ورزشی

پایان کار نبیل باهویی مهاجم سوئدی در پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

نبیل باهویی، مهاجم سوئدی پرسپولیس که صحبت‌های زیادی مبنی بر حضورش در لیست مازاد وجود داشت، سرانجام پس از توافق با این باشگاه قراردادش را فسخ کرد.

حضور او در پرسپولیس از ابتدا با حواشی زیادی همراه بود. یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق سرخ‌ها، پس از جذب نبیل اعلام کرده بود که او گزینه مدنظرش نیست و تنها با نظر باشگاه جذب شده است.

هفته‌های زیادی زمان برد تا نبیل باهویی به فرم بازی برسد و پس از اینکه در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت نتوانست در چهره یک مهاجم تمام عیار و امیدوارکننده نشان بدهد تا در نهایت صحبت‌های زیادی در مورد پایان کارش در پرسپولیس شکل بگیرد.

او برخلاف شهاب زاهدی که در روز‌های اخیر قید حضور در تمرینات را زده بود و در نهایت قراردادش را فسخ کرد، تا همین دیروز حضور مستمر در تمرینات سرخ‌ها داشت، اما در نهایت با توجه به محدودیت در لیست خارجی‌های پرسپولیس، برای ثبت قرارداد ارونوف از لیست این تیم کنار گذاشته شد.

نبیل باهویی در این فصل تنها یک گل زد که آن هم در دیدار برابر استقلال خوزستان بود و می‌توان نام او را در سیاهه بلندبالای خارجی‌های ناموفق پرسپولیس قرار داد.

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا