عمومیاقتصادیکسب و کار ایرانی

قیمت نهال گردو چند است و بر چه اساسی تعیین می شود؟

این روزها که همه به دنبال راهی برای سرمایه گذاری هستند ، در فکر ساختن نهالستان گردو هستید پس نیاز به خرید نهال گردو دارید! سرمایه گذاری در نهال گردو بسیار کم خطر و سودآور است و اگر اصول آن را بدانید قطعاً در کار خود موفق خواهید شد. طبیعتاً هیچ معلولیتی بدون دلیل پذیرفته نمی شود. همانطور که در بالا ذکر شد ، نهال گردو به اندازه نقشه گنج اهمیت دارد ، اما اگر دلیلی برای آن نباشد ، فرو می ریزید. بنابراین ، بهتر است مهمترین دلایل سودآوری خرید نهال گردو را روشن کنید:

ابتدا کافی است که سرمایه متوسطی برای خرید نهال گردو و شروع به سرمایه گذاری داشته باشید. بعلاوه ، سرمایه گذار هزینه های گزافی را برای نگهداری از یک نهالستان گردو متحمل نخواهد شد. با توجه به اینکه اکثر درختان گردو بسیار پربار هستند ، سود حاصل از خرید و سرمایه گذاری نهال گردو بسیار زیاد است. شما می توانید با مراجعه به آدرس nahalarghavan.com/buy-almond-seedlings/ اطلاعات جامعی از نهال بادام و گردو بدست آورید.

خواص و فواید خاص گردو مانند کلسیم ، پتاسیم و … منجر به استفاده از آن در سالاد و غذاهای مختلف شده است. بنابراین ، بدیهی است که تقاضای بازار برای این آجیل ارزشمند زیاد است .علاوه بر این ، اگر عملکرد درختان گردو زیاد باشد ، می توان گردوی حاصل را با بسته بندی صادراتی به سایر کشورها ذخیره یا ذخیره کرد. / کیفیت نهال گردو بر اساس زمان گلدهی ، بیولوژی کوددهی ، درصد باردهی و مقاومت به سرما ارزیابی می شود. ناگفته نماند که علاوه بر خصوصیات اصلی یک نهال گردو ، اصالت آن نیز هنگام خرید مهم است.

جالب است بدانید که اصالت نهال گردو به ایران برمی گردد که در حال حاضر یکی از چهار کشوری است که نهال گردو تولید می کند. با این حال ، با گذشت زمان ، انواع مختلفی از نهال گردو در مناطق مختلف ظاهر شد ، که منجر به این واقعیت شد که خرید نهال گردو بسیار متفاوت شروع شد.

نهال گردو بسته به محل رشد و شرایط آب و هوایی منطقه متفاوت است. نهال گردو ژئوتیپ ، نهال گردو Franket ، نهال گردو چندلر ، نهال گردوی تویسرکان ، نهال گردوی دسته ای و … نمونه های اصلی نهال گردو هستند / آب و هوای منطقه و نوع خاک زمین برای احداث نهالستان گردو از مهمترین عوامل تعیین نوع نهال است. اما یکی از گسترده ترین نهال های گردو ، نهال گردوی چند لایه ای است که معمولاً به باغداران توصیه می شود.

چندلر نام نهال گردوی پیوندی است که اولین بار در سال 1979 در دانشگاه کالیفرنیا معرفی شد. این نوع نهال گردو برای کاشت در ارتفاع 400 تا 1200 متر مناسب است. / رقم گردو چندلر یکی از پر کشت ترین انواع گردو در جهان است که به طور عمده در کالیفرنیا کشت می شود. این نهال گردو خیلی دیر شکوفا می شود و برای مناطقی از ایران مانند کرمان ، کردستان ، تویسرکان ، قزوین ، تهران ، آذربایجان بسیار مناسب خواهد بود.  برای آگاهی از قیمت نهال سه ساله گردو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مغز گردوی چندلر کاملا شفاف و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. مقاومت نهال گردو چندلر در برابر سرما و آفات قابل توجه است که آنقدر زیاد است که در ایالات متحده بسیار محبوب شده است. گردوی چندلر دارای ساختار بیضی شکل و پوستی نازک است که به راحتی پوست آن جدا می شود. به عبارت دیگر ، پوست یک گردوی چندلر نرم و شکننده است ، که به راحتی می شکند.

با خرید نهال گردو به سرعت سود خواهید برد ، زیرا ؛ چندلر نمونه پرباری است که بین سال اول و دوم میوه می دهد. محصول این نهال از لحاظ ظاهری نیز بسیار یکدست و خوش طعم است .

با کمی تحقیق خواهید فهمید که خرید نهال گردو و سرمایه گذاری روی آنها چقدر سودآور است. بنابراین برای تغییر وضعیت اقتصادی خود اقدام کنید! برای ایجاد نهالستان گردو هیچ آموزش خاصی لازم نیست ، فقط باید با خرید نهال گردو آشنا شوید و یاد بگیرید که چگونه نهال گردو را به درستی بکارید.

عامل قیمت برای شروع سرمایه گذاری بسیار مهم است و عوامل زیادی مانند نوع نهال گردو ، تعداد میوه و غیره بر قیمت نهال گردو تأثیر می گذارد. بنابراین می توان قیمت نهال گردو را تا حدودی بیان کرد. با توجه به اینکه نهال گردو به انواع تجاری و غیر تجاری تقسیم می شود ، قیمت نهال گردوی غیرتجاری از 15 تا 20 هزار تومان و قیمت انواع تجاری نهال گردو از 20 تا 100 هزار تومان است. در این میان قیمت نهال گردوی چندلر متوسط ​​است.

البته برای دستیابی به اهداف تعیین شده و نتیجه سودآور ، رعایت اصول کار و انتخاب نهال های خوب ضروری است. برای تسهیل این امر ، بهتر است یک مرکز فروش نهال با اصالت و تجربه انتخاب کنید. یک نهالستان خوب معمولاً قبل از خرید اطلاعات کاملی در مورد انواع نهال گردو به خریدار می دهد و بسته به شرایط آب و هوایی منطقه به انتخاب بهترین نوع نهال گردو کمک می کند. از طرف دیگر ، یک نهالستان اثبات شده نهال را با قیمت های نامتعارف نمی فروشد.

امروزه این رقم گردو چندلر پیوندی یکی از برجسته ترین مورد کشت در کالیفرنیا است و یکی از معروف ترین و پر کشت ترین ارقام گردو در جهان محسوب می شود.ارقام گردو چندلر بخاطر کیفیت بالای مغز گردو و شفافیت ان به شدت با ارزش است…

گردو پدرو بخاطر یکی از ویژگی هایی که دارد مورد توجه قرار می گیرد.برای مناطق اب و هوایی سرمای بالا مناسب می باشد.درخت این گردو پایه کوتاه بوده و از نظر دیر برگ دهی همانند چندلر بوده و حدود 20 روز پس از درختان بذری شروع به رشد می کند…

گردو فرانکوت در اوایل سال 1800 میلادی توسط یک پیرمرد فرانسوی کشف شد.آن دارای پوستی نازک بوده و کیفیتی بالا می باشد.میزان تولید آن از پدرو و چلندر بهتر تر می باشد کیفیت مرغوب و سفیدی مغز و عملکرد بالا و خوب گردو به عنوان یکی از ارقام …

گردو فرنور یکی از جدیدترین درختان تجاری و پوست کاغذی فرانسوی می باشد.نوع شکل این گردو گرد بوده و دارای پوست کاغذی و قابلیت کنده شدن راحت پوست از مغز می باشد.یکی از خصوصیات این گردو رنک مغز روشن و مقاومت به کرم سیب و بیماری بلایت گردو می باشد…

 

نهال گردو ی روند RDMمنشا ان کشور ایتالیا بوده و اسم کامل ان روند مولتی ناس است.گردو روند 20 روز بعد از شروع بهار آغاز به رشد میکند.این رقم بهترین گرده دهنده به دلیل تولید زیاد گل نر می باشد گردوی روند را برای گرده افشانی گردو چندلر …

خریداری نهال گردو، پرورش دلار بر روی شاخه های سبز:

خرید نهال گردو؛ با توجه با شرایط جغرافیایی و اقلیمی مورد نظر، اگر زمین کشاورزی شما فاکتور های لازم جهت کاشت و پرورش را داشته باشد، می تواند یکی از سودآورترین و ایمن ترین گام های اقتصادی در کشاورزی و باغداری قلمداد شود.

اگر در این سال ها نیت کاشت نژاد نهالی همانند نهال های میوه و یا ارقام غیر مثمر را داشته اید و نتوانستید انتخاب نمایید که کدام رقم، سودهی مناسب در کنار کاهش هدر رفت هزینه، بازار عرضه و تقاضای جذاب و تنوع بیشتر را دارد، بهتر است بدانید نهال گردو این رویا را به حقیقت بدل خواهد کرد.

دلیل های متعدد اقتصادی جهت کاشت نهال گردو و تاسیس نهالستان گردو به قدری به نقل از نهالستان ارغوان  منطقی می باشد که با صرف هزینه ای مناسب و منطقی، که شما می توانید از انواع نهال گردو به چشم طلای سبز یاد نمایید. انواع گردو هم در خارج از ایران و هم در داخل از ایران، بسیار متقاضی را مجذوب خود کرده است. برای استدلال این موضوع هم کافیست تنها به قیمت تمام شده ی هر خرید هر یک کیلو گرم گردو را برسی نمایید.

در سایت advancedtree.com می توانید اطلاعات مفید و کاربردی در مورد این نهال بدست آورید.

درخت گردو، پس از به بلوغ رسیدن و حداکثر رشد خود این توانایی را دارد که محصول کم نظیری را ارائه بدهد که سالانه با توجه به افزایش باردهی درختان گردو، سودهی خود را بیشتر نماید. این به آن معناست که تنها با یک بار سرمایه گذاری به این امر دست خواهید یافت.

راهنمای انتخاب نهال گردو پربار:

این انتخاب اغلب به سلیقه ی باغدار یا کشاورز می باشد، آن هم با توجه به شناخت بازار و جامعه ی هدف خود که در کنار در نظر گرفتن عوامل محیطی همچون: اقلیم، شرایط سرما و گرما، آبیاری، ارتفاع سطح از دریا و.. بستگی دارد. فروش انواع گردو در بسیاری از استان ها صورت می پذیرد که در این بین انواع نهال گردو محلی هم محبوبیت خاص خود را پیدا کرده است.

در گام بعدی پس از انتخاب نهال گردو با توجه به فاکتورهای اعلام شده در بالا، نوبت به انتخاب نهالستان گردویی مطمئن می باشد. نهالستان نهالستان ارغوان  با ارائه ی بیش از 17 رقم از مرغوب ترین و بهترین نهال گردو پیونذی و بذری، که از ارقام خارجی و ایرانی گردو می باشد، شما را در امر احداث باغ گردو یاری خواهد کرد. خرید نهال گردو مثل دلار سود دارد، حتما شما هم این جمله را شنیده اید، پس در ادامه همراه ما باشید تا نکات بیشتری را به اتفاق مرور نماییم.

خرید بهترین نهال گردو:

انتخاب بهترین نژاد درخت گردو، می تواند پلی برای شما در رسیدن به بالاترین سودهی رقم زند.

این خرید با توجه به شرایط جغرافیایی شما و انتخاب رقم مورد نظر شما تعیین می گردد و نمی توان برای همه ی باغات، یک رقم را نام برد.

اما فرمول کلی می تواند جهت پرورش بهترین نوع درخت گردو، خرید نهال گردو پیوندی به نسبت نهال گردو بذری باشد.

انواع درخت گردو پیوندی به نسبت ارقام گردوی بذری، باردهی به مراتب بسیار بالاتر و مقاومت مناسبی هم در برابر آفات و بیماری های درختان گردو از خود به نمایش می گذارند.

راهنمای خرید نهال گردو:

حتما از انتخاب نهال های گردو، به فکر دست یابی به کشاورزی اقتصادی و خود کفایی بوده اید که ممکن است تجربه ی حرفه ای در زمینه ی کاشت، پرورش و برداشت گردو سبز نداشته باشید. حال در این میان مهم ترین سوالی که پیش می آید آن است که حین خرید نهال گردو بهتر است به چه نکاتی توجه نماییم و به کدام مرجع می توان اعتماد کرد.

نهالستان ارغوان  یکی از مراجع معتبر و ایمن خریداری نهال گردو در ایران است که شما می توانید با دریافت فاکتور رسمی، ضمانت بازگشت کالا، گواهی قرنطینه و مشاهده مجوز رسمی جهاد کشاورزی، با خیلی اسوده نهال گردو خود را خریداری نمایید.

توجه به نکاتی همچن سلامت ریشه های نهال، محل پیوند خوردن نهال، لیبل استاندارد بودن نهال، سالم بودن تنه ی نهال، به یک خرید نهال گردوی ایمن دست بیابید.همچنین وب سایت نهالستان نهالستان ارغوان  با تنوع قابل توجه ای که ارائه می دهد، نیاز هر کشاورز و باغداری را در انتخاب نهال باز گذاشته است تا رقم مورد نظر خود را خریداری نمایید.

با یک نگاه کلی به قیمت نهال گردو در این صفحه متوجه خواهید شد در سال 1400، میانگین قیمت نهال گردو مابین عدد 120 تا 300 هزار تومان می باشد.

 فروش نهال گردو برای نهالستان ارغوان  چه مزایایی در پی خواهد داشت؟

فروش نهال گردو، هم برای فروشنده و هم برای خریدار یک بازی بُرد بُرد است!

این فروش و خرید نهالی که انجام می شود، اگر از مرجع مناسبی صورت پذیرد، قطعا می تواند برای هر دو شخص سودآور باشد. زیرا نهالکاری بسیار امر سخت و دشواری می باشد، از آن طرف کشاورز با هزینه ی بسیار زیاد اقدام به احداث باغ نهال گردویی می کند تا با گذشت چند سال نتیجه ی سرمایه گذاری خود را ببیند، پس بهتر است در انتخاب دقت بیشتری صورت پذیرد و خدمات پس از فروش واقعی را ملاک قرار دهند.

نهالستان ارغوان  در کنار دیگر مجموعه های معتبری همانند: گلد نهال، دکتر نهال بهترین انواع نهال گردو پربار در ایران و جهان را ارئه می دهد. باردهی مناسب درختان گردو 50 درصد به واسطه ی مهارت کشاورز و 50 درصد به واسطه ی انتخاب صحیح نژاد درخت گردو می باشد.

  برای خرید نهال گردو؛ دو روش وجود دارد:

۱. نهال گردو پیوندی

۲. نهال گردو بذری

این دو گونه گردو، دو گونه نهالی هستند که توسط باغداران کاشته می‌شود. بنابراین در این مقاله قصد داریم تا به معرفی هر یک از رقم های محبوب آن و همچنین تفاوت آنها بپردازیم پس لطفا تا انتهای این متن همراه ما باشید.

معرفی نهال گردو پیوندی:

نهال گردو پیوندی؛ در واقع نهالی است که مراحل رشد خود در پس از سال دوم و یا سوم از پیوند خوردن شروع می‌کند. امکان پیوند زدن گردو بر روی برخی از پایه‌ها وجود دارد در حالی که برخی از پایه‌ها مقاومت کافی در برابر پیوند زدن را ندارند. برای پیوند زدن گردو، روش‌های مختلفی وجود دارد که انواع رایج آن:

  • پیوند وصله‌ای
  • شکمی
  • اسکنه

از انواع محبوب پیوند نهال های گردو می باشند.

پرورش نهال های گردویی که سلامت باشند و بالاترین کیفیت را دارا باشند، نکته ی بسیار مهمی می باشد که کشاورزان اغلب دچار سردرگمی حین خرید نهال گردو می شوند. همچنین خرید نهال گردو، معمولا کار بسیار آسان تری از پرورش بذر می باشد که از همین روی جهت سرمایه گذاری را می‌توانید از سایت دکتر نهال صورت دهید.

مزایای خرید نهال گردو پیوندی:

فواید خرید نهال گردو پیوندی، سبب شده است تا برخی از کاربران این روش را به نهال‌های بذری ترجیح دهند. به طور مثال باردهی بیشتر در این درخت گردو، می باشد.  به طور کل در حدود ۲ الی ۳ برابر باردهی این نهال های گردو از رقبای سنتی خود پیش گرفته است. از دیگر مزیت‌های این روش، امکان اصلاح ژنتیکی در نهال گردو (Walnut seedlings) است. به دلیل بروز تغییرات ژنتیکی در هنگام پیوند زدن، باغداران امکان تغییر نژاد در باغ گردو را خواهند داشت.

 

محبوب ترین نهال گردو پیوندی در بین کشاورزان:

نهال گردو چندلر پیوندی:

این نهال گردو، در برابر سرما مقاومت بسیار قابل توجهی از خود به نمایش می گذارد، همچنین از ارقام گردویی می باشد که در همان سال اول آغاز به باردهی میکند. گردو چندلر از ارقام پیوندی محبوب در مناطق معتدل تا نسبتا سردسیر می باشد. به طور عمومی از ارتفاع 900 الی 1500 متر می توان از بهره مند شد. شما همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نهال گردو چندلر در اینجا کلیک نمایید. قیمت نهال گردو چندلر پیوندی هم در بازه نهال های گردو مناسب قرار گرفته است.

نهال گردو فرنور پیوندی:

از دیگر نژاد های درختان پیوندی گردو می توان به نهال گردوی فرنور اشاره داشت. این نهال از گونه هایی با اصالت فرانسه می باشد و از محبوبیت بسیاری در مناطق سردسیر برخوردار می باشد. شما می توانید از نهال گردو فرنور در مناطقی با ارتفاع بیش از 1500 متر تا 2300 متر کاشت نمایید. قیمت نهال گردو فرنور هم مشابه انواع نهال گردو پیوندی دیگر می باشد. جالب است بدانید این گردوها از پربارترین درختان در جهان می باشند.

معرفی نهال گردو بذری:

  1. همان طور که از نام آن پیداست، نهال گردو بذری توسط بذر به عمل می‌آید.
  2. این نوع نهال مستقیما با کشت بذر رشد می‌کند.
  3. کاشت درخت گردو از طریق بذر، حساسیت‌های ویژه‌ای دارد که حتما باید مدنظر قرار گیرد.
  4. به طور مثال حفظ محتوای رطوبتی بذر و نهال و رسیدگی مداوم باید انجام شوند تا نهال به خوبی رشد کند.
  5. بنابراین خرید نهال گردو بذری حتما باید از طریق نهالستان‌های معتبر انجام گیرد تا تضمینی برای کیفیت آن باشد.

مزایای خرید نهال گردو بذری:

یکی از مزیت ‌های نهال گردو بذری، این است که گیاه سبز شده درست همانند نژاد بذر کشت شده خواهد بود. از این حیث افراد می‌توانند رقم گردوی مورد نظر خود را انتخاب کنند و با کاشت بذر آن و رسیدگی مداوم، صاحب نهال با میوه‌ای شبیه میوه مورد نظر شوند. این نوع نهال‌ها عموما در برخی سال‌ها، بسته به شرایط، باردهی زیادی دارند.

اما در این میان یکی از بهترین نژاد های نهال گردو در نهالستان ها برتر دکتر نهال می باشد. این نهال در سال اول باردهی خود را آغاز می نمایید و کاملا مشابه رقم چندلر و فرنور باردهی دارد. قیمت نهال گردو ژنوتیپ برتر تقریبا 50 درصد از رقم های پیوندی کمتر می باشد و مناسب مناطق نسبتا گرمسیر تا معتدل می باشد. گردوی ژنوتیپ برتر یکی از محبوب ترین گونه های گردو در ایران می باشد.

تفاوت نهال گردو بذری و نهال گردو پیوندی:

این که دو نوع نهال بذری و پیوندی چه تفاوت‌هایی دارند و کدامیک از آن‌ها برای کشت مناسب‌تر است، بستگی به انتظار مشتری از نهال دارد. در مورد نهال‌های پیوندی معمولا مسئله باردهی قابل توجه است. درختان گردو که از طریق پیوند رشد می‌کنند، معمولا کمتر دچار تغییر جنسیتی می‌شوند. این امر سبب می‌شود تا باردهی آن‌ها در طی سالیان حفظ شود. این در حالی است که در مورد نهال گردو بذری، ممکن است در باردهی دچار نوسان شود.

اهمیت خرید نهال باکیفیت:

با توجه به مطالبی که عنوان شد، هر یک از انواع بذری و پیوندی دارای مزایای مربوط به خود هستند. آنچه که حائز اهمیت است، انتخاب و خرید نهال باکیفیت است که می‌تواند بهترین تضمین برای به ثمر نشستن درخت شما باشد. نهال‌هایی که از نظر تغذیه مانند کوددهی به موقع و یا آبیاری منظم به خوبی پرورش یافته باشند، معمولا سریع‌تر رشد کرده و به بار می‌نشینند.

بنابراین اولین قدم برای ایجاد یک باغ گردو، تصمیم گیری در انتخاب نهال از نوع بذری یا پیوندی است. پس از تعیین نوع نهال، لازم است تا نهال‌های مورد نظر از طریق نهالستان‌های معتبر خریداری شوند تا از نظر کیفیت و قدرت باردهی مورد تایید باشند. پس از آن لازم است تا بستر مناسب برای کشت نهال تهیه شود. رسیدگی به موقع و هرس درختان گردو می‌تواند در کیفیت باردهی آن، نقش اساسی داشته باشد.

چگونه می‌توان نهال گردو باکیفیت را شناسایی کرد:

از آنجایی که احداث باغ گردو و کاشت درخت گردو، خود به عنوان یک روش سرمایه گذاری شناخته می‌شود، بنابراین دقت در انتخاب نهال از اهمیت بالایی برخوردار است. نهال‌های باکیفیت معمولا از قطر مناسبی برخوردار هستند و کشیده و لاغر نیستند. این نهال‌ها معمولا از شاخ و برگ مناسبی برخوردار هستند و شاداب و قوی به نظر می ‌رسند.

در مورد انتخاب نهال‌ های گردو پیوندی، باید به پایه و پیوندک توجه کرد. همچنین نهال پیوندی باید حداقل یک یا دو سال سن داشته باشد تا بتوان پیوند را روی آن انجام داد. نهال باکیفیت باید در شرایط مناسب پرورش یابد و همچنین از نظر تغذیه و مراقبت‌های مرسوم به خوبی تیمار شده باشد. نهال گردو؛ همچنین باید در شرایطی عاری از هرگونه آفت و بیماری رشد کند تا خللی در روند رشد آن ایجاد نشود.

نهال گردو را از کجا تهیه کنیم:

پس از آن که از ضرورت خرید یک نهال گردو باکیفیت آگاه شدیم، وقت آن رسیده است تا با روش‌های خرید نهال آشنا شویم. خرید نهال؛ امروزه از طریق حضوری و اینترنتی امکان پذیر است. خرید از یک نهالستان و مرکز معتبر که بتواند تضمینی برای سرمایه گذاری باشد، بسیار حائز اهمیت خواهد بود. بنابراین لازم است تا در هنگام خرید، دقت لازم به کار گرفته شود.

نهالستان دکتر نهال با به کارگیری متخصصانی در زمینه رشد و پرورش انواع نهال گردو پیوندی و بذری، خیال کاربران را از بابت خرید اینترنتی راحت کرده است. محصولات ما از لحاظ کیفیت رشد، در بهترین شرایط پرورش یافته‌اند. مجموعه دکتر نهال با در نظرگیری نیاز مشتریان، محصولات خود را به بهترین شکل بسته بندی کرده و در کمترین زمان ممکن به دست خریدار می‌رساند.

دکمه بازگشت به بالا