بین الملل

پاسخ ظریف به برخی از اتهامات: دَم از پاسخ به نارواها فروبسته‌ایم/عکس

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، محمدجواد ظریف شنبه شب (27 فروردین) در پستی در اینستاگرام نوشت ، در پاسخ به برخی اتهامات و ادعاهای مطرح شده علیه وی و وزارت امور خارجه در روزهای اخیر ، ورود شعبان میانه را تبریک گفت:

“می ترسم او از غم و اندوه ما اشک بریزد
وین راز جهان سامر است
گفته می شود که سنگ در حالت صبر به انار تبدیل می شود
بله ، اما به کبد تا خون
من از استکبار رقبا متحیرم
یا بگذارید گدا ارزشش را داشته باشد
بسیاری از افراد بی ادب به کسی اشاره می کنند
ذات افراد آگاه را بپذیرید

پاسخ ظریف به برخی اتهامات: ما از پاسخ دادن به بی عدالتی ها خسته شده ایم / عکاسی

خدا را شکر می کنم که رحمت بیکرانش به همه جهانیان سرایت می کند ، قدرت بیکرانش بر همه ستمگران ، و خرد او از دسیسه های همه ستمکاران ، این بنده کوچک و کاملاً اشتباه و همکار خوب و فداکارش ، نعمت بزرگ ایمان برتر است. در روز داوری و روز داوری. در آن روز او هیچ قدرتی و فضیلتی جز قلبی سالم و قلبی آرام ارائه نداد و با این کرم و عنایت خود صبر ما را در برابر ناملایمات و حمله دو چندان کرد؛ زیرا اطمینان داریم که در حضور عدالت در جهان و فراتر از آن ، کفرگویی ها و اهانت ها ، صرف نظر از توانایی ها و شوک های آنها ، کوچکترین حاشیه مطمئنی نخواهند داشت.

قلب ما برای خدمت به این آب و خاک پاک و مردم شجاع آن ، که در برابر همه فشارها مقاومت کرده و برای استقامت خود افتخار آفریده اند ، شکسته است.

و برای رعایت مصالح سرپرستان خود ، تمام آنچه که از آنها داریم ، لطف خدا و دعای خالص است ، مانند مادری که حاضر نشد فرزند محبوب خود را به نصف کاهش دهد و آن را به یک متقاضی ناعادل متناظر با جنایتکاران بسپارد.

اگر دشمن مردم آن زمان شویم با شما خواهیم بود و به دنبال آن خواهیم رفت

تولد ناجی جهان بشری ، مهدی زهرا ، بر همه کسانی که واقعاً در انتظار او هستند ، مبارک باد

“خوشحال و سربلند باشید.”

311311

دکمه بازگشت به بالا