عمومیکسب و کار ایرانی

ساده ترین راه برای دانلود فیلم ها و عکس ها از اینستاگرام

همه ما ممکن است نیاز به دانلود فیلم ها و عکس ها از اینستاگرام به موبایل داشته باشیم. در اینجا ترفندهای آسان و سریع برای دانلود یا ذخیره فیلم و عکس از اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. بسیاری از تکنیک‌هایی که در جاهای دیگر آموزش داده می‌شوند نیاز به نصب اپلیکیشن روی گوشی دارند یا پیچیده و فنی هستند.

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام با استفاده از مرورگر گوشی خود (بدون نصب برنامه)

در این روش از مرورگر گوشی یا کامپیوتر و وب سایت استفاده می کنیم.

اینستاگرام را باز کنید و عکس یا ویدیویی را که می خواهید ذخیره کنید پیدا کنید. روی نماد منو (سه نقطه) در گوشه سمت راست بالای عکس کلیک کنید و از منوی باز شده گزینه Copy Link را انتخاب کنید، این آدرس عکس یا ویدیو اینستاگرام در مرورگر شما ذخیره می شود.

برای دانلود instagram photo reels download در کروم یا هر مرورگر دیگری به سایت downloadinsta.app بروید. لینک کپی شده از اینستاگرام را در قسمت بالای این صفحه قرار دهید و روی دکمه دانلود کلیک کنید. پیش نمایشی از آن عکس یا ویدیو به شما نمایش داده می شود که زیر آن یک دکمه آبی وجود دارد که با کلیک بر روی آن دکمه می توانید ویدیو یا عکس را از اینستاگرام دانلود کنید. اگر در پست اینستاگرامی که می خواهید دانلود کنید چندین اسلاید وجود دارد، این صفحه به شما امکان می دهد هر اسلاید را دانلود کنید.

ذخیره عکس و ویدئو اینستاگرام از حساب‌های خصوصی

روش فوق فقط برای پست هایی قابل استفاده است که نمایه شخصی که آنها را ارسال کرده است عمومی است. این بدان معناست که اگر نمایه شخصی شخصی باشد، نمی‌توانید عکس‌ها یا ویدیوهایی را که پست کرده‌اند با این روش دانلود کنید.

اکثر برنامه‌های موجود برای دانلود عکس‌ها و ویدیوها از اینستاگرام دارای همین محدودیت هستند. البته برخی از اپلیکیشن ها قابلیت دانلود فیلم و عکس از اکانت های خصوصی اینستاگرام را دارند. برای استفاده از آنها، باید نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود را به برنامه بگویید. بنابراین استفاده از این اپلیکیشن ها به دلایل امنیتی توصیه نمی شود.

در اینجا روشی را در اختیار شما قرار می دهیم که با آن می توانید عکس ها و ویدیوهای اینستاگرام را از حساب های شخصی دانلود کنید. می توانید این کار را به صورت آنلاین با مرورگری مانند Chrome یا Firefox و فقط در رایانه یا لپ تاپ خود انجام دهید:

در رایانه یا لپ تاپ، مانند کروم، به instagram.com بروید و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد حساب اینستاگرام خود شوید.

از جستجوی اینستاگرام برای پیمایش به نمایه خصوصی مورد نظر، پیدا کردن عکس یا ویدیوی مورد نظر و ضربه زدن برای بزرگنمایی استفاده کنید. روی نماد سه نقطه برای پست مورد نظر کلیک کنید و Go to Post را انتخاب کنید. پست در صفحه ای جداگانه ظاهر می شود. حالا دکمه Ctrl + U را فشار دهید تا کد HTML صفحه را مشاهده کنید. تمام کدهای این صفحه را با Ctrl + A انتخاب کنید و با Ctrl + C کپی کنید.

یک تب جدید در مرورگر خود باز کنید و به این آدرس (https://aloinstagram.com/private-downloader/private.php) بروید.

وب سایتی که باز می شود دارای سه قسمت است. کد 2 را که کپی کردید در قسمت سوم (که بزرگترین است) قرار دهید. و روی دکمه دانلود در زیر آن کلیک کنید.

تمامی عکس ها و فیلم های پست در کادر مربوطه هر کدام با دکمه دانلود جداگانه نمایش داده می شوند و می توانید هر آنچه را که می خواهید دانلود کنید.

مزایا و معایب این روش برای دانلود ویدیوهای اینستاگرام

این روش برای حساب های شخصی و برای پست های چند اسلایدی به خوبی کار می کند. اما ایرادش اینه که روی موبایل نمیتونه کار کنه و یه مقدار پیچیده و فنیه.

امیدواریم با کمک این پست توانسته باشید فیلم، ویدیو یا حلقه اینستاگرام مورد نظر خود را دانلود کنید.

اگر می خواهید استوری را از اینستاگرام ذخیره کنید، مقاله ما در مورد نحوه دانلود استوری اینستاگرام را بخوانید.

دکمه بازگشت به بالا