ورزشی

واکنش تند درویش به اظهارات نکونام

آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس بعد از برد این تیم برابر ملوان انزلی اظهار داشت: ملوان نشان داد که بر اساس توانایی خودش در جمع بالانشین‌ها قرار دارد. بچه‌ها بازی خوبی به نمایش گذاشتند و خدا کمک کرد که زحمات آنان به بار نشست. قبلا گفتم که پرسپولیس تا پایان فصل هشت فینال را پیش رو دارد.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد قهرمان شویم باید حتما در ادامه فصل پیروز شویم.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های جواد نکونام گفت: این حرف‌ها بچه بازی است و حاشیه برای فوتبال ما مشکل ایجاد کرده است.

درویش در ادامه مصاحبه با خبرنگاران گذری بر واگذاری این باشگاه زد. وی در این خصوص عنوان کرد: به صورت کنسرسیوم ۵ بانک اعلام آمادگی کردند برای روز یکشنبه ثبت نام کنند و فکر می‌کنم ۳ اردیبهشت کار واگذاری و ثبتی انجام می‌شود تا بتوانیم مدارک را بارگذاری کنیم.

وی در خصوص بدهی‌های باشگاه نیز گفت: بدهی نداریم و همه بدهی‌ها را پرداخت کردیم. یکی از اقساط را به یحیی گلمحمدی بدهکار هستیم، اما او قبول کرد که پرداخت این بدهی چند روز به عقب بیفتد تا مشکلات را حل کنیم.

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا