اقتصادی

طبق برنامه جدید ، پروژه های زیرساخت های زیر آب ، برق و انرژی باید به بهره برداری برسند



رئیس جمهور در مصاحبه با وزیران نفت و انرژی گزارشی از اجرای پروژه های مربوط به هر دو وزارتخانه دریافت کرد و تأکید کرد که پروژه های زیربنایی هر دو وزارتخانه باید طبق برنامه ریزی ها به بهره برداری برسند.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با توجه به اینکه امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش برنامه های این دو وزارتخانه از جمله آب ، برق و انرژی را در توسعه بخش های مختلف به عنوان “جهش تولید” نامگذاری کرده اند. وی اقتصاد کشور را بسیار مهم و بسیار مهم توصیف کرد و بر استفاده از پروژه های کلان در این مناطق مطابق با جدول زمانی تعیین شده تأکید کرد.

روحانی همچنین به وزیر نفت دستور داد تا روند تکمیل پروژه خط لوله نفتی گوره-جاسک را تسریع کند تا این پروژه در اسرع وقت راه اندازی شود.

رئیس همچنین ضمن تقدیر از تلاش های جاری وزارتخانه های نفت و انرژی برای تأمین نیازهای انرژی کشور در روزهای مبارزه با کورونا ، اظهار داشت: در همه زمینه های این وزارتخانه ها با دقت رعایت کنید.

در این مصاحبه ، بیژن زنگنه ، وزیر نفت گزارشی از وضعیت بازار جهانی و قیمت نفت و موضوعاتی که امروز در قالب یک کنفرانس ویدئویی بین وزرای انرژی کشورهای صادرکننده گاز ارائه شده است ، ارائه کرد.

در این تماس تلفنی ، رضا اردکانیان ، وزیر نیرو ، بر اجرای دقیق دستورات رئیس جمهور در خصوص بهره برداری از پروژه های آب و زیر ساخت های برقی به عنوان برنامه ریزی شده و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در کلیه بخش های این وزارتخانه تأکید کرد. و پروژه های آبیاری و زهکشی را ارائه داد.

پایان پیاک


تمامی محتوای منتشر شده در سایت مطابق با استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار خبر می نماید، بنابراین مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و مجله تفریحی زیباروز هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا