عمومی

نرم افزار CRM ویتایگر برای نمایندگان بیمه

یکی از بهترین راه های محبوبیت در صنعت بیمه ایجاد روابط مستحکم و طولانی مدت با مشتریان است. آنها از خدمات شما لذت خواهند برد و مدت بیشتری مشتری شما باقی می مانند. ناگفته نماند که آنها احتمالاً به شما در پیشرفت کار و جذب افراد بیشتر به شما کمک می کنند.

اما اگر در وهله اول برای پیگیری کلیه سرنخ ها و مشتریان خود تلاش می کنید، تقویت این اوراق قرضه تقریباً غیرممکن است. به همین دلیل شما باید یک برنامه ویتایگر را برای آژانس بیمه خود در نظر بگیرید. اگر هنوز نمی دانید که ویتایگر چیست، حتما این صفحه را بخوانید.

در ادامه، با ویتایگر بیمه و اینکه چرا آژانس های بیمه در آنها سرمایه گذاری می کنند بیشتر می آموزید. در مرحله بعدی، ما ۴ روش ممکن برای استفاده از CRM ویتایگر برای بهبود تجارت بیمه خود را به شما نشان خواهیم داد.

بیمه CRM ویتایگر چیست؟

برنامه مدیریت ارتباط با مشتری نوعی محصول است که به شرکت ها در ذخیره اطلاعات مشتری کمک می کند. با انجام این کار، این شرکت ها می توانند تعاملات را مدیریت کرده و با مشتریان و چشم اندازهای خود ارتباط برقرار کنند. در اینجا مثالی از طرح ساده ویتایگر برای مرجع آورده شده است. سیستم CRM ویتایگر بیمه به سادگی یک راه حل نرم افزاری CRM ویتایگر است که با در نظر گرفتن متخصصان و آژانس های بیمه طراحی شده است. به آژانس ها کمک میکند تا امور خود را به خوبی پیش ببرند.

وقتی بیمه دیجیتالی می شود، آژانس ها می توانند از یک منطقه جغرافیایی گسترده تر با مشتری تماس بگیرند. انجام این کار برای ادامه رقابت مهمتر می شود.

نکته کلیدی در مدیریت بسیاری از مشتریان استفاده از یک راه حل خوب CRM ویتایگر برای بیمه است. این به شما کمک می کند اطلاعات تماس خود را برای هر مشتری ذخیره کرده و تعداد زیادی از کارهای دستی را خودکار کنید.

چرا آژانس های بیمه باید از نرم افزار CRM ویتایگر استفاده کنند؟

برنامه CRM ویتایگر یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که آژانس بیمه می تواند انجام دهد. برخی از بهترین مزایایی که می توانید با تهیه برنامه CRM ویتایگر برای خود کسب کنید.

باعث صرفه جویی در وقت می شود.

به طور سنتی، برخی از آژانس های بیمه می توانند باعث پخش شدن اطلاعات مشتری در تعداد زیادی از برنامه ها شوند. همانطور که می توانید تصور کنید، فیلتر کردن جداول برای یافتن یک برنامه مناسب زمان بر و خسته کننده است. آژانس های دیگر تفاوت زیادی در ابزاری که هر بخش برای مدیریت داده های مشتری استفاده می کند، ایجاد می کنند.

علاوه بر این، شما باید اطلاعات مشتری را در ابزار مناسب پیدا کنید، و در صورت به روزرسانی یا اضافه کردن سوابق جدید مشتری، باید آنها را به صورت دستی تغییر دهید. سپس باید مطمئن شوید که برای سایر افرادی که باید آن را مشاهده کنند به روز شده است.

CRM ویتایگر بسیاری از این سوابق مشتری را از پشت سر می گیرد. تمام سوابق مشتری در یک مکان مرکزی برای ناوبری آسان در دسترس است. وقتی کسی تغییری در سوابق مشتری ایجاد می کند، اطلاعات را برای همه به روز می کند.

برنامه CRM ویتایگر یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که آژانس بیمه می تواند انجام دهد. برخی از بهترین مزایایی که می توانید با تهیه برنامه    CRM ویتایگر برای خود کسب کنید.

سود را افزایش می دهد.

برنامه CRM ویتایگر با افزایش درآمد و کاهش هزینه ها سود را افزایش می دهد.

از نظر درآمد، برنامه CRM ویتایگر بینش عمیقی در مورد مشتری دارد که شناسایی فرصت های فروش و فروش متقابل را آسان می کند. به عنوان مثال، سوابق CRM ویتایگر شما ممکن است نشان دهد که یکی از مشتریان جدید بیمه درمانی شما خانواده ای دارد که باید از آنها مراقبت کند.

با دانستن این موضوع می توانید سعی کنید بیمه نامه عمر را به این مشتری بفروشید. به همین ترتیب، شما اطلاعات بهتری در مورد اینکه چه نوع مشتری هایی را جذب می کنید به دست می آورید. با استفاده از این اطلاعات می توانید کمپین های بازاریابی ایجاد کنید که بهترین مشتریان شما را به طور موثرتری هدف قرار دهد.

نرم افزار CRM ویتایگر می تواند به شما کمک کند مکاتبات ردیابی خود را با مشتریان شخصی سازی کنید و احتمال اینکه تلاش برای ردیابی شما منجر به معاملات بسته شود را افزایش دهید.

از طرف دیگر، CRM ویتایگر به شما کمک می کند تا بودجه بازاریابی خود را بهینه و ساده کنید. با افزایش وفاداری مشتری، می توانید بودجه خود را برای یافتن مشتری جدید کاهش دهید زیرا می توانید از مشتریان فعلی درآمد بیشتری کسب کنید.

هنوز هم نمی توانید به مشتریان موجود اعتماد کنید.

به همین دلیل، نرم افزار CRM ویتایگر ویژگی هایی مانند امتیازدهی سرنخ را برای بهبود روند تولید سرنخ شما ارائه می دهد. این ویژگی ها به تیم های بازاریابی و فروش این امکان را می دهد تا هر یک از بدهی های بیمه را بهتر انتخاب و پوشش دهند و باعث می شود بودجه “مشتری جدید” شما قابل کنترل تر شود. شخصی سازی در مواردی که CRM ویتایگر امکان پذیر است می تواند منجر به تجربه مشتری بهتر شود، که این به معنای مراجعه بیشتر است.

همکاری را تقویت می کند.

از آنجا که CRM ویتایگر یک بستر مرکزی برای اطلاعات مشتری ارائه می دهد، همه در آژانس می توانند سوابق را به روز کنند، پرونده ها را اضافه کنند، یادداشت بگذارند و موارد دیگر. این امر فرصتهای همکاری در آژانس شما را گسترش می دهد، خصوصاً اگر از راه دور به آنجا بروید یا کار کنید. به طور خاص، یک CRM ویتایگر می تواند سیلوها را بین مناطق مختلف عملکردی تقسیم کند.

به عنوان مثال، همانطور که قبلا ذکر شد، بازاریابی و فروش می توانند به طور موثرتری با هم کار کنند. خدمات مشتری همچنین می تواند با فروش و بازاریابی برای یافتن مسائل یا سوالات اصلی برای مشتریان و چشم اندازهای مختلف کار کند. پس از آن نمایندگان می توانند پاسخ های خود را به گونه ای تنظیم کنند که با پاسخگویی به چشم اندازهای فروش، به این سوالات پاسخ دهد یا آنها را حل کند.

تصمیم گیری را بهبود می بخشد.

راه حلهای CRM ویتایگر روشهای سریعتر و کارآمدتری را برای تهیه گزارشها و تحلیلگران آزمون ارائه می دهند. بسیاری به شما امکان می دهند پنل های سفارشی تنظیم کنید که فقط شامل تحلیل گران مورد نیاز ذینفعان مربوطه باشد. به عنوان مثال، یک مدیر فروش می تواند به شما بگوید که چند نماینده فروش تماس گرفته اند، چند معامله انجام شده است، متوسط ​​اندازه معامله و غیره. زیرا به آماری نیاز دارید که به آنها کمک می کند استراتژی فروش خود را اصلاح کنند.

از طرف دیگر، یک مدیر بازاریابی توجه بیشتری به معیارهای بازاریابی مانند کلیک ایمیل یا اشتراک شبکه های اجتماعی خواهد داشت. در هر صورت، برنامه های CRM ویتایگر به هر یک از این افراد اجازه می دهد تا اطلاعات مربوط به نقش خود را برای تصمیم گیری سریعتر و موثر ببینند.

۴ راهی که تجارت بیمه شما می تواند از نرم افزار CRM ویتایگر استفاده کند.

شما از چندین مزیت که راه حل های CRM ویتایگر می توانند به نمایندگی شما ارائه دهند آگاه هستید، اما در عمل به چه صورت هستند؟ در اینجا چند روش مالی وجود دارد که نماینده بیمه شما می تواند برای استفاده از مزایای نشان داده شده در CRM ویتایگر استفاده کند.

۱. کنترل سرنخ را خودکار کنید.

یکی از ارزشمندترین ویژگی های ارائه شده توسط CRM ویتایگر اتوماسیون مدیریت است. شما می توانید به سرعت و به آسانی داده های مشتری را از اکسل وارد کرده و به سرعت فعال کنید. می توانید فرم هایی را برای پر کردن  سرنخ های جدید ایجاد کنید. به این ترتیب، CRM ویتایگر به طور خودکار اطلاعات جدید سرنخ را جمع آوری می کند. این بدان معناست که شما قادر نخواهید بود در این زمینه کاری انجام دهید. علاوه بر این، می توانید اتوماسیون را تنظیم کنید تا هنگام ثبت سرنخ جدید به شما اطلاع دهد.

چه بهتر که این است که CRM ویتایگر براساس اطلاعاتی که به عنوان رهبر ارائه می دهند، بطور خودکار پتانسیل جدیدی را به بهترین فروشندگان اختصاص می دهد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که برچسب های خود را برای تقسیم بندی مشتریان خود ایجاد کنید. با بازگشت به اولین نکته ما، می توانید با تنظیم صحیح اتوماسیون، این فرآیند تقسیم بندی را خودکار کنید.

فروش پنل فروش را کنترل کنید.

ما قبلاً در مورد قدرت گزارشگری و تحلیلی پانلها در سیستمهای CRM ویتایگر بحث کرده ایم. از جمله معیارهایی که باید در نظر گرفته شود معیارهای مربوط به فروش است. با استفاده از CRM ویتایگر، می توانید از پنل های فروش استفاده کنید تا در یک نگاه بهترین اطلاعات را بدست آورید.

با استفاده از این کنترل پنل ساده، مدیران فروش می توانند بدون پرش بین برنامه ها یا صفحه نمایش، خط لوله فروش را کنترل کنند، ظرفیت و عملکرد نمایندگان فروش را بررسی کنند، وضعیت قرارداد را تجزیه و تحلیل کنند و موارد دیگر.

مدیریت جلسه

خواه با افراد احتمالی، مشتریان یا کارمندان آژانس صحبت کنید، جلسات کافی برای جنجال دارید. اگر CRM ویتایگر عملکرد برنامه تقویم دارد، می توانید به راحتی آنها را مدیریت کنید. می توانید یک ابزارک تقویم را در چند ثانیه در CRM ویتایگر اضافه کنید.

سپس، می توانید در جلسات با مشتری خاص با یادداشت های مربوطه د CRM ویتایگر یادداشت کنید. بنابراین می توانید قبل از صحبت با هر مشتری، در رابطه با هر مشتری یا دیدگاه خود تازه شوید. علاوه بر این، می توانید از تقویم برای جلسات آژانس استفاده کنید، یک منطقه واحد فراهم کنید که بتوانید تمام جلسات خود را پیش از موعد بررسی کنید.

بین رقبا برتر باشید.

با در دست داشتن ویتایگر، آژانس های بیمه می توانند با کارآیی بیشتری بانک اطلاعاتی مشتری خود را مدیریت کرده و بازاریابی خود را برای افزایش درآمد و رضایت مشتری شخصی سازی کنند. بهترین نوع ویتایگر مناسب ترین نیاز آژانس شماست. با استفاده از یک سیستم مانند CRM ویتایگر، شما می توانید یک فضای کاری دیجیتال کامل، از جمله ویتایگر با ویژگی های دقیق مورد نیاز خود ایجاد کنید.

دکمه بازگشت به بالا