بین الملل

شهادت 2 فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در نابلس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین مجله تفریحی زیباروز، منابع خبری عبری و فلسطینی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه از کمین نظامیان رژیم موقت صهیونیستی برای سه جوان فلسطینی خبر دادند.

خبرگزاری شهاب به نقل از منابع عبری گزارش داد که در جریان این کمین، دو جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک صهیونیستی «الون موریه» در شرق نابلس به شهادت رسیده‌اند.

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین هم خبر داد که یک جوان فلسطینی از ناحیه کتف، مورد اصابت گلوله صهیونیستها قرار گرفته است و هم اکنون در بیمارستان «رفیدیا» نابلس بستری شده است.

تصاویر و ویدئوهای زیر از محل تیراندازی منتشر شده است:

 

 

 

 

 

این در حالی است که مرکز اطلاعات فلسطین (معطی) پانزدهم فروردین ماه جاری در گزارشی با اشاره به ثبت ۲۹۲۷ مورد تجاوزات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی در ماه مارس گذشته اعلام کرد که ۲۶ فلسطینی از جمله پنج کودک و نوجوان در این ماه به شهادت رسیدند.

،نظامیان صهیونیست در ماه مارس گذشته چند فقره جنایت جدید را مرتکب شدند و تنها در یک مورد آن با یورش به استان جنین و اردوگاه آن ۱۴ فلسطینی از جمله «عبدالفتاح خروشه»(۴۹ ساله) را به شهادت رساندند.

نظامیان صهیونیست همچنین در یک جنایت دیگر در شهر جنین چهار فلسطینی از جمله شهید یوسف برکات شریم(۲۹ ساله) و شهید نضال امین خازم(۲۸ ساله) را به شهادت رساندند.

نظامیان صهیونیست همچنین در ماه گذشته ۴۸۴ فلسطینی را بازداشت کرده و علاوه بر آن شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست به فروشگاه‌ها، زمین‌های زراعی و خانه‌های فلسطینیان یورش بردند و تعدادی از خانه‌ها را آتش زدند.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دکمه بازگشت به بالا