عمومیکسب و کار ایرانی

قیمت تعمیر ماکروفر کرج در پاییز 1402 چقدر است؟

تعمیر ماکروفر و تعویض برد ماکروفر کرج

دنبال تعمیرکار ماکروفر شهر کرج هستی؟ تعمیر ماکروویو، تعمیرات سولاردام و تعمیر ماکروفر سامسونگ، ال جی، بوش و میدیا را با هزینه تعمیر ماکروفر ارزان به هوم سرویز بسپرهوم سرویز با شناسایی و انتخاب سخت گیرانه متخصصین در سطح شهر کرج در خدمات تعمیرات مایکروفر و تعمیر مایکروویو در محل شهر کرج دسترسی به مرکز تخصص تعمیر ماکروفر را تسهیل نموده است.خاطر نشان می سازد این انتخاب در دسترس کلیه ساکنین شهر کرج قرار گرفته است که با مطالعه و بررسی سوابق متخصصین و همیاران هوم سرویز و از بین تعمیر انواع مایکروویو، مایکروفر و سولاردام کرجی، متخصص مورد نظر خود را پس بررسی نظرات سایر مشتریان در شهر کرج و همینطور مشاهده مدارک و سوابق همیاران فعال در تعمیر ماکروفر کرج انتخاب نمایند.

تعمیر ماکروفر و ماکروویو

تعمیر ماکروفر برای بسیاری در اولویت قرار دارد. اگر بخواهیم یک وسیله کاربردی و بسیار پرمصرف را برای افراد نام ببریم قطعا ماکروفر، مایکروویو، سولاردم ها هستند. نصب و تعمیر ماکروفر توکار در آشپزخانه موجب می شود در زمان شما بسیار صرفه جویی شود. تعمیر مایکروفر موجب صرفه جویی در زمان پخت و پز می شود. طبعا در صورت بروز ایراد باید سریعا اقدام به تعمیر مایکروفر در منزل نمود. قطعا تعمیر ماکروفر در منزل یا تعمیر ماکروویو باید توسط کارشناس و تعمیرکار حرفه ای انجام شود. در ادامه به عیب یابی و تعمیرات ماکروویو و قیمت تعمیر مایکروفر و مایکروویو می پردازیم.

تعمیر ماکروفر در محل شامل چه مواردی است؟

خوشبختانه در صورت بروز ایراد در ماکروفرها و سولاردام ها حدود 95 درصد ایرادات توسط تعمیرکار ماکروفر در منزل رفع می شود و نیازی به انتقال وسیله به تعمیرگاه ماکروفر نمی باشد. قطعات زیر در خدمات تعمیر ماکروفر در منزل تعمیر یا تعویض می شوند.

تعمیر ماکروفر و تعویض مگنترون و تعویض لامپ روشنایی :

لامپ خلاء و یا مگنترون یکی از قطعات اصلی در تعمیرات ماکروفر می باشد. مگنترون ماکروفر وظیفه ی اصلی ایجاد گرما در ماکروفر را دارد. کلمه ی مگنترون گرفته شده از دو کلمه ی مگنت و الکترون است. مگنترون امواج رادیویی را که طول آن پنج اینچ است را تولید می کنند و موجب حرکت مولکول های غذا و در نهایت پختن غذا می شود. لامپ اشعه مایکروفر بعد از حدود 10 سال استفاده اغلب نیاز به تعویض دارد. تعمیر ماکروفر و تعویض لامپ مایکروفر در محل انجام می شود.

تعمیرات ماکروفر و تعویض ترانس ولتاژ مایکروفر :

یکی از قطعات مهم در تعمیر مایکروفر، ترانس می باشد. این قطعه در صورتی که ایراد پیدا کند موجب از کار افتادن ماکروفر می شود. این قطعه نیز در خدمات تعمیر ماکروفر در منزل تعمیر یا تعویض می شود.

تعمیرات ماکروویو و تعویض میکروسویچ و زبانه درب :

خراب شدن این قطعات موجب از کار افتادن کامل مایکروفر می شود. تعمیر درب ماکروفر و تعویض میکروسوییچ درب ماکروفر در محل انجام می شود.

تعمیر ماکروفر و تعویض کاغذ میکا :

این قطعه یک فیلتر برای لامپ اشعه است. هر سالی یکبار باید فیلتر اشعه عوض شود. در هر بار سرویس ماکروفر تعویض این قطعه انجام می شود.

کلیک کنید: نمایندگی تعمیر ماکروفر در کرج

اجرت تعویض مگنترون |ترموستات ماکروفر

تعمیر فن ماکروفر :

تعمیرات فن مایکروفر در محل انجام می شود.

تعمیر ماکروفر و تعمیر موتور گردان ماکروفر :

غذای روی یک صفحه‌ی گردان در داخل مایکروفر قرار می‌گیرد که با چرخاندن غذا موجب می شود همه قسمت های غذا به یک اندازه پخته شود. نچرخیدن سینی ماکروفر اغلب به علت خرابی موتور گردان است. تعویض موتور گردان جزو خدماتی است که در منزل انجام می شود.

تفاوت مایکروفر با مایکروویو

اگر شما هم در آن گروه از افراد قرار دارید که به دنبال خرید مایکروفر هستند، حتما اسامی و اصطلاحات زیادی را در این زمینه شنیده اید. اگر می خواهید تفاوت ها و کاکرد دستگاه ا را به خوبی متوجه شوید، بهتر است ابتدا با اسامی آن ها به خوبی آشنا باشید. ممکن است در هنگام تحقیق ویا خرید با این نام ها برخورد کرده باشید :

  • OVENS : فر
  • GAS OVENS : فر گازی
  • ELECTRIC OVENS : فر برقی
  • INDUCTION : فر اینداکشن
  • HALOGEN : فر هالوژن یا تابشی
  • MICROWAVES : مایکروویو

همانطور که در ابتدا اشاره کردم، این وسایل مدل های پیش رفته تر فرهای گازی هستند. به طور کلی فر به وسیله ای گفته می شود که عمل پخت و گرم کردن غذا را به عهده داشته و دمای یکنواخت را برای همه قسمت ها فراهم می کند. حال این مدل های جدید همین کار را با سیستمی متفاوت، سرعت بیش تر و زمان کم تر انجام می دهند.

مایکروویو

در ابتدا به تعریفی از مایکروویو می پردازیم. این دستگاه که مجهز به گرمکن با اشعه ( امواج مایکرو ) و المنت تابشی از بالا می باشد. این امواج خاصیتی مانند فرکاس بالا با طول موج کوتاه داشته که با توجه به نوع ماده ای که به آن تابیده می شوند، سه واکنش متفاوت نشان می دهند. به این معنا که یا جذب آن ماده می شوند، یا منتشر شده و یا از آن انعکاس می یابند. از آنجایی امواج مایکرو با جذب شدن در مواد دارای آب دمای آن را بالا می برند، برای آشپزی و پخت غذا نیز به کار برده می شوند. در واقع پخت غذا در مایکروویو توسط امواج با طول موج کوتاه صورت می گیرد.

سوئیچ اینترلاک درب ماکروفر کار نمی‌کند

یکی از رایج‌ترین دلایل چرخیدن صفحه گردان ماکروفر وقتی درب آن باز است، معیوب بودن سوئیچ درب است. در بیشتر موارد مشکل مربوط به کلید اینترلاک درب ماکروفر است که ماکروفر پس از باز کردن درب به‌کار خود ادامه می‌دهد.

گاهی سوئیچ درب فشرده شده و به موقعیت خود بازنمی‌گردد. در این صورت، ماکروفر تشخیص می‌دهد که درب آن هنوز قفل است و برنامه ادامه می‌یابد. گاهی اوقات هم ممکن است سوئیچ خراب شده باشد و به‌طور مناسب به برق پاسخ ندهد.

برای حل این مشکل سوئیچ اینترلاک را بررسی کنید تا ببینید آیا خراب شده یا خیر. برای دسترسی به کلید اینترلاک باید ماکروفر را خاموش کنید، آن را از برق بکشید و صفحه کلید را جدا کنید. سپس آن را بیرون بیاورید یا باز کنید و با فشار دادن آن را آزمایش نمایید.

اگر سوئیچ صدای کلیک ندارد خراب شده و باید آن را تعویض کنید. تعمیر سوئیچ اینترلاک کاری تخصصی است و بهتر است آن را به تعمیرکار متخصص بسپارید.

دکمه بازگشت به بالا