عمومیکسب و کار ایرانی

چگونه افکت های اینستاگرام را حذف کنیم

استوری اینستاگرام یک راه موثر و عالی برای تعامل با کاربران است. در سال ۲۰۱۹ ، روزانه ۵۰۰ میلیون حساب از استوری اینستاگرام استفاده کرده‌اند. ۶۷٪ از کل کاربران اینستاگرام ۱۸ تا ۲۹ ساله هستند. ویژگی های تعاملی استوری  مانند نظرسنجی ، سوالات و افکت اینستاگرام روش های سرگرم کننده ای برای جذب این کاربران جوان است. شما برای اینکه بتوانید فالوور جذب کنید یا با فالوورهای خود تعامل داشته باشید باید هر روز از استوری استفاده کنید.

افکت‌های اینستاگرام بهترین روش برای داشتن استوری‌های زیباتر و جذابتر و افزایش نرخ تعامل با کاربران است. برخی از این افکت‌ها برای تغییر رنگ عکس‌ها یا افزایش کیفیت عکس‌ها استفاده می‌شود ولی برخی دیگر واقعیت افزوده است یعنی برخی تصاویر و انیمیشن‌ها به صورت شما یا محیط اضافه می‌شود. در ادامه این مقاله درباره نحوه فعالسازی افکت اینستاگرام و روش‌های استفاده از آنها صحبت می‌کنیم.

چگونه افکت اینستاگرام را فعال کنیم؟

فعال کردن افکت‌های اینستاگرام اصلا سخت نیست. کافی است اینستاگرام خود را از طریق یکی از اپ استورهای معتبر به آخرین نسخه آپدیت کنید. پس به روز رسانی شما امکان استفاده از تمامی افکت‌ها در دوربین جلوی موبایل و تبلت روی صورت و محیط، تصاویر و ویدئو‌های خود را خواهید داشت. به همین راحتی!

در هر آپدیت اینستاگرام ممکن است افکت‌های جدید به استوری و لایو اینستاگرام اضافه شود.

چگونه از افکت‌های اینستاگرام استفاده کنیم؟

  • کافی است به صفحه اینستاگرام خود رفته و عکس پروفایل خود لمس کنید. یا روی دوربینی که در سمت چپ بالای صفحه می‌بینید ضربه بزنید.
  • دوربین باز شده و می‌توانید با دوربین جلو تصویر خود یا با دوربین پشت تصویر محیط را مشاهده کنید. دوربین را تنظیم کنید.
  • در پایین صفحه آیکون‌های دایره‌ای شکلی مشاهده می‌کنید. این آیکون‌ها همان فیلترها هستند.

سرچ افکت اینستاگرام و یافتن افکت های برتر

 

برای استفاده از افکت اینستاگرام برای استوری ها، تماس های ویدیویی و … ابتدا باید این افکت ها را پیدا کنید، بدیهی است که دسترسی صحیح به این افکت ها ما را در رسیدن به هدفمان یاری می دهد، بنابراین در این قسمت سعی کردیم افکت های مناسب اینستاگرام را در فرم کلی و بصری

برای استفاده از بهترین افکت های اینستاگرام، کافی است اپلیکیشن را باز کنید و سپس انگشت خود را به سمت راست لبه سمت چپ بکشید یا روی نماد دوربین در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید.

مطمئن شوید که در حالت “normal” هستید. دکمه شاتر باید در مرکز باشد و اطراف آن را آیکون های گردی که افکت های اینستاگرام هستند احاطه کرده باشد

بروزرسانی افکت های اینستاگرام |بهترین افکت های اینستاگرام برای سلفی

معرفی جذاب ترین افکت های اینستاگرام

با معرفی جذاب ترین فیس افکت های اینستاگرام در خدمت شما هستیم. پس حتما با ادامه مقاله همراه باشید.

 

قبل از معرفی فیس افکت ها این نکته را بگوییم که این افکت ها کاملا سلیقه ای هستند و ما اینها را براساس نظرسنجی و توجه کاربران ببه این افکت ها جمع آوری کرده ایم. حتما افکت های بسیار زیادی هستند که شاید افراد زیادی از آن استفاده نمیکنند اما از نظر شما جذاب و کاربردی است.

فیلتر ارایش اینستاگرام

 

از آنجایی که بسیاری از افراد علاقه زیادی به فیلتر ارایش اینستاگرام دارند چند نمونه ازفیلتر های آرایش اینستاگرام را بیان خواهیم نمود.

شما به خرید شماره مجازی chatgpt بروید.در اینجا روی دریافت شماره کلیک کنید.

دکمه بازگشت به بالا