علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

نحوه استفاده از سرم ضد جوش

فرمول ضد جوش بسیار ملایم بوده و هیچ گونه تحریک و التهابی برای پوست های حساس و مستعد آکنه به وجود نمی آوزد. سرم ضد جوش می تواند آلودگی های موجود در منافذ را در خود حل کرده و جوش های سر سیاه را به طور کامل از بین ببرد. همچنین سرم ضدجوش دارای ترکیبات است که به منظور تسکین پوست رطوبت را به اعماق بافت پوست شما رسانده  و ph پوست شمارا نیز تنظیم می کند.

زمان استفاده از سرم ضد جوش |سرم ضد جوش بیوآکوا اصل و تقلبی

سرم ضدجوش به طور موثری از پوست های آسیب دیده محافظت می کند و به شما در از بین بردن جوش و آکنه و تنظیم تعادل چربی و رطوبت کمک فراوان می کند.

وجود ترکیبات فعال ضدجوش در فرمولاسیون سرم لاکچری کوین بیز از بروز انواع و جوش و آکنه جلوگیری کرده و همچنین جوش های صورت را نیز به سرعت التیام می دهد. این سرم دارای سه ویژگی اصلی کنترل چربی، پاکسازی صورت و درمان جوش و آکنه است که وجود این سه ویژگی در کنار هم این محصول را به یک گزینه مناسب برای افرادی که دچار پوست چرب و مستعد آکنه هستند تبدیل می کند.

در وبسایت شرکت سازنده این محصول هفت ویژگی خاص برای سرم ضد جوش ذکر که شده که در ادامه به آن اشاره میکنیم:

  1. درمان ورم و التهاب پوست
  2. درمان آکنه
  3. درمان جوش زیر پوستی
  4. کنترل ترشح چربی بیش ازحد
  5. درمان جوش های قرمز
  6. درمان پوست خشک و خشن
  7. درمان تیرگی جای جوش

شیوه استفاده سرم ضد جوش :

برای گرفتن نتیجه بهتر باید خواص سرم ضد جوش لاکچری کوین از این سرم را بدانید مراحل زیر از جمله خواص این سرم است.

  1. ابتدا پوستتان را تمیز کنید: قبل از استفاده از سرم، صورت خود را با یک ملایم بشویید و با یک حوله تمیز خشک کنید. مطمئن شوید که پوست شما تمیز و بدون چربی است.
  2. مقدار مناسب سرم را بردارید: مقداری از سرم ضد جوش را به اندازه یک قطره کوچک در انگشت شست خود بگیرید. ممکن است بسته به اندازه و منطقه صورت خود، مقدار بیشتری نیاز داشته باشید.
  3. سرم را به صورت مستقیم بر روی جوش ها و ناحیه مورد نظر بزنید: با استفاده از انگشت شست خود، سرم را به آرامی بر روی جوش ها و نواحی مشکل‌دار پوست بمالید. مطمئن شوید که سرم به طور کامل جذب شود.
  4. پوستتان را ماساژ دهید: برای بهترین نتیجه، انگشتان خود را به آرامی بر روی نواحیی که سرم را اعمال کرده‌اید بگردانید تا سرم به خوبی جذب شود.
  5. صبر کنید تا سرم کامل جذب شود: پس از اعمال سرم، به پوست خود زمان بدهید تا سرم را کاملاً جذب کند. این ممکن است چند دقیقه به طول بیانجامد.
  6. از مرطوب کننده کناسب استفاده کنید: بعد از جذب کامل سرم، می‌توانید مرطوب کننده مورد علاقه‌تان را بر روی پوست خود استفاده کنید.
  7. به طور منظم استفاده کنید:  برای کسب بهترین نتایج، توصیه می‌شود که این سرم را هر روز یا حداقل دو بار در هفته استفاده کنید. تغییرات پوستتان ممکن است چند هفته طول بکشد تا مشهود شود. پس، صبور باشید و استفاده از سرم را ادامه بدید تا به نتیجه دلخواه برسید

عکس های ارسالی سرم ضد جوش

نکته: قبل از مصرف حتما بر روی پوست پشت دست و یا پوست پشت گوش تست کنید و در صورت عدم مشاهده آثار حساسیت تا 24 ساعت از محصول استفاده کنید.

از زمان تأسیس برند بایو‌آکوا ، به دلیل کیفیت محصولات و دسته بندی جذاب ، مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت. هدف شرکت بایوآکوا ساختن یک برند زیبایی حرفه‌ای است که تا حد زیادی به هدف خود رسیده است. قیمت سرم طلا اصل بسیار مقرون به صرفه است تا تمام افراد یک جامعه توان خرید محصولات این برند را داشته باشند. برند بایوآکوا با شعار “زیبایی رنگ واقعی شماست” توانسته جزو برندهای آرایشی محبوب بین افراد باشد.

این سرم با نفوذ به لایه های عمقی پوست، سبب تنظیم وکنترل چربی پوست شده و همین امر باعث از بین رفتن تمامی جوش ها و آکنه های روی صورت می شود.

سرم ضد جوش و ضد آکنه حجم 30 میلی لیتر با افزایش جریان گردش خون سبب احیا و ترمیم سلول های آسیب دیده و فرسوده پوستی شده و در نتیجه پوست را شاداب، آبرسان، با نشاط، سفید و در نهایت پوستی به لطافت پر قو ایجاد خواهد کرد.

سرم ترمیم کننده پوست پوراسکین، یک محصول گیاهی و ضد جوش و آکنه است که پوست صورت را از تمامی مشکلات پوستی، پاک می سازد. استفاده از این سرم، باعث می شود موادی که در سرم به کار رفته اند به طوری شگفت انگیزی به پوست نفوذ کنند و پوست شما را شفاف تر و روشن تر کند. در سرم ها مواد کلاژن سازی و ویتامین هایی به کار رفته است که همین مواد باعث می شوند تا بافت های پوست صورت، مستحکم تر و قوی تر شوند.

خصوصیات سرم ضد جوش و ضد آکنه حجم 30 میلی لیتر

  • روشن کننده و سفید کننده پوست
  • کاهش لک های پوستی
  • تقویت کننده بافت پوست
  • ضد جوش قوی
  • ضد آکنه قوی
  • مرطوب کننده پوست
  • کوچک کننده منافذ باز پوست
  • آبرسان
  • شادابی پوست
  • ضد باکتری

طریقه استفاده از سرم ضد جوش و ضد آکنه حجم 30 میلی لیتر

 بهتر است شبانه و پس از شستشو و پاکسازی پوست، مقدار مناسبی از سرم ضد جوش و ضد آکنه حجم 30 میلی لیتر را روی پوست صورت خود بریزید و با انگشتان تمیز دست خود آن را به حالت دورانی و چرخشی به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ماساژ دهید تا خوب جذب شود.

تنظیم کردن PH پوست صورت

پس از پاکسازی پوست به وسیله پاک کننده‌های آرایشی، بهتر است از تونر استفاده کنید. با این کار علاوه بر تمیز شدن عمیق منافذ پوستتان از آلودگی‌ها، PH سطح صورتتان نیز تنظیم و آماده دریافت هر گونه محصولات مراقبتی می‌شود.

انتخاب بهترین زمان برای استفاده از سرم پوست

برای بسیاری از افراد این سوال مطرح است که چه زمانی باید از سرم پوست استفاده کرد تا بهترین نتیجه حاصل شود. در پاسخ به سوال این افراد باید گفت که:

  • برای استفاده از سرم ضدپیری، به این خاطر که سرم زمان کافی برای ترمیم پوست را داشته باشد، حتماً شب را انتخاب کنید.
  • بهترین زمان برای استفاده از سرم‌های ضدلک، صبح است.
  • اگر شما پوستی خشک دارید بهتر است بدانید نحوه صحیح سرم پوست آبرسان ، برای شما می‌توانید بیش از روزی دوبار نیز باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا