عمومیکسب و کار ایرانی

سایبان برقی در چه ابعادی ساخته می شود؟

ابعاد سایبان برقی در انواع مختلف خود دارای مقادیر استانداردی می باشد. بسته به نیاز شما برای پوشش دهی ابعاد استاندارد مناسب برای سایبان برقی انتخاب می شود.به طور مثال در سایبان برقی دوطرفه در هر بال از متراژ ۱ متر در ۳ متر آغاز (با پوشش شش متر مربع در دوبال) و تا ۲٫۵ متر در ۶ متر (با پوشش سی متر مربع در دوبال) می باشد که متناسب با مساحت فضای مورد نظر ابعاد مختلف آن قابل استفاده می باشد.

ابعاد سایبان برقی های معمولی که در مغازه ها، پارکینگ ها، تراس ها و … استفاده می شود نیز دارای سه استاندارد بازشوندگی و یا همان عرض 2 متر، 2.5 متر، 3 متر و 4 متر و 5 متر می باشد.سایبان برقی زنجیری زیر 6 متر و دارای سیم بوکسل 7/5 متر مربع می باشد.ابعاد سایبان برقی بایستی به گونه ای انتخاب شود که حداکثر میزان سایه را برای محل موردنظر ایجاد نماید. اگر ابعاد محل مورد نظر شما بزرگ باشد معمولا از چند سایبان برقی کنار هم استفاده می شود.

مزایای سایبان برقی:

امروزه به دلیل اینکه تجمع در مناطق شهری بسیار زیاد شده است همگان به فکر استفاده از تمامی فضای موجود از جمله فضای خارجی منازل و یا اماکن خود مانند بالکن ها، محوطه سقف ها و … با استفاده از سایبان برقی هستند.برای دوری از فضای آپارتمان نشینی ایده استفاده از سایبان برقی به همراه آب نماها در پاسیو ها، بالکن ها و… فضای دلپذیری را در محیط بی روح آپارتمان فراهم می کند. همچنین در فضاهای باز رستوران ها و کافی شاپ ها و مغازه ها استفاده از سایبان برقی به همراه استفاده از گل و گیاه و … فضای موردنظر را برای مشتریان هر چه بیشتر دلپذیر می کند.

ترکیب سایبان برقی جمع شونده در بالکن منازل مسکونی به همراه محدود کردن این فضا ها با هم ها، فضای بالکن یا تراس را به فضای پوشش دار تبدیل می کند که قابل استفاده در تمام فصول می باشد. سایبان برقی از لحاظ بحث سازه ایی جزء سازه پارچه ای و سبک محسوب می شوند و به همین دلیل بحث مشکل شهرداری و یا پایان کار را نیز ندارد.استفاده از سایبان برقی ها در مغازه ها جایگزین مناسبی برای پرده های دستی است که مغازه داران در ساعاتی از روز باعث از بین رفتن دید داخل مغازه می گردد.

سایبان مغازه برقی:

فکر کنم تا اینجای مطلب از مزیت های استفاده از سایبان برقی مطلع شده باشید و اینکه حالا میخواهیم برویم سر قضیه ی سایه بان مغازه که ایده ای جالب در اختیارتان قرار بدیم.اول اینکه مغازه هایی که در معرض تابش آفتاب قرار میگیرند و معمولاً برای پوشاندن ویترین مغازه شان از پارچه های کلفت استفاده میکنند که اصلا زیبا نیست و اینکه رهگذر نمیتواند از محصولات شما دیدن کند ، همین موضوع باعث از دست دادن مشتری خواهد شد.

برای اینکه این مشکل حل شود نیاز به یک سایبان مغازه دارید علاوه بر اینکه از تابش آفتاب به ویترین جلوگیری می کند باعث میشود ظاهر مغازه جذابتر شود و مشتریان بیشتری در روز داشته باشید.ایده ای جالب برای سایبان مغازه این است تبلیغات زیباتون را با خلاقیت ذهنیتون روی پارچه ی سایبان به چاپ برسانید چراکه مشتریان خاص خود را به همراه خواهد داشت روز به روز درآمدتان بیشتر می شود

بعضی از مشتریان هستند که میگویند سایه بان برقی فقط در ساعاتی استفاده می شود که آفتاب است وگرنه بقیه ی ساعات بسته می ماند ولی تا حالا به این فکر کردید که سایبان را نیمه باز نگهدارید تا تبلیغاتتون را افراد رهگذری که هنوز از مغازه ی شما دیدن نکرده اند ببینند.

تعویض قطعات تمامی سایبان های برقی در محل مورد نظر

متخصصان تعمیر سایبان با حضور در محل، به مشکل یابی حرفه ای آفتابگیر برقی اقدام می نمایند. قطعات آسیب دیده را مشخص می کنند و با توجه به میزان آسیب دیدگی به تعمیر و یا تعویض قطعات اقدام می نمایند. در صورت لزوم خدمات کالیبره کردن سنسور ها نیز در محل انجام می گردد. بدین ترتیب مشکل حمل سایبان، به تعمیرگاه برطرف خواهد شد. ضمن اینکه هزینه ای بابت حمل و نقل پرداخت نمی شود و وقت و انرژی مشتریان به هدر نمی رود.

تعمیر سایبان یا تعویض سایبان برقی به صرفه تر است؟

صرف هزینه زیاد برای افراد معمولا ناخوشایند است اما اتفاق بدتر این است که هزینه خرج شده به هدر رود. در بیشتر مواقع نیاز به  به یکباره پدیدار می شود. افراد معمولا برای صرفه جویی در هزینه به تعمیر سایبان مغازه تمایل دارند. این انتخاب معمولا درست و به جا است، اما در مواردی آسیب دیدگی سایبان به حدی زیاد است که تعویض سایبان از تعمیر آن مقرون به صرفه تر است.

اگر به تعمیر سایبان های به شدت آسیب دیده اقدام گردد، سایبان پس از مدت کوتاهی دوباره مشکل پیدا خواهد کرد و نیازمند سرویس مجدد خواهد شد. به طور کلی می توان گفت تشخیص کم هزینه تر بودن تعمیر یا تعویض آفتابگیر فرآیندی تخصصی است. پس نباید در دام فریب جمله های تبلیغاتی مانند: «تعمیر بهتر از خرید است» افتاد.با صرف هزینه ای کم می توانید سایبان های برقی خود را همانند روز اول برقرار کنید.

صرفه جویی در زمان نیز از دیگر مزایای تعمیر سایبان به شمار می آید. در واقع سفارش و جایگزین کردن یک سایبان برقی جدید به زمان بیشتری نیاز دارد. به نوعی می توان گفت سفارش سایبان جدید خیلی وقت گیر تر از تعمیر سایبان است. همچنین با تعمیر سایبان های برقی به راحتی می توان صاحب همان سایبان قبلی اما جدیدتر شد. شما می توانید از متخصصان بخواهید در حین تعمیرات تغییرات دیگری را نیز در سایبان شما ایجاد کنند.

طراحی و تولید انواع سایبان مغازه با ابعاد مختلف

سایبان ها با توجه به اندازه مغازه و شرایط آب و هوایی که در آن نصب می گردند، متفاوت خواهند بود. در نظر گرفتن ابعاد مغازه مانند ارتفاع و عرض مغازه، همچنین عرض پیاده رو، در طراحی مدل سایبان عواملی اساسی هستند.ویژگی دیگر متمایز کننده سایبان ها از یکدیگر، جنس پارچه سایبان است که در تعیین زمان تعمیر سایبان مغازه بسیار تأثیر گذار است.

  1. سایبان های بر پایه پی وی سی (PVC) سبب جذب گرمای خورشید می شوند و مناسب محیط های سرد هستند.
  2. پارچه های اکریلیک (Acrylic) بسیار بادوام هستند و در مقابل وزش باد های شدید مقاوم می باشند.
  3. پارچه های پلوتونیوم (Pu) طول عمر محدودی دارند، در عوض بسیار سبک هستند و امکان رشد کپک بر روی سایبان را به حداقل میزان ممکن کاهش می دهند.

مقاومت بالای سایبان های ساخته شده در دیدگاهان غرب

دیدگاهان غرب برای ساخت سایبان های خود از فریم هایی مقاوم استفاده می کند که با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهند وشرکت ما خدمات مختلفی را به مشتریان خود عرضه می کند. یکی از این خدمات ارزنده  به صورت تخصصی و حرفه ای است. این مرکز از متخصصان مجرب و کارآزموده ای جهت این کار بهره می برد. در واقع کارشناسان این گروه نام آشنا سایبان های مغازه را به بهترین شکل تعمیر می کنند. با انتخاب این تیم حرفه ای مطمئن باشید سایبان های خود را درست مثل روز اول تحویل خواهید گرفت.

از دیگر خدماتی که این مرکز به مشتریان خود ارائه می کند، تعویض قطعات سایبان است. در صورتی که قطعات مختلف سایبان های مغازه خراب شده باشند، جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا کارشناسان گروه ما این قطعات را با قطعات اصل و اورجینال تعویض می کنند.در کل با انتخاب این تیم حرفه ای در زمینه تعمیر سایبان برقی و تعویض قطعات آن مشکلی نخواهید داشت.

بیشترین خرابی سایبان های مغازه چیست؟

با گذشت زمان و به دلیل استفاده نادرست ممکن است دچار خرابی شوند. یکی از خرابی های مهم این نوع سایبان ها از کار افتادن موتورهای آن ها است. دلایل مختلفی در بروز این مشکل تأثیر گذار هستند. یکی از دلایل مهم بروز این مشکل استفاده زیاد از سایبان است. همچنین استفاده از موتورهای بی کیفیت و غیر اصل باعث ایجاد این مشکل می شود.

  • از دیگر خرابی های رایج سایبان های مغازه می توان به تغییر شکل پارچه های آن ها اشاره داشت.
  • پارچه سایبان های مغازه بعد از گذشت مدت زمانی و در اثر عوامل جوی مختلف ممکن است تغییر حالت دهند و دچار گودی شوند.
  • تولید صدای نابهنجار در موقع باز و بسته کردن سایبان از دیگر خرابی های سایبان برقی به شمار می آید.
  • بهتر است بدانید شل شدن براکت های سایبان برقی یکی از دلایل مهم بروز این مشکل است.

با محکم کردن اتصالات مربوط به براکت ها، پیچ و مهره ها می توانید این مشکل را بر طرف کنید. برای بر طرف ساختن این مشکلات و تعمیر سایبان برقی مغازه بهتر است از  کمک بگیرید. این متخصصان با دانش به روز خود قادرند مشکلات به وجود آمده را به خوبی مورد بررسی قرار دهند و نسبت به رفع آن ها اقدام کنند.

ارائه خدمات پس از فروش و خدمات تعمیرات به سراسر ایران

سایبان مغازه یکی از مهم ترین و کاربردی ترین قسمت های مغازه به شمار می آید. در صورتی که سایبان های مغازه دچار خرابی شوند کسب و کار شما دچار اختلال می گردد. با انتخاب تیم حرفه ای ما جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه نیست زیرا این گروه حرفه ای از کادری متخصص و مجرب برای تعمیر این نوع سایبان ها بهره می برد.

همچنین این تیم مجرب سایبان های مغازه را در کمترین زمان ممکن تعمیر خواهند کرد، بنابراین کسب و کار شما دچار وقفه و ضرر نمی شود. با انتخاب این گروه نام آشنا علاوه بر خدمات تعمیر می توانید از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید. شرکت ما خدمات تعمیرات و خدمات پس از فروش را به سراسر کشور ارائه می کند.در هر جایی از کشورمان ایران که زندگی می کنید می توانید از این خدمات به بهترین شکل استفاده کنید.

علت خرابی پارچه سایبان برقی چیست؟

جزء بسیار مهم در سایبان های برقی پارچه استفاده شده در آن ها است. از آنجا که سایبان برقی در معرض تابش مستقیم نور خورشید و اشعه های مضر آن قرار دارد، پارچه استفاده شده در آن بعد از گذشت سال ها ممکن است دچار پوسیدگی شود. همچنین در برخی موارد این پوسیدگی با سوراخ سوراخ شدن پارچه و تغییر رنگ آن همراه است.

از دیگر دلایل خرابی پارچه سایبان برقی بارش برف و باران در فصل زمستان می باشد. در واقع عوامل جوی از جمله مواردی هستند که در خرابی پارچه این نوع سایبان ها نقش بسیار مهمی دارند. عدم شست و شو درست و اصولی و وجود گرد و غبار بر روی پارچه سایبان های برقی نیز از دیگر دلایل خرابی پارچه های سایبان برقی به شمار می آیند.

تعویض سایبان برقی به صرفه تر است یا تعمیر سایبان؟

امروزه تعمیر سایبان مغازه به دست افراد متخصص به بهترین شکل انجام می شود. در صورتی که سایبان های مغازه دچار خرابی شوند بهتر است آن ها را تعمیر کنید. در واقع تعمیر این نوع سایبان ها از نظر اقتصادی به صرفه تر است. متخصصان دیدگاهان این سایبان ها را با دقت خاصی مورد بررسی قرار می دهند و در صورتی که به تعویض قطعات نیاز داشته باشند، آن ها را با قطعات اصل و اورجینال تعویض خواهند کرد.

شما با صرف هزینه ای کمتر به راحتی می توانید سایبان های خود را درست مثل روز اول تعمیر کنید. این در حالی است که تعویض سایبان برقی شما را متحمل هزینه های اضافی می کند. در واقع شما برای تعویض این نوع سایبان ها لازم است هزینه ای چندین برابر هزینه تعمیر پرداخت کنید. در صورتی که سایبان های برقی شما دچار خرابی شوند، بهترین گزینه پیشنهادی تعمیر کردن آن ها است. در واقع تعمیر سایبان مغازه از نظر اقتصادی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

دکمه بازگشت به بالا