ورزشی

شکست یاران عبادی‌پور در لیگ روسیه

آفتاب‌‌نیوز :

در جریان هفته بیست و یکم سوپر لیگ والیبال روسیه، تیم والیبال اورال اوفا به مصاف تیم والیبال گازپروم رفت که این رقابت با شکست ۳ بر ۲ اورال اوفا همراه بود. این رقابت در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰، ۱۸ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۷ بر ۱۵ به سود حریف اورال اوفا به اتمام رسید.

میلاد عبادی‌پور، کاپیتان سابق تیم ملی‌والیبال ایران که در سال جاری برای اورال اوفا در لیگ روسیه توپ می‌زند در این رقابت برای تیمش به میدان رفت و توانست ۱۲ امتیاز برای تیمش کسب کند. عبادی‌پور در پنج ست برای تیمش به میدان رفت اما اورال اوفا موفق نشد به پیروزی دست یابد.

در این بازی، کوواچویچ هم تیمی عبادی‌پور با کسب ۲۳ امتیاز بهترین بازیکن تیمش شناخته شد اما درخشش این بازیکن باعث پیروزی اورال اوفا نشد.

اورال اوفا با این شکست در رده یازدهم لیگ والیبال روسیه قرار گرفت تا بدشانسی‌های یاران عبادی‌پور در لیگ روسیه ادامه دار باشد. اورال اوفا تا اینجای لیگ روسیه به هشت برد و سیزده باخت رسیده است.

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا