علمی و پزشکی

شمشیر تیز چین در آسمان روس‌ها را مغلوب کرد!/ عکس

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز، J-۲۰، یک سلاح مرگبار دوربرد است که با قابلیت پنهان کاری بالا، اجازه پیدا می‌کند، بدون زحمت به سیستم دفاعی هوایی نفوذ کند و تحرک بالا به آن اجازه می‌دهد به راحتی به سوپرکروز برسد و همچنین می‌تواند به سرعت اهداف را شناسایی کند و حملات دقیق را انجام دهد.

بنابر گفته مقامات چینی، J-۲۰ یک شمشیر تیز در آسمان است.

بنابر گفته ژانگ ژئوفنگ، یک کارشناس نظامی چینی، J-۲۰ می‌تواند سوپرکروز انجام دهد. این جنگنده به لطف طراحی آیرودینامیکی منحصر به فرد خود به علاوه موتورهای توسعه یافته داخلی، دارای قابلیت مانور فوق‌العاده است.

جنگنده پنهان‌کار چین روس‌ها را پشت سر گذاشت!/ عکس

توضیحات مجله تفریحی زیباروز: پرواز سوپرکروز، توانایی هواپیمای جت برای پرواز با سرعت فراصوت، بدون استفاده از پس‌سوز است. حفظ سرعت فراصوت، بدون استفاده از پس‌سوز، باعث صرفه‌جویی در مصرف سوخت می‌شود و برد و استقامت و پایداری جنگنده را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

یکی دیگر از کارشناسان نظامی که خواست نامش فاش نشود، روز دوشنبه به گلوبال تایمز گفت:« سوپرکروز به این معنی است که هواپیما می‌تواند برای مدت طولانی بدون استفاده از پس‌سوز به پرواز مافوق صوت برسد و خاطرنشان کرد که این کار مزایای مهمی در نبرد دارد، از جمله رسیدن سریع‌تر به مواضع رزمی که زمان کمتری به رقیب می‌دهد.

به گفته تحلیلگران، توانایی انجام سوپرکروز به راحتی نشان می‌دهد که موتورهای توسعه‌یافته داخلی چین قدرتمندند و J-۲۰‌های مجهز به آن‌ها اکنون حتی از قابلیت‌های رزمی قوی‌تری برخوردارند. طبق گزارش‌ها، J-۲۰های قبلی به موتورهای روسی مجهز بودند که به گفته تحلیلگران از سوپرکروز پشتیبانی نمی‌کردند.

منبع: globaltimes

۲۲۷۲۲۷

تیم خبری علمی پزشکی

برای من، نوشتن 60 توضیح پروفایل یعنی برقراری ارتباط با 60 جامعه متفاوت است. من به هر یک از شما متعهدم تا بهترین محتواهای پزشکی را ارائه دهم و همراه شما در مسیر بهبود سلامتی قرار بگیرم.
دکمه بازگشت به بالا