بین الملل

عملیات بالگردها و نیروهای ویژه فرانسه برای دستگیری ضارب مسلح

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله تفریحی زیباروز ، رسانه ها عصر روز یکشنبه به وقت تهران گزارش دادند که پلیس جنوب فرانسه برای یافتن یک مهاجم مسلح که یکی از اعضای سابق ارتش فرانسه بود ، شتافت و به سمت نیروهای امنیتی شلیک کرد. نگهبانان

رویترز به نقل از اخبار BFM فرانسه گزارش داد که این منطقه در منطقه دوردون در جنوب فرانسه است و در جستجوی عملیات ویژه نیروهای ویژه و بالگرد است. این عملیات پس از گزارشی مبنی بر شلیک مهاجم به سمت مأموران پلیس انجام شد. گفته می شود وی یکی از اعضای مسلح سابق ارتش فرانسه بوده و پلیس فرانسه همچنان در تلاش است تا اوضاع را کنترل کند.

این مرد پس از مشاجره با ژاندارم های فرانسوی و تیراندازی به سمت آنها ، به جنگل های اطراف صحنه گریخت.

پلیس از ساکنان منطقه Dordogne خواسته است تا برای نجات جان خود در زندان بمانند. تاکنون جزئیات بیشتری از این حادثه گزارش نشده است.

ارتش فرانسه اخیراً از نامه گروهی از سربازان سابق فرانسه در مورد احتمال جنگ داخلی حمایت کرده است.

در نامه ای به امانوئل مکرون ، رئیس جمهور فرانسه ، که در یک روزنامه فرانسوی منتشر شد ، تعدادی از سربازان فرانسوی هشدار دادند که اقدامات ضعیف امنیتی و سیاست های افراطی ضد اسلامی زمینه را برای یک جنگ داخلی فراهم کرده است.

در این نامه با استناد به امضاكنندگان نامه ای از جانبازان فرانسوی كه در اوایل ماه مه صادر شد ، آمده است: “این نیروهای قدیمی هستند كه شما در هفته های گذشته افتخارات خود را نقض كرده اید.” اینها هزاران خدمتکار فرانسوی هستند که با عقل سلیم این نامه را امضا کردند. اینها سربازانی هستند که بهترین سالهای زندگی خود را صرف دفاع از آزادی ما کردند. “شما با آنها مانند شورشی رفتار کردید ، در حالی که تنها اشتباه آنها این بود که کشورشان را دوست داشته باشند و برای سقوط آن سوگوار باشند.”

آنها در نامه ای به ماکرون هشدار دادند که جنگ داخلی در این کشور آماده می شود.

انتهای پیام


دکمه بازگشت به بالا