بین المللکسب و کار ایرانی

معرفی سایت خرید از سایت های خارجی

خرید لباس از سایت های خارجی یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین فعالیت‌هایی است که در حال حاضر توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان انجام می‌شود. این فرآیند به ما امکان می‌دهد تا به راحتی و به طور آنلاین، لباس‌های مورد نیاز خود را از فروشگاه‌ها و برندهای مختلف در دنیا خریداری کنیم. برای معرفی بهترین سایت های خرید لباس خارجی  می‌توان فروشگاه‌ها و برندهای معتبری همچون ترندیول، زارا، دکتلون، آدیداس و … اشاره کرد. بهتر است بدانید در ایران هم به راحتی می‌توان از سایت‌ها و فروشگاه‌های خارجی به صورت اینترنتی خرید کرد. بنابراین ادامه این مطلب و راهنمای خرید لباس از این سایت‌ها را از دست ندهید. جهت آگاهی از فروشگاه چارسوق کلیک کنید.

بهترین سایت خرید از خارج کشور |بهترین سایت های خارجی

خرید لباس از سایت های خارجی

اینکه به سراغ کدام یک از سایت‌های خارجی خرید لباس بروید، کاملا شخصی و سلیقه‌ای است؛ اما در زیر به برخی از سایت‌های محبوب و شناخته شده که برای خرید لباس‌های اورجینال معتبر هستند، اشاره می‌کنیم:

  • ترندیول
  • زارا
  • برشکا
  • منگو
  • اچ اند ام
  • نایک
  • Asos
  • آمازون
  • دکتلون
  • آدیداس

خرید لباس از فروشگاه های ترکیه

خرید از ترندیول

Trendyol یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در ترکیه است. محصولات گسترده ای از برندهای مختلف را ارائه می‌دهد و دارای مجموعه‌ای بزرگ از لباس‌های زنانه، مردانه، کودکانه و لوازم جانبی است. ایرانی‌های زیادی تجربه را دارند و راه‌های مختلفی برای این‌کار وجود دارد؛ اما در قدیم این سایت امکان ارسال محصولات به ایران را نداشت و شما باید برای خرید یک آشنا در ترکیه می‌داشتید که البته این مشکل دیگر وجود ندارد. برای پرداخت هم می‌توانید با استفاده از پرداخت ارزی یا استفاده از ایرانیکارت یا پی پال خرید خود را تکمیل کنید.

خرید از زارا

زارا یک برند معروف و محبوب اسپانیایی در سراسر جهان است. این برند جدیدترن لباس های مد روز را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد و تغییرات جدید دنیای مد را با سرعت بالا پیگیری می‌کند. فروشگاه‌های زارا در ترکیه نیز محبوبیت زیادی دارند. شما برای باید یک حساب بانکی خارجی داشته باشید و یا پرداخت خود را به صورت ارزی انجام دهید. این کار با داشتن یک حساب پی پال و یا استفاده از سایت‌های ایرانی که امکان خرید خارجی را فراهم کرده‌اند به سادگی انجام می‌شود.

خرید از برشکا

برشکا یک برند مد معروف و پرطرفدار در ترکیه است. برند محبوب برشکا انواع لباس‌های روزمره و مد روز را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌کند. برشکا به عنوان یک فروشگاه مقصد برای خرید لباس‌ها در ترکیه شناخته می‌شود. خرید از این سایت برای ایرانی‌ها با استفاده از پرداخت ارزی و یا یک حساب بین المللی امکان پذیر است.

خرید از منگو

منگو یک ابر برند بین‌المللی لباس است که محبوبیت بالایی در ترکیه دارد. این برند لباس‌های مد را با طراحی‌های خاص و کیفیت بالا ارائه می‌دهد. سایت منگو به عنوان یک سایت لباس معتبر و محبوب در ترکیه شناخته می‌شود. با استفاده از سایت‌های ایرانی واسطه می‌توانید را به راحتی انجام دهید و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید لباس از فروشگاه های انگلیس

خرید از اچ اند ام

خرید از نایک

Nike یک برند ورزشی بین‌المللی است که محصولات ورزشی از جمله لباس‌ها، کفش‌ها و لوازم جانبی را ارائه می‌دهد. آن‌ها به عنوان یکی از برندهای پیشرو در صنعت ورزش شناخته می‌شوند و محصولات با کیفیت و مدرنی ارائه می‌کنند.

خرید از آسوس

خوشبختانه شما عزیزان می‌توانید برای خرید لباس از سایت های خارجی از خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت استفاده کرده و به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

خرید اینترنتی لباس اورجینال از امارات

خرید از سایت آمازون امارات

با استفاده از سایت آمازون امارات، شما می‌توانید به سادگی لباس‌های اورجینال از برندهای معروف و محبوب را مشاهده کرده و سفارش دهید. سایت آمازون امارات امکان مقایسه قیمت‌ها و خواندن نظرات مشتریان را نیز فراهم کرده است که به شما کمک می‌کند تا خرید خود را با اطمینان بیشتری انجام دهید. بهترین روش استفاده از سایت‌های واسطه است که معمولا خودشان هم خدمات ارسال را ارائه می‌کنند و نیازی به داشتن آدرس خارجی ندارند. برای داشتن یک خرید رضایت‌بخش از این فروشگاه بزرگ و معتبر، مطلب را مطالعه کنید.

خرید آنلاین لباس از ایتالیا

خرید آنلاین لباس از ایتالیا از طریق دکتلون می‌تواند یک گزینه عالی باشد. دکتلون یک برند برجسته و لوکس ایتالیایی است که لباس‌های زیبا و اورجینال را عرضه می‌کند. این فروشگاه در طراحی و تولید لباس‌های مدرن و با کیفیت بسیار شناخته شده‌ است.

خرید از دکلتون

با استفاده از وبسایت رسمی دکتلون می‌توانید به سادگی لباس‌ها و لوازم جانبی دکتلون را مشاهده و سفارش دهید. سایت دکتلون امکان مشاهده آخرین مجموعه‌ها، طرح‌ها و جزئیات لباس‌ها را فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا به طور آنلاین از برند محبوب دکتلون خرید کنید.

خرید لباس اورجینال از آلمان

خرید از آدیداس

راهنمای خرید لباس از فروشگاه های خارجی از طریق ایرانیکارت

با استفاده از خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت برای ، این امکان برای شما فراهم است تا از هر فروشگاه آنلاینی که دوست دارید، خریدهایتان را انجام دهید و آن‌ها را در ایران تحویل بگیرید.

برای خرید لباس از سایت های خارجی و تحویل در ایران، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در سایت ایرانیکارت عضو شوید. بعد از عضویت، وارد پنل کاربری‌تان شوید و لینک خریدتان را به همراه وزن کالا، اطلاعات حساب کاربری و سایر اطلاعات برای کارشناسان ایرانیکارت بفرستید. جمع هزینه خرید کالا به شما نشان داده خواهد شد؛ در صورتی که با قیمت اعلام شده موافق بودید، باید هزینه را پرداخت کنید و منتظر شوید تا کالا را درب منزلتان تحویل بگیرید.

کلام آخر

در این مقاله بهترین سایت‌های خرید لباس اورجینال از دیگر کشورها را معرفی کردیم. به طور خلاصه، برای خرید لباس از سایت های خارجی یا باید یک آدرس برای ارسال در آن کشور داشته باشید و یا از سایت‌های واسطه استفاده کنید که امکان ارسال و حواله به داخل ایران را هم دارند. اگر تجربه خرید لباس از فروشگاه های خارجی را دارید، نظر خود را با ما به اشترک بگذارید.

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا