علمی و پزشکی

طرح مشوق‌ های بیمه‌ ای سازمان بیمه سلامت کلید خورد

طرح تشویقی بیمه برای ارائه خدمات پیشگیرانه و مراقبت های ارتقا health سلامت با حضور وزیر بهداشت و از طریق کنفرانس های ویدیویی در استان گلستان راه اندازی شد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز در روزهای آینده طرح تشویقی بیمه در خدمات پیشگیری و مراقبت های بهداشتی برای اولین بار در کشور در استان گلستان اجرا می شود.

این پروژه با مشارکت بیمه درمانی و دانشگاه علوم پزشکی گلستان در استان در حال اجرا است و چهار عامل پرخطر برای بیماری های قلبی عروقی از جمله چاقی ، فشار خون ، دیابت و فشار خون بالا در حال بررسی و نظارت هستند.

گفتنی است ، طبق اعلام سازمان بیمه سلامت ، بیمه شدگان از صندوق های روستایی ، بیمه عمومی و بیمه ایران در این طرح گنجانده شده است و طی هفته آینده پیشنهادی برای افرادی که برای تغییر در دفاتر پیشخوان ایالتی یا مراکز درمانی جامع مراجعه می کنند ارائه خواهد شد. جزوات و سایر خدمات. به آنها ارائه می شود تا بتوانند داوطلبان متقاضی شرکت در پروژه را شناسایی و ثبت نام کنند. اگر این افراد بتوانند شاخص های بیماری خود را برای سه یا شش سال آینده و حداقل برای یک سال کنترل کنند ، مشوق های بیمه شده در نظر گرفته می شوند.

در حال حاضر چندین گزینه به عنوان مشوق بیمه مانند تخفیف و کسر حق بیمه ارائه می شود که پس از تأیید نهایی اعلام می شود.

همچنین ، برای بیمه شدگان روستایی که حق بیمه آنها رایگان است ، بسته های سلامتی شامل تجهیزات کنترل فشار خون و قند خون یا ساعت های ورزشی رایگان در نظر گرفته می شوند.

به گفته وبدا ، این طرح کاملاً جدید است و ابتدا این طرح در یک شهر و سپس در کل استان گلستان اجرا می شود و پس از حل مشکلات احتمالی به کل کشور تعمیم می یابد.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا