علمی و پزشکی

قابلیت جدید اینستاگرام برای پولدار شدن اینفلوئنسرها:امکان جایزه بگیری!

متا (فیسبوک سابق) رسما تایید کرد که در حال آزمایش ابزار جدیدی به نام “هدایا” برای اینستاگرام است که با استفاده از آن کاربران می توانند قدردانی خود را از حساب های خود در قالب هدایا نشان دهند و حتی کمک مالی کنند.

ویژگی جدید درآمدزایی اینستاگرام برای اینفلوئنسرها

گاهی اوقات برخی از کاربران علاوه بر لایک برخی از پست ها، تمایل به پشتیبانی از صفحات مورد نظر و حتی پرداخت آن ها را دارند. اینستاگرام به این نیاز برخی از کاربران توجه کرده و در حال آزمایش داخلی ابزار جدیدی به نام Gifts است تا امکان هدیه دادن در قالب مالی را فراهم کند. تلاش های اینستاگرام برای توسعه ابزار هدیه قبلاً گزارش شده بود و اکنون متا آزمایش داخلی این ابزار را تأیید کرده است که نشان می دهد این شرکت رسماً روی چنین ویژگی کار می کند.

اینستاگرام به عملکرد Gifts مجهز خواهد شد

به گفته سخنگوی متا، این شرکت در حال حاضر در حال آزمایش این ویژگی به صورت داخلی است. اگرچه به نظر می رسد Gifts در حال توسعه است، نمونه اولیه در حال آزمایش است. این ویژگی اولین بار توسط الساندرو پالوزی توسعه دهنده موبایل در ماه جولای گزارش شد. بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط این منبع آگاه، دکمه ای در زیر منو به نام «محتوای قیمت» در اینستاگرام اضافه می شود تا کاربران بتوانند از طریق آن اکانت مربوطه را قیمت گذاری کنند. حدود یک ماه بعد، همان منبع آگاه اعلام کرد که این ویژگی توسعه یافته و به Gifts تغییر نام داده است.

بیشتر بخوانید: نقص بزرگ آیفون 14 چند روز قبل از عرضه جهانی آشکار شد

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این ویژگی وجود ندارد. اما با نگاهی به پلتفرم‌های دیگر با گزینه‌های هدیه، انتظار می‌رود این ویژگی شرایطی را برای کمک‌ها و هدایا فراهم کند.

در حال حاضر، بزرگترین رقیب اینستاگرام، تیک توک، ویژگی مشابهی به نام Gifts دارد تا کاربران بتوانند به حساب خود هدیه بدهند. شاید اینستاگرام نیز در تلاش است تا این قابلیت را برای پلتفرم خود فعال کند و حتی آن را به قابلیت درآمدزایی تبدیل کند.

دکمه بازگشت به بالا