علمی و پزشکی

عکس | این مرسدس بنز سریع و خشن، ۲۰ میلیارد تومان قیمت دارد!

شرکت برابوس با ارتقای مرسدس AMG G63 و تبدیل آن به یک سوپر پیکاپ بسیار هیجان انگیز خبرساز شد. این پروژه جذاب موشک P 900 نام دارد و علاوه بر مشخصات فنی عالی، با طراحی بسیار زیبا و جذابی نیز تزیین شده است. به طوری که در صورت حضور در خیابان، توجه اطرافیان را کاملا به خود جلب کند.

موتور 900 اسب بخار برای Brabus P 900 Rocket

بیایید مستقیماً به سراغ موتور قدرتمند وانت مرسدس AMG G63 یا Brabus P 900 Rocket برویم. مهندسان برابوس در گام اول، موتور مرسدس AMG V8 را اصلاح کردند و حجم آن را از 4 لیتر به 4.5 لیتر رساندند. نصب پیستون های جدید، چرخاندن سیلندرها و جایگزینی میل لنگ استاندارد با مدلی متفاوت، راهکارهایی است که مهندسان برابوس برای افزایش حجم موتور از آن استفاده کردند.

عکس این مرسدس بنز سریع و خشن 20 میلیارد تومان قیمت دارد!

در مرحله بعدی مهندسان برابوس فشار را در حین ارتقاء توربوشارژر بهبود بخشیدند. آنها همچنین تغییراتی در نرم افزار مدیریت موتور ایجاد کرده اند که در نتیجه تزریق، احتراق و کنترل فشار بهتر از استاندارد است. در کنار آنها، مهندسان برابوس سیستم اگزوز استاندارد راکت P 900 را با یک سیستم اگزوز اسپرت تر جایگزین کردند. به همین دلیل صدای تولید شده توسط خودرو نسبت به قبل قدرتمندتر شده است.

با تجدید نظر مهندسان برابوس، قدرت تولید پیکاپ سوپر پیکاپ P 900 Rocket به 900 اسب بخار می رسد که بیشتر از 315 دستگاه مدل استاندارد است. این موتور قادر به تولید 1250 نیوتن متر گشتاور است. البته برای محافظت از نیروهای محرکه، گشتاور از 1050 نیوتن متر بیشتر نمی شود.

شتاب فقط 3.7 ثانیه!

موشک Brabus P 900 با تکیه بر این نیروگاه قدرتمند می تواند تنها در 3.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. بد نیست بدانید این پیکاپ استثنایی 2720 کیلوگرم وزن دارد! حداکثر سرعت این وسیله نقلیه سنگین 175 مایل یا 280 کیلومتر در ساعت است.

بتونه بدن اختصاصی

Brabus P 900 Rocket مجهز به کیت بدنه اختصاصی است و از کف فولادی در محفظه بار استفاده می کند. این کیت عرض خودرو را 3.9 اینچ یا 100 میلی متر افزایش داد. اسپویلر جلو، پانل شفاف کاپوت، لبه های برآمده گلگیرها، دیفیوزر و باله سقف از ویژگی های ظاهری پروژه ویژه برابوس است. این وانت وانت فوق سریع بر روی چرخ‌های بزرگ 24 اینچی Z Platinum Edition سوار می‌شود.

عکس این مرسدس بنز سریع و خشن 20 میلیارد تومان قیمت دارد!

مدل ارائه شده توسط برابوس خاکستری موشکی است. اما مشتریان می توانند هر رنگی را که بخواهند سفارش دهند. در داخل کابین شاهد تمی شبیه به نمای بیرونی هستیم و استفاده از رنگ خاکستری با تریم مشکی تیره و قرمز و همچنین استفاده از فیبر کربن فضای هیجان انگیزی را ایجاد کرده است.

طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است تنها 10 نمونه از Brabus P 900 Rocket Edition تولید شود. تیونر آلمانی برای هر دستگاه از این پیکاپ خارق العاده مبلغ 649638 یورو (حدود 20 میلیارد تومان) از مشتریان می خواهد. به این مبلغ 19 درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه می شود.

5858

دکمه بازگشت به بالا