اقتصادی

فروش نقدی و بدون قرعه‌کشی دو محصول ایران خودرو /تناقض ساعت اعلامی برای شروع طرح

گروه صنعتی ایران خودرو در سومین فروش فوق العاده محصولات هایما در نظر دارد دو مدل هایما S7 پلاس توربو اتوماتیک و S5 اتوماتیک شش دنده ای را به صورت نقدی با حداکثر زمان تحویل سه ماهه و بدون قرعه کشی عرضه کند. درخواست خرید این دو محصول امروز از ساعت 10 یا 11 صبح (چهارشنبه / 16 آذر) آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، دکتر فروش دوم ایران خودرو به صورت نقدی بدون انتظار قرعه کشی در نیمه اول آبان ماه (۲۱ آبان) و اولین دوره تعمیر و نگهداری مربوط به ابتدای شهریور ماه سال جاری، تنها برای توربوشارژر اتوماتیک هایما S7 پلاس اجرا شد. S5 همچنین برای اولین بار با این روش فروش شش سرعت اضافه کرد.

در سومین طرح فروش نقدی و غیر قرعه کشی این خودروساز بزرگ از صبح امروز (چهارشنبه/ 15 آذرماه) دو محصول هایما S7 پلاس توربو اتوماتیک و هایما S5 مجهز به گیربکس شش سرعته اتوماتیک عرضه می شود. در این طرح

بالاخره 10 یا 11؟

ایران خودرو با اعلام این طرح، زمان شروع ثبت نام ساعت 10 صبح اعلام شده است. ضمن اینکه در قسمت فروش این محصول ساعت 11 صبح زمان شروع ثبت نام درخواست های متقاضیان اعلام شد. در حالی که در طرح های فروش غیر قرعه کشی و همچنین سایر طرح های فروش (فروش فوق العاده، پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید) که مشتریان نهایی را به روش قرعه کشی شناسایی می کنند، مهلت درخواستی وجود ندارد و ثبت نام تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، این مغایرت در ساعات اعلام شده (در صورت شروع از ساعت 10 صبح) می تواند فرصت را برای بسیاری از متقاضیان سلب کند. البته 11 ساعت در این طرح محتمل تر به نظر می رسد. با این حال، در طرح های قبلی مانند این، 10 ساعت بیشتر رایج بود.

فروش نقدی بدون قرعه کشی دو محصول ایران خودرو / مغایرت زمان اعلام شده برای شروع پروژه

این خودروها در رنگ های سفید، مشکی متالیک، زغالی متالیک، خاکستری متالیک و نقره ای متالیک با حداکثر زمان تحویل سه ماه و با قیمت قطعی 675 میلیون تومان برای هایما S7 توربوشارژر و 595 میلیون تومان برای هایما S5 توربوشارژر اتوماتیک عرضه می شوند. .

طبق روال طرح های فروش فوق العاده قیمت خودرو قطعی است اما در صورت افزایش قیمت و شرایط قانونی خریدار موظف به پرداخت مابه التفاوت خواهد بود.

لازم به ذکر است از آنجایی که این طرح قرعه کشی نمی شود، متقاضیان باید در زمان ثبت نام خودرو را پاس کنند. بر این اساس، متقاضیانی که در مرحله اول فروش Haime بدون قرعه کشی ثبت نام کرده اند، امکان ثبت نام در این طرح را نخواهند داشت.

متقاضیان می توانند جهت ثبت نام و پرداخت وجه به سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای خرید محصول مورد نظر. ، مشتری با وارد کردن کد کاربری و رمز عبور خود وارد صفحه ثبت نام شده و پس از انتخاب رنگ خودرو می تواند در زمان ثبت نام فقط به صورت آنلاین وجه پرداخت کند.

تنها محدودیت شرکت در این طرح اختصاص یک دستگاه خودرو به هر ایالت است و ثبت نام برای مشتریان قانونی امکان پذیر نیست.

فروش نقدی بدون قرعه کشی دو محصول ایران خودرو / مغایرت زمان اعلام شده برای شروع پروژه

گفتنی است اطلاعات و ارائه محصول جدید هایما S5 با گیربکس AT6 و مقایسه آن با هایم S5 و همچنین مشخصات این خودرو. ارتباط در دسترس.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا