علمی و پزشکی

عکس | قابلیت جدید آیفون خیلی زود در اندروید کپی شد!

اپل هر از چند گاهی ویژگی های جدیدی را روی گوشی های خود معرفی می کند و به همین دلیل است که برخی از کاربران دستگاه های اندرویدی علاقه مند به داشتن این ویژگی ها در دستگاه خود هستند. با معرفی Dynamic Island در مدل پرو آخرین نسل آیفون، توسعه دهندگان مختلفی در تلاش هستند تا این قابلیت را برای اندروید نیز فعال کنند. اکنون توسعه‌دهنده‌ای به نام Jawomo از اپلیکیشنی به نام DynamicSpot رونمایی کرده است که می‌توان آن را از طریق فروشگاه Google Play و با ثبت نام در لیست دسترسی اولیه دانلود کرد.

بیشتر بخوانید:

به گفته The Verge، DynamicSpot در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس است. این نسخه به شما امکان می دهد موقعیت و ابعاد جزیره را بر اساس موقعیت بریدگی دوربین سلفی در دستگاه اندرویدی خود تنظیم کنید. با این حال، برای استفاده از برخی عملکردهای پیشرفته تر، مانند نمایش جزیره در صفحه قفل یا ضربه زدن روی نمادها برای باز کردن برنامه ها، باید 4.99 دلار بپردازید.

از آنجایی که DynamicSpot در حال حاضر به صورت آزمایشی در دسترس کاربرانی است که در لیست دسترسی اولیه ثبت نام کرده اند، برخی مشکلات عملکردی پیش بینی می شود. از سوی دیگر، این ویژگی به صورت بومی در اندروید موجود نیست و بنابراین برای یکپارچه سازی عملکرد آن به زمان و دقت نیاز دارد.

عکس عملکرد جدید آیفون به زودی در اندروید کپی شد!

در حال حاضر، DynamicSpot بیشتر شبیه یک افزونه زیباسازی صفحه نمایش است و بسیاری از ویژگی های پیشرفته و جذاب Dynamic Eye اپل را ندارد. با این حال، نسخه پولی DynamicSpot شامل ویژگی‌هایی برای تغییر نحوه تعامل ضربه‌ها و ضربه‌های طولانی با اعلان‌ها است. قابلیتی که حتی در جزیره پویا اپل هم وجود ندارد. به نظر می رسد این اپلیکیشن در مسیر پیشرفت است و به مرور زمان کاملتر خواهد شد.

5858

دکمه بازگشت به بالا