عمومیکسب و کار ایرانی

علت استقبال زیاد از سایبان کالسکه ای چیست؟

سایه بان کالسکه ای چیست ؟

سایه بان کالسکه ای یکی از قدیمی ترین انواع سایبان مغازه می باشد. که به جهت این که شکل ظاهری آن شبیه به کالسکه کودک می باشد. به سایه بان کالسکه ای معروف گردیده است. و در بین سایبان های مغازه بیشترین تقاضا را نصب سایه بان مغازه کالسکه ای به جهت اینکه از هر چهار طرف موقع باز شوندگی پوشش دارد. به خود اختصاص داده است.
با توجه به اینکه نوع اسکلت و نوع روکش سایه بان مغازه کالسکه ای متغییر است. توصیه می کنیم. قبل از خرید سایه بان مغازه کالسکه ای با تیم مشاوره فنی شرکت مستر سایبان تماس بگیرید.

علت استقبال زیاد از سایبان کالسکه ای

1.مقاوم بودن

سایه بان کالسکه ای به جهت اینکه از کنارها به محل نصب نیز متصل می شوند و به تعبیر دیگر از همه اطراف مهار می شوند، دارای مقاومت بسیار زیادی خصوصا در برابر وزش بادهای سنگین هستند.

۲_محصور بودن سایه بان کالسکه ای و ظاهر زیبای آن

سایه بان کالسکه ای از همه اطراف محصور هستند واین محصور بودن موجب شده که نور خورشید و آب باران و یا برف قابلیت نفوذ را از کنارها نداشته باشد و علاوه بر آن دارای ظاهر خیلی زیبا و شیکی هستند که به همین جهت مورد استقبال قرار می گیرند.

 ۳امکان انجام تبلیغات با قیمت مناسب

یکی دیگر از دلایل استقبال از سایه بان کالسکه ای امکان انجام تبلیغات بر روی سایه بان کالسکه ای با قیمت مناسب می باشد. به طوری که مدیران  تبلیغات اغلب شرکت ها رو به تبلیغات برند محصول خود از طریق سایبان تبلیغاتی کالسکه ای اورده اند  که علت اصلی آن تبلیغات گسترده با هزینه ارزان بدون پرداخت مالیات می باشد.

What is the reason for the high popularity of the stroller canopy

عوامل موثر در قیمت سایبان کالسکه ای

قیمت سایه بان کالسکه ای همیشه همراه با کیفیت مناسب مد نظر مشتریان عزیز بوده است.  قیمت سایه بان کالسکه ای به عوامل متعددی مثل نوع اسکلت ،جنس روکش ،ابعاد سایبان ،هزینه نصب بستگی دارد.  در ادامه نقش هریک در چرایی موثر بودن در قیمت خدمتتون ارایه می گردد؛ با ما همراه باشید.

  1. نوع اسکلت

نوع اسکلت در قیمت سایبان کالسکه ای مغازه از این جهت موثر می باشد که سایبان کالسکه ای با دو نوع اسکلت آهنی و اسکلت آلومنیوم تولید میشود.

در صورتی که در ساخت سایه بان کالسکه ای از جنس سازه آلومنیوم استفاده شود به مراتب قیمت بیشتری نسبت به سازه با جنس آهن دارد.

2.جنس روکش سایبان

جنس روکش سایبان از این جهت موثر می باشد که سایه بان کالسکه ای با جنس روکش پی وی سی به مراتب گرانتر از سایه بان کالسکه ای با روکش کانتینری می باشد.

۳.ابعاد سایبان

ابعاد سایبان نیر در تعیین قیمت موثر است؛ زیرا سایه بان کالسکه ای با ابعاد بزرگتر به مراتب گرانتر از سایبان کالسکه ای با ابعاد کمتر می باشد.

آیا سایبان کالسکه ای قابلیت شستشو را دارد ؟

بله سایه بان کالسکه ای با مواد رایج موجود در بازار از طریق آغشته نمودن این مواد کاملا قابلیت شستشو را داشته و بعد از شستشو به مانند روزهای اولیه نصب سایبان تمیز و شفاف می گردد. هیچ نیازی تا ۵ سال اولیه نصب سایبان برای تعویض روکش نیست وبا شستشوی سایبان تا ۵ سال اول نصب سایبان همانند روزهای اولیه نصب می گردد.

  1. سایبان کالسکه ای با کیفیت بالا

در فروش سایبان کالسکه ای با کیفیت بالا تمام اجزای فلزی با فولاد ریزه کاری شده با درجه بالا ساخته شده باشد تا بالاترین دوام را در بادهای شدید فراهم کند. آن ها با روکش سفارشی به همراه روکش پودر ، با 56 رنگ به صورت استاندارد به کار  رسیده اند و اگر مجبور شوید دقیقاً با رنگ مارک خود مطابقت بدهید ، هر رنگ دیگری با هزینه اضافی موجود است.

تمام پارچه های  فروش سایبان کالسکه ای به طور خاص تحت درمان قرار می گیرند تا از ضد آب بودن ، ضد پوسیدگی ، مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش UV و مقاوم در برابر لکه ها اطمینان حاصل شود. به معنای واقعی کلمه صدها رنگ و طرح وجود دارد که می توانید از پارچه های این نوع سایبان انتخاب کنید ، از تک رنگ ساده گرفته تا اشکال و طرح های باشکوه مدرن ، که مطابقت کامل را با طرح ساختمان شما را داشته باشد .

کیفیت سایبان کالسکه ای

ما سایبان کالسکه ای را به صورت سفارشی و متناسب با نیازهای شما ارائه می دهیم که از مواد با کیفیت بالا ، طراحی شیک و فرایند ساخت حرفه ای برای آوردن سبک و راحتی به املاک تجاری و مسکونی استفاده می شود. قاب های آلومینیومی با کیفیت بالا می تواند با طیف وسیعی از پارچه های نوآورانه پوشانده شود تا نیازهای ملک و موقعیت شما را برآورده کند.

ساختار مستحکم ، انعطاف پذیری و دوام آن بدان معنی است که با سایبان کالسکه ای ما ، در آب و هوای ایران و شرایط همیشه در حال تغییر آن دیگر جای نگرانی نیست. این سایبان از تضمین تولید کنندگان 1 ساله بهره مند می شود و همراه با پارچه اکریلیک سنگین است که به مدت 5 سال تضمین شده است . همچنین این سایبان با توجه به قیمت سایبان کالسکه ای دارای کیفیت عالی است.

جذابیت سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای هم از نظر ظاهر شیک و هم از لحاظ عملکردی دارای ارزش،  بسیار بالایی هست.   قیمت سایبان کالسکه ای نیز مناسب است. شکل متمایز و ربع آن ها می تواند ظاهر هر ملک را بهبود بخشد ، و جذابیت آن را بیشتر کند و توجه افراد گذر را به خود جلب کند. که معمولاً توسط صاحبان خانه و صاحبان مشاغل انتخاب می شود . این سایبان محافظت موثری در برابر نور خورشید برای کمک به شما در ایجاد دمای متوسط ​​محیط داخلی و ایجاد سایه دلپذیر در مقابل ساختمان ، به عنوان مثال در فضای نشیمن در فضای باز ، در یک روز گرم ارائه می دهند.

خواه بخواهید از گرم شدن خانه در تابستان جلوگیری کنید یا از محصولی که در ویترین مغازه شما نمایش داده می شود در برابر محو شدن و آفتاب محافظت کند ، سایبان کالسکه ای و قیمت سایبان کالسکه ای مغازه در حالی که بالاترین سطح راحتی را با بهترین قیمت برای شما فراهم می کنند ، کار را عالی انجام می دهد. شما میتوانید با توجه به قیمت سایبان کالسکه ای که در این اقتصاد دارای قیمت مناسبتری است،جذابیت را به خانه خود هدیه دهید.

مزیت سایبان کالسکه ای

یکی از روش های شگفت انگیز برای بروزرسانی ظاهر خانه و ارزش افزوده ، سایبان های کالسکه ای است که با توجه به قیمت سایبان کالسکه ای گزینه مناسب است. این سایبان ها بسیار شبیه سایبان های پاسیوی سنتی هستند و عملکردشان بسیار زیاد است ، اما آیا واقعاً از ارزش خوبی برخوردار هستند؟ بله. ممکن است به نظر برسد که این نوع سایبان ها کاملاً آرایشی باشد ، اما مزایای بیشتری در آن ها وجود دارد در ادامه با مزایای فراوان آنها آشنا بشید.

اگر دوست دارید پنجره های خود را باز کنید تا بتوانید باران را بشنوید و بوی آن را حس کنید ، اما دوست ندارید که باران وارد شود ، این نوع سایبان می تواند کمک کند. آن مانع از آمدن باران در پنجره می شوند. همچنین مقدار زیادی از آب باران را از پنجره منحرف کرده و موجب کاهش صرفه جویی در آستانه با توجه به قیمت سایبان کالسکه ای مغازه و تمیز شدن پنجره از آسیب بیش از حد آب می شود.

  1. جلوگیری از آسیب نور ماورا بنفش

نور ماورا بنفش خورشید که از پنجره های شما می تابد در واقع می تواند به اموال شما آسیب برساند. دیوارها ، مبلمان ، فرش ها و حتی کارهای هنری در معرض نور شدید خورشید می توانند کم رنگ شوند. این نوع سایبان با توجه به قیمت سایبان کالسکه ای  می تواند به سایه انداختن اتاق در مقابل آن آفتاب شدید کمک کند و اموال شما را از آسیب خارج کند.

  1. هزینه های خنک سازی را کاهش دهید

در حالی که سایبان، برای محافظت از دارایی شما از آسیب آفتاب سایه می زند ، همچنین اتاق شما را از گرمای خورشید دور می کند. شما همچنین می توانید از انواع دیگر سایبان ها برای جلوگیری از آفتاب استفاده کنید ، اما بیشتر ما برای سلامتی و خوشبختی خود حداقل کمی نور طبیعی در خانه های خود می خواهیم. با این نوع سایبان ، می توانید مقدار کمی از نور طبیعی را وارد کنید در حالی که اکثر نور و گرما را مسدود می کند. این می تواند به صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های خنک کننده شما منجر شود.

  1. از گیاهان حساس محافظت کنید.

این نوع سایبان ها با قیمت سایبان کالسکه ای که دارند، همچنین از هر گونه گیاهی که در زیر پنجره دارید در برابر صدمات ناشی از باران شدید محافظت می کند. این بدان معنی است که شما می توانید گیاهان جالب و ظریف بیشتری را بدون نگرانی بکارید.

امکانات سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای با توجه به قیمت سایبان کالسکه ای مغازه  ظاهر خانه شما را افزایش می دهد ، شخصیت و جذابیت زیادی را در کنار عناصر بی روح ساختمان برایتان به وجود می آورد. با تعریف و تمجید از خانه های سنتی و معاصر ، به شما امکان می دهد پنجره ها و درها را سایه بزنید و میزان تابش مستقیم خورشید به خانه را کنترل کنید.

از پنجره ها و درهای اطراف خانه یا محل کار خود در برابر زمستان ، باران و گرمای آفتاب تابستان محافظت کنید. آنها به شما امکان می دهند پنجره های خود را حتی هنگام بارندگی باز کنید ، از آسیب رسیدن به رطوبت و باران در داخل خانه جلوگیری کنید. این سایبان ها محصولات عالی برای کاربردهای تجاری هستند. متن ها نوشتار ها را اضافه کنید و آن ها را با نام یا نشان تجاری خود مارک کنید.

  • حداکثر عرض 6000 میلی متر ، حداکثر فرافکنی 1800 میلی متر
  • عملیات برگشت ناپذیر بصورت استاندارد ، قابل جمع شدن اختیاری.
  • گزینه های مختلف برای قاب از جمله آلومینیوم به عنوان استاندارد ، الوار ، آلومینیوم کلیدی و فولاد.
  • ایده آل برای بسیاری از استفاده ها مانند پنجره ها ، درها یا جلوی مغازه ها.
  • گزینه نوشتن علامت برای سایبان های مورد استفاده در جلو فروشگاه داراست.
  • اضافه کردن امکاناتی مانند : LED

ساخت سایبان کالسکه ای

شما فقط کافیست: همانطور که روی صندلی در مغازه خود نشسته اید یا در خانه خود به فکر تعمیر یا تعویض روکش سایبان کالسکه ای خود هستید با شماره تماس بگیرید تا همکاران ما برای تعمیر سایبان برقی و تعویض یا نصب در محل حاضر شوند. در پایان خاطر نشان می گردد شما می توانید جهت مشاوره رایگان در خصوص هریک از آیتم های توضیح داده شده و اخذ راهنمایی موثر با ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

فکر کردن در مورد عملکرد و هدف اصلی سایبان‌ها و اندازه، شکل و دوام آن‌ها برای کمک به انتخاب درست ضروری خواهد بود. اگر به فکر برندسازی و طراحی سایبان‌های خود برای ارائه بهتر به کسب و کار خود هستید، این موضوع نیز باید در نظر گرفته شود.

دکمه بازگشت به بالا