عمومیکسب و کار ایرانی

معرفی هتل 7 ستاره برج العرب دبی

دبی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری دنیا است؛ در سال ۲۰۱۴ بیش از ۱۳ میلیون نفر از این شهر بازدید کردند. هر ساله گردشگران زیادی به منظور خرید، تجارت، تفریحات لوکس و استراحت اقدام به خرید می کنند. دبی که به عنوان شهر طلا، شهر دست ساز و زمین بازی میلیاردرها معروف شده، به تدریج توجه خود را از انرژی به امور مالی، تجارت، سیستم حمل و نقل و گردشگری معطوف کرده است. برترین هتل‌های دنیا در دبی سرمایه گذاری های عظیمی کرده و بزرگ ترین هتل‌های خود را در این شهر ساخته اند.

هتل برج العرب دبی - معرفی هتل برج العرب دبی که به هتل 7 ستاره دنیا شهرت یافته!

یکی از معروف‌ترین و ، هتل بادبان شکل برج العرب دبی است. گردشگران پردآمد و علاقه مند به تجارب لوکس هنگام رزرو هتل های دبی همیشه به برج العرب دبی به عنوان یکی از انتخاب های خود فکر می کنند. هتل برج العرب دبی در طبقه بندی هتل های دبی در بین هتل های لوکس در منطقه جمیرا قرار می گیرد.

این هتل ۵ ستاره با ارائه تسهیلات لوکس و تجملی، نیاز میلیونرها و میلیاردرهای سراسر جهان را برآورده می سازد. هتل برج العرب دبی امنیت و حریم خصوصی را برای افراد معروف و نیز تاجران بین المللی تأمین می کند.

هزینه این خدمات برای هر شب اقامت در اتاق معمولی ۶۰۰ دلار و برای اقامت در سوئیت سلطنتی ۸۰۰۰ دلار است. بازدیدکنندگان با پرداخت مبلغ ۲۵ دلار می توانند از مکان های مجلل و عمومی هتل بازدید کنند؛ که این قیمت در مقابل خرید از رستوران‌ها و مغازه‌های کادو فروشی هتل قابل استرداد است.

خدمات لوکس هتل چیست؟

این هتل ۵ ستاره با این فرض که مردم تمایل دارند برای تجملات، کیفیت خدمات و لوکس بودن محیط هزینه بیشتری بپردازند، در سال ۱۹۹۹ در جزیره ای با فاصله ۲۸۰ متری از ساحل ساخته شد و شرایطی به وجود آورد که مهمانانش با خودروهای رولزرویس هتل، به وسیله یک جاده به این هتل دسترسی پیدا می کنند.

به این معنی که اگر در این هتل اتاق رزرو کنید و درخواست ترانسفر فرودگاهی کنید، با ماشین های رولز رویس به استقبال شما آمده و شما را تا ورودی هتل می رسانند. هر یک از ۲۰۲ اتاق هتل شامل یک تلویزیون پلاسمای ۴۲ اینچی و روتختی مارک ورساچه برای تخت های مجلل است.

تمام اتاق‌های لوکس در هتل به شکل دوبلکس ساخته شده اند که بوسیله یک راه پله مارپیچ به هم متصل هستند. هر طبقه میز پذیرش مختص به خود و آسانسورهای شخصی دارد که تضمین کننده امنیت و حریم خصوصی مسافران است. پیشخدمت‌ها هر زمانی که افراد به آن ها احتیاج داشته باشند، در دسترس هستند.

همچنین جهت اطمینان از اینکه کمترین مزاحمت را ایجاد کنند، از طریق ورودی‌های جداگانه وارد اتاق مهمانان می شوند. اتاق های دو خوابه سلطنتی که با طلا و سنگ مرمر تزئین شده اند، تخت های گردان، سینمای شخصی و اتاق های رختکن دارند و از اتاق های متوسط هتل بزرگتر هستند.

رستوران‌های هتل که بهترین غذاها را سرو می کنند

صبحانه رایگان  در دسترس است و هر روز صبح از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح سرو می شود. هر چند که به راحتی در اتاق خود می توان به منوی رستوران ها دسترسی داشت و تنها با یک تلفن هر آنچه که میل دارید، سفارش دهید. سفارش شما حتی در اتاق نیز قابل سرو خواهد بود.

چه جاذبه هایی در نزدیکی برج العرب دبی قرار دارند؟

هر چند که بیشتر مسافرانی که در این هتل لوکس اتاق رزرو می کنند، برای دسترسی به از مترو یا سیستم حمل و نقل عمومی استفاده نمی کنند، اما این مکان های دیدنی را در اطراف هتل پیدا خواهید نمود.

دبی مال: دقیقا در نزدیکی شما قرار دارد. یعنی حتی اگر اتاقتان رو به شهر باشد شاید بتوانید از پنجره اتاق لوکس خود، بهترین و برترین مرکز خرید دبی را ببینید. مرکز خرید دبی مال تنها ۸۰۰ متر تا شما فاصله دارد. پس با ترانسفر هتل یا تاکسی به راحتی می توانید ۲ دقیقه ای خود را به این مکان برای خرید برسانید.

مرکز خرید سیتی واک: تا این فروشگاه ۷ کیلومتر فاصله دارید که اگر با تاکسی بروید ۱۵ دقیقه در راه خواهید بود.جمیره پلازا: تا هتل تقریبا ۵ کیلومتر فاصله دارد. تاکسی ۲۱ دقیقه ای شما را به این مکان می رساند.

پارک بازی گاردن گلو: این پارک در مسافت ۷ کیلومتری قرار دارد که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود ۱۷ دقیقه زمان نیاز دارید. ۱۵.۶ کیلومتر از هتل دورتر است. می توانید توسط تاکسی ۱۷ دقیقه ای به آنجا برسید.

پل معلق: برای رفتن به این پل ۲۰ کیلومتر را باید طی کنید با تاکسی ۲۳ دقیقه در راه خواهید بود.مرکز خرید تویین تاورز: تا هتل ۱۹ کیلومتر فاصله دارد که با ۲۲ دقیقه تاکسی سواری خواهید رسید.

هتل برج العرب دبی تنها هتل 7 ستاره دبی است که خدماتی بی نهایت مجلل ارائه می دهد و در بین ، تنها هتل 7 ستاره دبی محسوب می شود. با رزرو هتل برج العرب دبی خدماتی عالی همچون پیشخدمت 24 ساعته و مینی بار رایگان عرضه می کند. طرح ساخت این هتل دبی از سال 1994 شروع و پس از 5 سال در سال 1999 به اتمام رسید.

هتل برج العرب دبی با این که بیش از 20 سال سابقه هتلداری دارد، اما همواره مورد بازسازی های دوره ای قرار می گیرد تا همیشه نوساز دیده شود. لابی مجلل هتل و طراحی ساخت آن به گونه ای انجام شده که هر شخصی متحیر می ماند. مدیریت ساخت هتل برج العرب دبی بر عهده مهندس ریک گریگوری بوده است.

اتاق های هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی 28 طبقه ساختمانی دارد که 7 طبقه آن در زیر آب قرار گرفته است. در این 28 طبقه 202 سوئیت مجلل طراحی شده که متراژهایی بسیار وسیع دارند. کوچک ترین اتاق هتل برج العرب دبی 169 متر مربع و وسیع ترین سوئیت هتل 780 متر مربع مساحت دارند.

تمامی سوئیت های هتل برج العرب دبی به صورت دوبلکس طراحی شده و شامل سوئیت های زیرآب پوزیدون و نپتون، سوئیت کلاب، سوئیت رویال، سوئیت پرزیدنتال، سوئیت 360 درجه پانوراما و بسیاری دیگر می شود که مجال گفتن تمامی آن ها نیست. در عنوان های ذیل به شرح مختصری از آن ها پرداخته شده است.

سوئیت رویال

سوئیت رویال گران ترین اتاق برج العرب دبی است که 780 متر مربع مساحت و 2 اتاق خواب دارد. این سوئیت دوبلکس است و چشم اندازی عالی از خط افق دبی و دریا دارد. آسانسور خصوصی، اتاق سینما، میز غذاخوری 12 نفره و سرو غذا از رستوران جانسوی و باب الیام به صورت روم سرویس عرضه می گردد.

سوئیت پرزیدنتال

نام دیگر اتاق سلطنتی هتل برج العرب دبی، سوئیت پرزیدنتال است که 2 خواب بوده و هر کدام مستر و سرویس بهداشتی مجزا دارند. مساحت این اتاق سلطنتی هتل برج العرب دبی 667 متر مربع می باشد. مکانی مخصوص نوشیدنی، اتاق رختکن مجزای بانوان و آقایان، خدمات رایگان رستوران جانسوی و باب الیام از دیگر مزایای رزرو این اتاق خواهد بود.

سوئیت 360 درجه پانوراما

از دیگر اتاق های سلطنتی هتل برج العرب دبی، سوئیت پانوراما 360 درجه است که چشم اندازی کامل از شهر دبی دارد. متراژ این سوئیت 315 متر است که بهترین گزینه پیشنهادی ما برای ماه عسل زوجین می باشد.

پیشخدمت 24 ساعته، صبحانه رستوران جانسوی و باب الیام به صورت روم سرویس و … در این اتاق وجود دارد. این اتاق مستر ندارد ولی کف تمامی حمام اتاق های هتل برج العرب دبی به موزائیک عربی، سشوار و وان مجهز است.

سوئیت کلاب

سوئیت کلاب مساحتی بالغ بر 330 متر مربع و 2 اتاق خواب دارد که یکی از آن ها دارای مستر و دیگری سرویس بهداشتی می باشد. در این سوئیت از رنگ های بنفش و سفید استفاده شده که سبب مجلل بودن فضای اتاق شده است. این اتاق به صورت دوبلکس طراحی شده و خدمات صبحانه رستوران باب الیام و جانسوی هم ارائه می شود.

 

دکمه بازگشت به بالا