ورزشی

فقط خودی‌ها به وزارت‌خانه دعوت می‌شوند؟

مرتضی رضایی: یک نشست رسمی در وزارت ورزش و جوانان با اهالی رسانه!البته نه همه رسانه‌ها؛بلکه رسانه‌های خودی!این تعریف جدیدی است از وزارت ورزشی که حالا کسی در راس آن است که همیشه شعارش عدم تبعیض بوده،چه آن زمان که در آموزش و پرورش بود،چه کمیته المپیک اما ظاهرا این بار قصه دعوت از رسانه ها به حکایت از دو بخش دارد؛خودی ها و غیر خودی ها!

دعوت عجیبی بوده و ظاهرا نباید سایر رسانه‌ها در آن شرکت می‌کردند،چرا که بحث‌ مهمی مثل احداث ورزشگاه جدید در تهران مطرح بوده و نباید سایر رسانه‌ها از آن با خبر می‌شدند!ورزشگاهی که شخص رییس جمهور دستورش را داده و از همه اهل فن و به خصوص رسانه‌ها خواسته بود تا هر کمکی از دست‌شان برمی‌آید انجام بدهند اما ظاهرا سایر رسانه‌ها برای دوست خوبم محسن معتمدکیا در مدیر کل روابط عمومی وزارت‌خانه اهمیتی نداشته‌اند که فقط خودی‌ها در آن جلسه حضور داشته‌اند!

دوست خوبم محسن معتمدکیای عزیز!شما به عنوان متولیان اصلی ورزش باید همه رسانه‌ها را به یک چشم بیینید،حتی آنهایی که منتقد هستند.(که البته تا اینجای کار ما نبوده‌ایم)رسانه،رسانه است و این تبعیض‌ها است که باعث می‌شود فاصله بیفتد بین شما و همه کسانی که هدف‌شان چیزی غیر از کمک کردن نیست و نخواهد بود.

251 251

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا