ورزشی

نماینده شیراز میهمان یاران ملیکا

مجله تفریحی زیباروز/فارس حدود یک ماه پس از حادثه تلخی که برای دختر ملی‌پوش شیرازی فوتبال کشورمان رخ داد، همشهری‌های او به شهر بم رفته‌اند تا با آخرین تیمش دیدار کنند.

بامداد سوم دی‌ماه سال جاری بود که در آستانه بیستمین سالگرد فاجعه زلزله بم، حادثه تلخ دیگری در این شهر کویری کشورمان خبرساز شد. سه ملی‌پوش فوتبال بانوان که سوار بر تاکسی اینترنتی در حال ورود به این شهر بودند، بر اثر واژگونی خودروی پراید دچار آسیب جدی شدند.

بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی با گذشت یک ماه از حادثه، همچنان مراحل درمانی را سپری می‌کنند. بازگشت این دو بازیکن به میادین فوتبال در هاله ابهام است.

اما اتفاق تلخ‌تر و فراموش نشدنی برای ملی‌پوش شیرازی رخ داد. ملیکا محمدی که با ۲۳ سال سن، یکی از امیدهای آینده فوتبال بانوان کشورمان به شمار می‌رفت، در این حادثه جان خود را از دست داد و جامعه ورزش کشور را در بهت و حیرت فرو برد.

نماینده شیراز میهمان یاران ملیکا

این سه بازیکن دو روز قبل از حادثه، در برتری سه بر صفر تیمشان مقابل سپاهان اصفهان حضور داشتند.

نماینده شیراز میهمان یاران ملیکا

خاتون بم پس از این حادثه تلخ و از دست دادن سه بازیکن اصلی خود، دو بازی دیگر نیز انجام داد. ابتدا در خانه با ۵ گل تیم مدعی ملوان بندرانزلی را در هم کوبید اما هفته گذشته در ایلام برابر نماینده این شهر با تساوی بدون گل متوقف شد.

نماینده شیراز در این مسابقات نیز در دی‌ماه سه بار به میدان رفته که صاحب یک پیروزی و متحمل دو شکست شده است.

ایساتیس کران فارس هم اکنون با هفت امتیاز تیم ششم جدول است، در حالی که خاتون با ۲۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، دیدار این دو تیم در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ساعت ۱۳ روز جمعه، ۲۹ دی‌ماه در ورزشگاه فجر شهرستان بم آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا