

مرحله دوم پر کردن آب بطری و بسته بندی آن است

ابتدا بطری ها مرتب می شوند، سپس باید کاملا شسته شوند تا عاری از هرگونه میکروب باشند، سپس بطری ها را با فشار معینی با استفاده از دستگاه پر می کنند، سپس درب بطری و برچسب های مورد نظر را قرار می دهند و در نهایت با بسته بندی بسته بندی می شوند. دستگاه شریک پاک طبقه بندی شده است.

راه اندازی خط تولید آب آشامیدنی بسته بندی شده

ترکیبات آب معدنی چیست؟

ترکیباتی مانند آرسنیک

نمک های ید

گوگرد

و مواد رادیواکتیو و …

در آب معدنی موجود است. لازم به ذکر است که از آنجایی که این آب از چشمه ها به دست می آید، ممکن است این ترکیبات در هر نقطه متفاوت باشد.

اطلاعاتی در مورد خط تولید آب معدنی کوچک

این مدل مخصوصاً برای کسانی که می خواهند خودشان آب مصرف کنند و همچنین برای کسانی که رستوران و کافه دارند مناسب است زیرا نیازی به لیوان ندارد و مصرف آن آسان است. به همین دلیل بخشی از خط تولید کارخانه ای که قصد ایجاد آن را دارید شامل بطری های کوچک است که بسیار گران هستند. برای اطلاع از قیمت دستگاه خط تولید آب معدنی کوچک می توانید با کارشناسان اکساب شاپ تماس بگیرید.اصولاً برای پر کردن یک بطری کوچک آب باید دو مرحله را طی کرد. که این دو مرحله یکی شامل تصفیه آب و دیگری برای پر کردن بطری است. مرحله تصفیه آب نیازمند دستگاه های خاصی است که با هم یک خط تولید آب معدنی کوچک را تشکیل می دهند.

انواع ماشین آلات مورد نیاز برای فیلتر کردن، پر کردن و بسته بندی آب معدنی شامل موارد زیر است:

دستگاه های سه بلوک برای شستشوی بطری ها و بسته شدن خودکار محصولات

دستگاه لیبل زنی

چاپگر جوهر افشان برای چاپ تاریخ انقضا بر روی بطری

دستگاه دمنده برای ساخت بطری

دستگاه شیرینگ برای بسته بندی 6 تا 12 بطری

میله بالابر برای بارگیری و پالت کردن محصولات

ماشین آلات مورد نیاز برای تصفیه و ذخیره سازی آب عبارتند از:

دستگاه UV

دستگاه تصفیه آب RO

مخازن 10000 لیتری

لوله کشی، سیم کشی و نصب

امکانات آزمایشگاهی برای آزمایش سلامت و ایمنی آب

نوار نقاله ریلی زمینی به طول 6 تا 10 متر

برای راه اندازی خط تولید آب آشامیدنی به چه دستگاه هایی نیاز است؟

برای ایجاد خط تولید و بسته بندی آب آشامیدنی به دستگاه های مختلفی برای تصفیه، پر کردن و بسته بندی نیاز دارید.همچنین باید دستگاه هایی مانند چاپگر جوهرافشان برای چاپ تاریخ و برچسب چسب برای راه اندازی خط تولید آب آشامیدنی تهیه کنید. از جمله دستگاه های شرکت اکساب شاپ و لیست خط تولید:

بادکننده حیوانات خانگی

دستگاه پرکن آب معدنی

پمپ باد تمام اتوماتیک اپتیما

خط کامل باد

یک دستگاه شریک را بسته بندی کنید

خرید خط تولید آب آشامیدنی نیاز به دستگاه های حرفه ای و باکیفیت دارد. به همین دلیل باید از یک شرکت معتبر آب معدنی خرید کنید. شرکت اکساب شاپ سابقه درخشانی دارد و در زمینه فروش خطوط تولید آب شرب فعالیت می کند. شما می توانید به راحتی دستگاه مورد نظر خود را از این شرکت خریداری کنید.

خرید خط تولید آب آشامیدنی

دستگاه ها و شرکت های زیادی برای خرید بهترین خط تولید آب آشامیدنی بسته بندی شده وجود دارد، اما هر کدام از آنها کیفیت های متفاوتی دارند. اگر قصد خرید خط تولید آب شرب و راه اندازی خط تولید آب شرب را دارید می توانید از خط تولید و بسته بندی آب معدنی و شرب شرکت اکساب شاپ استفاده کنید.

قیمت دستگاه آب معدنی بسته به سازنده و کیفیت محصول متفاوت است و برای ایجاد خط تولید برای تولید آب معدنی باید از تمامی هزینه ها و تجهیزات لازم و در نهایت قیمت خرید اطلاع داشت. از دستگاه آب معدنیمحاسبه قیمت خرید خط تولید آب معدنی
اگر طبق گفته شده قصد خرید دارید، در مورد هزینه راه اندازی خط تولید آب شرب صحبت خواهیم کرد. بسته به اینکه چه مدل دستگاهی را برای خط تولید خود انتخاب کنید و بسیاری موارد دیگر، هزینه ها متفاوت خواهد بود.

برای مثال در مورد قیمت دستگاه فیلم شرینک آب آشامیدنی باید بگوییم که بسته به اتوماتیک بودن یا نبودن دستگاه ممکن است متفاوت باشد. همچنین، موضوع دیگر در دستگاه ها ظرفیت آنها است، اینکه چقدر به کاری که می خواهید انجام دهید پاسخگو است. نکته دیگری که باید در مورد قیمت کارخانه آب معدنی بدانید این است که قیمت آن به روز است. زیرا با توجه به نوسانات اقتصادی ممکن است قیمت ها روز به روز تغییر کند.

دستگاه های دیگر یکسان هستند، قیمت ها بر اساس مدل و بسیاری موارد دیگر متفاوت است. پس برای اطلاع از این موضوع با ما تماس بگیرید تا با تجربه ای که در راه اندازی این خطوط داریم شما را به طور کامل راهنمایی کنیم.

هزینه خط تولید آب معدنی

هزینه راه اندازی خط تولید آب آشامیدنی و خرید خط تولید آب شرب به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید ظرفیت کارخانه شماست، همچنین توجه به محل کارخانه برای خط تولید و بسته بندی آب آشامیدنی به همراه هزینه نصب بوستر پمپ آب و انتقال و حمل آب ضروری است. . وقتی بتوانید این نکات را به خوبی بررسی کنید، می توانید خط تولید آب معدنی خود را با قیمت مناسب راه اندازی کنید.

دکمه بازگشت به بالا