اقتصادی

مشکلات نهاده‌های دامی باید هر چه زودتر رفع شود

مجله تفریحی زیباروز/ تهران فرماندار شهرستان ورامینه گفت: در حوزه نهاده و توزیع مشکلاتی وجود دارد که باید هر چه سریعتر مرتفع شود چرا که اقتصاد شهرستان ورامینه مبتنی بر دامداری و کشاورزی بوده و ارتباط مستقیمی با آن دارد. زندگی انسان

امروز سه شنبه 10 اسفند جلسه بررسی توزیع نهاده های دامی با حضور دراویش فرماندار ورامین، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، مدیر جهاد کشاورزی، اصناف و تعاون ورامین برگزار شد. مدیران و فعالان حوزه

مجید درویشی فرماندار ورامینه در این جلسه گفت: تفکیک توزیع نهاده ها در شهرستان های همجوار باید انجام شود تا در حوزه نظارت و نظارت بتوانیم هر چه زودتر دست دلال را قطع کنیم و سهم دولت به حق برسد. دامدار

وی افزود: مشکلاتی در حوزه نهاده و توزیع وجود دارد که باید هرچه سریعتر برطرف شود زیرا اقتصاد شهرستان بر پایه دامداری و کشاورزی است و ارتباط مستقیمی با زندگی مردم دارد.

فرماندار ورامینه با اشاره به تلاش های استان در راستای حمایت از دامداران گفت: از ابتدا پیگیر مشکلات دامداران به ویژه در زمینه توزیع نهاده های دامی بوده و تمام تلاش خود را برای تحقق بخشیدن به آنها انجام خواهم داد. حقوق تولیدکنندگان.”

درویشی یادآور شد: بر اساس بررسی ها و مستنداتی که وجود دارد، متأسفانه تعاونی ها نهاده های دولتی را به صورت عادلانه توزیع نمی کنند و شاهد هستیم که بیش از حد توزیع یا غیرحضوری است که در این زمینه هشدارهایی داده می شود. با توجه به اینکه در صورت عدم اصلاح با تعاونی های متخلف برخورد جدی خواهد شد.

فرماندار ورامینا با اشاره به کمبود نهاده به میزان سازمان های مردم نهاد گفت: نهاده های مردم نهاد وارد کشور نمی شود اما متاسفانه شاهد فروش نهاده های رایگان در شهرستان هستیم، سوال اینجاست که این نهاده از کجا آمده و متاسفانه پاسخ روشن است و دلیل آن توزیع ناعادلانه نهاده های دامی و ورود آنها به شبکه غیرمجاز و فروش آزاد است.

درویشی در پایان سخنان خود گفت: با هماهنگی معاونت برنامه ریزی و توسعه استانداری، با تشکیل کارگروه ویژه، حوزه توزیع نهاده ها به طور ویژه مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا