عمومیکسب و کار ایرانی

ویژگی های جی شاک های کپی

برند جی شاک در بین همه افراد خود را اثبات کرده است و از قابلیت ها و امکانات بسیار ویژه ای برخوردار است. به سبب محبوبیت و مشهوریت بسیار بالای برند جی شاک، سودجویان در تلاش هستند تا ساعت مچی های غیر اصل برند جی شاک را به جای اصل آن تولید و عرضه نمایند. تشخیص ساعت جی شاک اصل از تقلبی نیازمند آگاهی و انتخاب وب سایت معتبر برای خرید آن است. در این مقاله درباره مشخصات ساعت جی شاک اصل به شما اطلاعاتی خواهیم داد. برای خرید ساعت جی شاک اصل کلیک کنید.

معرفی برند جیشاک و ویژگی های آن به طور خلاصه

جی شاک از کالکشن های بسیار معروف و مشهور برند کاسیو است. آقای Ibe سازنده و مخترع جیشاک است. او با هدف “اختراع ساعت مچی که هرگز خراب نمی شود” جی شاک را متولد کرد. برای اختراع ساعت جی شاک بیش از ۲۰۰ نمونه ساعت مچی دست ساز تولید و برای نابودی آزمایش شد. تلاش های بی وقفه برای تولید این ساعت مچی در سال ۱۹۸۳ نتیجه داد و اولین ساعت مچی برند جی شاک در این سال به خیابان های ژاپن راه پیدا کرد و شروع به تثبیت خود از لحاظ مقاومت و کارایی در بین مردم کرد و به عنوان “سخت ترین و مقاوم ترین ساعت مچی همه زمان ها” مشهور شد. برای آشنایی کامل با کاسیو جی شاک کلیک کنید.

از کجا ساعت مچی جی شاک اصل خریداری کنیم؟

مهم ترین نکته ای که در مشخصات ساعت جی شاک اصل باید وجود داشته باشد و به آن توجه کنید خرید ساعت جی شاک از یک وب سایت معتبر است. بررسی موارد برای تشخیص ساعت جی شاک اصل از تقلبی تا حدودی به شما برای خرید ساعت جی شاک اصل کمک می کند. اما مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید خرید جی شاک های کپی  از نمایندگی رسمی آن است. خوشبختانه برند جی شاک در ایران نمایندگی های رسمی بسیاری دارد. بدون هیچ گونه نگرانی و تردید می توانید از نمایندگان رسمی جی شاک در ایران ساعت مچی جی شاک اصل خریداری کنید و از خدمات نمایندگی های جی شاک بهره ببرید.

خرید ساعت مچی جی شاک اصل در ایران کار دشواری نیست و وب سایت ها و فروشگاه های معتبر بسیاری ساعت مچی اصل جی شاک به مشتریان خود ارائه می کنند. تیک تاک گالری نمایندگی ۱۱۰ برند ساعت مچی معتبر جهان در ایران است. برای خرید ساعت جی شاک اصل تیک تاک گالری همراه شماست. همان طور که گفتیم خرید ساعت مچی جی شاک اصل نیازمند دانش و بررسی مواردی است. بررسی موارد بالا و خرید از نمایندگان رسمی جی شاک به شما از اصالت ساعت مچی خود اطمینان خاطر می دهد. امیدواریم مطالب این مقاله به شما در تشخیص ساعت جی شاک اصل از تقلبی کمک کرده باشد.

ساعت جی شاک مدل ga2100 طرح ارتشی، طراحی نظامی بسیار زیبا با تم سراسری مشکی که های کپی کشور تایلند بوده و از موتور ژاپنی بهره میبرد. قطر قاب این ساعت 40 میلی متر بوده و نمایشگر آن از نوع مات است. امکانات این ساعت ساعت جهانی، کرنومتر و تایمر و آلارم چند گانه است. این ساعت تقریبا تمامی امکانات ساعت اصلی را دارد و تفاوت آن فقط در کیفیت ساخت و مقاوم آن است که با توجه به قیمت بسیار پایین نسبت به نمونه اصلی بسیار مقرون به صرفه بوده و مناسب است.

خرید آنلاین ساعت جی شاک کاسیو Casio G-sock به  دلیل ظاهر جذاب و اسپورت دارای طرفداران بسیاری است و همچنین به دلیل تنوع ظاهری بالایی که دارند این نوع ساعت ها قابلیت شخصی سازی و ست شدن با انواع استایل هارا دارند از این جهت نمونه های جذابی را برای شما در این مقاله آماده کرده ایم تا به راحتی از داخل ایران به سایت و فروشگاه آن دسترسی داشته باشیدو جدیدترین مدل ساعت جی شاک را انتخاب کنید با ما در ادامه راهنمای خرید ساعت جی شاک اصل و یا ساعت g shock فیک همراه باشید.

جی شاک به چه معناست؟

کلمه G در این ساعت ها به معنای عدد ده است زیرا در فیزیک گرانش زمین را با کلمه G. می نامند. حال ، شاید شما این سال را داشته باشید که عدد ده چه ارتباطی با ساعت شوک g دارد. شاید درست حدس زده باشید که این ساعت ها در برابر سقوط از ارتفاع ده متری روی زمین مقاوم هستند و همچنین در عمق ده متری آب دوام می آورند. اگر شما هم ساعتی میخواهید که علاوه بر مقاوم بودن،اسپرت و شیک هم باشد و بتوانید آن را در همه جا مورد استفاده قرار دهید خرید ساعت جی شاک را به شما پیشنهاد میکنیم قبل از هر چیز  این مقاله را مطالعه کنید که در آن به برسی سری ساعت های کاسیو جی شاک (G-SHOCK) از شرکت کاسیو می پردازیم.

علاوه بر این ، کیکوئو ایبه ، بنیانگذار G-Shock در کاسیو ، می خواست ساعتی بسازد که ده سال روی دست مشتری دوام داشته باشد و به خوبی کار کند. ساعت جی شاک ارتشی از جمله ساعت های پر فروش از سری ساعت جی شاک هستند . این مدل از ساعت های نظامی با توجه به ظاهر چریکی و اسپرت وپلنگی خود بسیار در بین دوستداران طبیعت و علاقه مندان به کمپینگ محبوب هستند. در این مقاله لیست امکانات و قیمت بهترین ساعت های ارتشی جی شاک را برای شما آماده کرده تا به راحتی در بین این دسته محبوب انتخاب کنید .

روش‌های تشخیص جی‌شاک اصل یا تقلبی

در این مقاله به ارائه توضیحاتی درخصوص برند کاسیو و ساعت جی‌شاک زیرمجموعه این برند پرداختیم تا اطلاعاتی در خصوص محصول کسب کنیم. حال مسئله‌ای که با آن مواجه‌ایم بحث تشخیص اصل و تقلبی بودن محصول موردنظر است. این محصول محبوبیت فراوانی دارد. به همین دلیل سودجویان و متقلبان به ساخت انواع فیک و بی‌کیفیت آن علاقه‌مندند. پس اطلاع از «نحوه تشخیص ساعت جی‌شاک اصل از تقلبی» را در نظر داشته باشید. اگر در بازار گسترده و پر هرج‌ و مرج خرید و فروش به دنبال یک ساعت اوریجینال هستید ساعت جی‌شاک G-SHOCK از زیرمجموعه‌های برند کاسیو ژاپن گزینه خوبی است.

در بازار آشفته امروز چطور بفهمیم که بهترین خرید و انتخاب درست را انجام دهیم. چگونه ساعت اصل جی‌شاک را از نوع تقلبی و کپی آن تشخیص دهیم؟ می‌خواهیم بدانیم وقتی یک ساعت کاسیو جی‌شاک را دیدیم به‌راحتی متوجه شویم با یک نمونه اصل طرفیم یا تقلبی! تنظیم قابلیت اتو لایت در ساعت های جی شاک، بستگی به مدل آن دارد. در سری های قدیمی، با ۵ ثانیه نگه داشتن دکمه لایت در حالت Home ساعت، اتولایت فعال می شود. به همین ترتیب باید ۵ ثانیه این دکمه را مجددا نگه داشت تا غیرفعال شود.

اما از سال ۲۰۱۸ به بعد، به روشی دیگر باید این قابلیت را در ساعت های جی شاک فعال کرد. مرحله اول: ساعت را در حالت Home قرار داده و چند ثانیه دکمه Adjust را نگه دارید تا وارد قسمت تنظیمات ساعت جی شاک شود. مرحله دوم: سپس چند بار دکمه Mode بزنید تا به قسمت اتولایت برسد. در این قسمت می توان این امکان را روشن و یا خاموش کرد. در حالت کلی اتولایت بعد از ساعت ۶ بعدازظهر، به صورت اتوماتیک بر روی تمام ساعت های جی شاک فعال می شود. اما بر روی ساعت های بلوتوث دار بدون سولار، فقط یک روز فعال است و روز بعد به صورت اتوماتیک غیرفعال می شود.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا